Social Media

CHOOSE TO BE HAPPY

|

Meidät bloggaajat haastettiin kaupallisessa yhteistyössä Doven kanssa kehumaan muita bloggaajia ja mulle tuli heti mieleen pari ihanaa, inspiroivaa bloggaajakollegaa. Tämä kamppis jatkuu myös seuraavaan postaukseen jossa pääsen esittelemään teille aivan ihania uusia tuotteita Dovelta! Voin jo sanoa, että mulla ei ole ollut näin ihanan tuoksuisia tuotteita ikinä.
janina1
Oon aina pitänyt Doven mainoksista. Olin muistaakseni 13-vuotias ja näin Demi-lehdessä ja televisiossa Doven mainoksia, joissa oli erilaisia, aitoja malleja ja nämä mainokset inspiroivat mua. Varsinkin nuorena on epävarma itsestään ja kyllähän se kieltämättä toi hieman vääristynyttä kehonkuvaa nuorille, kun lehdissä näki vain hoikkia malleja ja kaikki aikalailla samasta muotista. Muistan kuinka ihailin lehdissä photoshopilla siloteltuja malleja ja mietin miksen näyttänyt samalta? Doven Real Beauty-filosofia on aina ollut mun mielestä virkistävän erilainen ja omalla tapaa edistänyt sitä ajatusmaailmaa, että erilaisuus on ok ja erilaisuus on rikkaus. Ei meidän tarvitse olla samanlaisia. 

Ehdottomasti yksi parhaista asioista tässä bloggaamisessa on ollut se, että on päässyt tutustumaan ihan mielettömiin mimmeihin. Pystyy samaistumaan niin hyvin toisen fiiliksiin ja tuntemuksiin bloggaamisesta, jakamaan vinkkejä, ottamaan asukuvia yhdessä...

Mua inspiroi ihmiset jotka tekee unelmistaan totta ja muuttaa sanat teoiksi. Yksi heistä on Marianne Sendenali. Marianne on hetki sitten ryhtynyt yrittäjäksi ja tekee siis toiminimen kautta erilaisia somehommia. Mua inspiroi aivan suunnattomasti se, että Marianne on mua vain vuoden vanhempi nuori nainen, joka noin rohkeasti lähti seuraamaan unelmiaan. Marianne on muuten ehdolla Indiedaysin Blog Awardseissa vuoden tyylikkäimmäksi ja kannustan teitä äänestämään häntä! 

Toinen mahtimimmi jonka haluan tässä postauksessa mainita on Jasmin, joka kirjoittaa blogia Jasminsofi ja nykyään hän tekee myös Youtube-videoita. Meillä synkkasi heti ensimmäisellä näkemällä tosi hyvin blogitapahtumassa ja löydettiin yhteinen rakkaus - ruoka ja juoma, haha. Jos ootte katsoneet Jasminin videoita niin voin sanoa, että tämä tyttö on aivan yhtä hauska ja ihana livenä.
janina3

Mä kehoitan teitä haastaamaan itseänne tämän viikon aikana. Antakaa yksi kehu päivässä - tuntemattomalle tai tutulle. Se voi olla ihan pienikin kehu ''onpa sulla kivat vaatteet tänään'' tai sitten voit kiittää hyvää ystävää siitä, kuinka ihana ystävä se onkaan. Huomaat melko pian, miten hyvä lähtee kiertämään ja kuinka hyvä fiilis positiivisuudesta tuleekaan! - J 
4 kommenttia on "CHOOSE TO BE HAPPY "
  1. Ihanasti oot kirjoittanut ja apua(!!) minäki siellä <3 Haluun antaa sulle kehun sun ihanan energisestä otteesta videoissa! Oot super :) xx

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9