Social Media

MY FIRST VLOG!

|
Voi pojat kun tää mimmi on hurahtanut Youtuben maailmaan. Ehkä on jo aika paljastaa mistä puhuin mun uudenvuodenlupauksiin liittyen eli... mä alotan tekemään enemmän Youtube-videoita! Oon jo kauan kattonut muiden videoita ja nyt oon uskaltaunut tekemään omia videoita. Kaikki videoehdotukset otan enemmän kun mielelläni vastaan ja parannusehdotukset myös! Olisi myös todella tärkeää jos menisitte tilaamaan mun kanavani, oon niin lähellä 200 tilaajaa. Toivottavasti tykkäätte! - J 
8 kommenttia on "MY FIRST VLOG!"
  1. Moi! TOIVOTTAVASRI VASTAAT! siis katoin just sun vlogis (joka oli muute tosi kiva, kivasti editoitu :) ) mutta huomasin sun huoneen ton meikkipeilin, mis on noi hollywood tyyppiset valot - NI MISTÄ SE ON??? :D mä oon tollasta ettiny iha sairaasti! Sori jos oot jo jossai kertonu, multa o menny ohi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Tottakai vastaan :)

      Peili ja valot on niinkin simppelistä paikasta kun IKEA. Ne pitää siis ostaa erikseen.

      Tässä vielä linkki valoihin: http://m.ikea.com/fi/fi/catalog/products/art/60191365/

      Ja peili: http://m.ikea.com/fi/fi/catalog/products/art/60325100/

      Poista
    2. Mut onks noi sellaset että.ne valot pitää kytkee siihe huonee verkkovirtaa et sä et vaa paina nappii ja et ne ois vaa pistokkeella seinäs kii?

      Poista
    3. Joo noi pitää aina laittaa töpselillä seinään, että ne syttyy - ei oo siis nappia :)

      Poista
  2. Millä sä editoit sun videot? Ja hei tosi kiva vlogi, näitä ehdottomasti lisää ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytän ihan vaan iMovieta :) ja kiitos, näitä kyllä varmasti tulossa enemmän!

      Poista
  3. Lisää tälläsiä :f Tykkäsin tosi paljon:) Tilaukseen meni

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9