Social Media

LISÄYSTÄ MEIKKIKOKOELMAAN 

|
Ihanaa perjantaita kaikille! Sain valita yhteistyössä Oletkaunis.fi-sivustolta kevääksi ihania kosmetiikkajuttuja ja halusin tulla esittelemään ne teille blogissa. En ole varmaan koskaan tehnyt näin onnistunutta tilausta. Jokainen tuote on päässyt käyttöön ja uusia lemppareita on jo löytynyt. 
kaunis
Jos mun pitäisi valita yksi suosikkimerkki, jonka siveltimiä käytän aina, niin se olisi Real Techniques. Oon jo pidemmän aikaa halunnut testata heidän meikkisientään ja nyt sain testiin Miracle Complexion Spongen. Vannoutuneena BeautyBlenderin käyttäjänä olin hieman ennakkoluuloinen tästä tuotteesta, mutta tykästyin tähän todella! BeautyBlenderiin suurimmat erot ovat materiaalissa ja muotoilussa: RT:n sieni on huomattavasti kovempi sekä se ei ole kokonaan pyöreä vaan siinä on tasainen kohta, jolla pystyy esimerkiksi tekemään bakingin todella kätevästi.

Real Techniquesin siveltimiä multa löytyy jo melkoisen paljon, mutta haluan aina kokeilla jotain uutta ja tällä kertaa ostoskoriin päätyi Cheek & Lip Set, jossa on kolme sivellintä. Isointa voi käyttää varjostuksiin, keskimmäistä korostuksiin ja pienintä huulimeikin tekoon. 

RT:llä on todella edullisia siveltimiä, lukuunottamatta heidän uusinta Bold Metals-sarjaa, josta löytyy hieman kalliimpia siveltimiä. Siveltimissä on metalliset varret ja siveltimien karva on paljon pehmeämpää kuin muiden siveltimien. Valitsin tästä sarjasta itselleni Powder Brushin, jota itseasiassa käytän aurinkopuuterin levittämiseen ja se sopii siihen vallanmainiosti! 
kaunis4kaunis3
Tiesittekö, että Oletkaunis.fi on virallinen Jeffree Starin jälleenmyyjä? Yllätyin miten kattava valikoima heillä on Jeffreen tuotteita. Valikoimaa päivitetään myös todella aktiivisesti, josta iso plussa! Jeffree Star on mulle melko tuttu merkki, mulla on hänen huulituotteitaan muutama ja olen ollut niihin tyytyväinen. Tällä kertaa halusin päästä testaamaan hänen highlighteriaan ja siis - vau. Tästä tuli heittämällä mun uusi suosikki (vaikka mikään ei voita Jaclyn Hillin Champagne Popia). Jeffree Starin King Tut näyttää todella tummalta, mutta kasvoilla se on kaunis, kultasävyinen highlighter. 
kaunis5
Oon viimeisen vuoden aikana siirtynyt hiljalleen luonnonkosmetiikkaan ihonhoidossa. Mitään erityistä syytä siihen ei ole, olen vain kokenut sen parhaaksi iholleni. Ja mun iho ei ole ollut näin hyvässä kunnossa pitkään aikaan eli olen taitanut löytää mulle juuri sopivat tuotteet. 

Uutena tuttavuutena mulle tuli Mia Höytö-merkki, joka on siis suomalainen ja luonnonkosmetiikkaa. Mia Höydön tuotteille on annettu myös Ecosert-luomusertifikaatti. Valitsin testiin Kaunis-geeliputsarin ja Unelma-syväkosteuttavan rasvan. Geeliputsari on jättänyt mut aivan sanattomaksi. Mulla jää nimittäin aina luomivärit ja peitevoiteet iholle meikkienpesun jälkeen. Käytin tätä ja olin jo valmiina nappaamassa puhdistusliinan, mutta tällä kertaa en niitä tarvinnutkaan - kaikki meikki oli lähtenyt iholta! Tuote ei myöskään kuivata ihoa eli ei jää kiristävää tunnetta iholle puhdistuksen jälkeen, josta iso plussa! Unelma-rasva on nimensä mukaisesti unelma. Harvemmin löytää noin kosteuttavaa rasvaa. Mulla on melko kuiva iho näin talvisin niin toi on kyllä kosteuttanut todella hyvin. 
kaunis1
Mä oon nykyään vannoutunut itseruskettavan käyttäjä, en vaan voi olla ilman sitä enää. Oon testannut aiemmin Vita Liberetan toista itseruskettavaa ja se oli rehellisesti ehkä surkein ikinä. Olin siis varautunut jo pettymään tähän Vita Liberetan Phenomenal Mousseen, mutta toisin kävi. Tuote on todella punapohjainen aluksi, joka on siis hyvä juttu. Se tarkoittaa sitä, ettei siitä tule sitä umppalumppa-lookkia seuraavalle päivälle vaan iholla on oikeasti todella luonnollisen sävyinen rusketus! Mä otin sävyn dark, koska joutuisin kerrostamaan medium-sävyä päivittäin ja näin ollen purkki kuluisi paljon nopeammin. 

Toinen Vita Liberetan tuote lähti myös testiin. Tämä taisi olla ainut tuote paketista, johon olin hieman pettynyt. Vita Liberetan Superfine Skin Polishia käytetään kuivalle iholle ennen suihkua ja sen on tarkoitus poistaa kaikki kuiva ja kuollut ihosolukko pois. En ole huomannut mitään mullistavaa eroa tätä käyttäessä, eli tätä en ehkä tilaisi uudestaan.

Lisää luonnonkosmetiikkaa! Nimittäin maailman herkullisin kuorintavoide - Organic Shopin Organic Cocoa & Sugar Body Scrub. Tuote on 99,54% luomu ja tuoksuu niin herkulliselta. Pakko myöntää, että tämän maistamista oon pohtinut jokaisella suihkukerralla. Jos tätä vertaa tuohon aiemmin mainittuun kuorintavoiteeseen niin tämä kyllä voittaa 6-0. 
kaunis2
Ja koska highlighteria ei voi olla ikinä liikaa niin päädyin valitsemaan vielä yhden highlighterin tähän pakettiin. Tai no, oikeastaan valitsin kokonaisen highlighter-paletin, jossa on kolme erilaista highlighteria. Muistan hämärästi Modelsownin Seppälästä. Tuotteet olivat todella edullisia ja niitä oli kiva käydä hypistelemässä kavereiden kanssa koulun jälkeen. Olin jo unohtanut koko merkin olemassaolon, kunnes törmäsin heidän pisteeseen I Love Me-messuilla ja piste oli täynnä ihmisiä. Jätin asian sikseen ja törmäsin uudelleen Modelsowniin Oletkaunis.fi-sivustolla ja päätin tilaavani heiltä yhden tuotteen ja valitsin tämän Sculpt & Glow-paletin sävyssä Gold Spotlight. Paletissa on 2 puuterista highlighteria ja yksi voidemainen. Mun makuuni voidemainen highligher oli ehkä hieman liian pliisu, mutta puuterimaiset olivat todella hyviä!

Viimeisenä, mutta ei todellakaan vähäisimpänä on tämä Treat Collectionin huulikiilto sävyssä Island Life. Treat Collection oli mulle täysin uusi tuttavuus, ilmeisesti heillä on enimmäkseen huulituotteita. Valitsin todella rusehtavan nuden kiillon, jonka voi laittaa huulipunien päälle tuomaan kiiltoa. 

Vielä ihan jättimäinen kiitos Oletkaunis.fi-sivustolle tästä paketista! Nyt on kevään meikkivarastot täytettyinä ihan mahtavilla tuotteilla. Mikä näistä on teidän lemppari? Onko teillä jotain must have-tuotteita keväälle? - J 
2 kommenttia on "LISÄYSTÄ MEIKKIKOKOELMAAN "
  1. Vitsit toi Jeffree Starin highlighteri on niin upeen näköinen! En oo ite testannu mitään merkin tuotteita, mut kovasti houkuttaa ;Dd Niissä on vaan hiukan suolanen hinta ainakin BeautyBayssä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on ihan täydellinen, suosittelen tilaamaan ;) Oletkaunis.fi-sivuilla se on noin 30€, ei musta kovinkaan kallis!

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9