Social Media

LOUIS VUITTON KEY POUCH 

|
Alotetaan ihan sillä, että mä oon maailman huonoin pitämään kotiavaimia mukanani. Ne on aina kotona ja siinä sitten on välillä istuttu 3 tuntia takapihalla pakkasessa, kun kotiin ei pääse. Oon kaivannut jotain pientä pussukkaa, johon saisin tärkeimmät kortit sekä avaimet. Muutaman viikon blogien selailujen jälkeen löysinkin täydellisen yksilön. 

Osa teistä on nähnytkin mun Snapchatissä tämän paketin ja sen sisällön, mutta halusin tulla esittelemään tämän täällä blogissakin.
lv
En ole mikään kova fani perinteiselle Louis Vuitton monogram-kuosille, mulle tulee siitä vaan mieleen kaikki ulkomaiden feikkilompakot jne.  Oon kuitenkin aina tykännyt Louis Vuittonin Damier Ebene-kuosista, joka on mun mielestä ehkä hieman hillitympi ja siistimpi. Ja ennenkaikkea yksinkertainen!

En myöskään ainakaan tällä hetkellä näe itselläni isoa perinteistä Neverfull-laukkua, se on ehkä hieman liikaa. Näkisin itselläni kuitenkin siron pienen Favorite-laukun, joka jäi mieleeni kummittelemaan.lv2
Asioin Helsingin Louis Vuitton-liikkeessä ja asiakaspalvelu yllätti mut aivan täysin vaikka siitä olinkin kuullut ja lukenut paljon. Ovi avattiin ja toivotettiin tervetulleeksi Louis Vuittonille. Hetken aikaa siinä kierreltiin ja saatiin oma myyjä. Koko ostotapahtuma meni nopeasti, kun tiesin jo tarkalleen mitä tulin ostamaan. 
lv3
Louis Vuitton Key Pouch in Damier Ebene
lv1
Sisälle mahtuu yllättävän paljon tavaraa vaikka key pouch onkin todella pieni. Sisällä pidän noin 10 korttia ja käteistä, jos sitä sattuu olemaan. Avaimet oon kiinnittänyt tuohon klipsuun kiinni, jotta ne pysyvät aina mukana. Klipsun voi myös halutessaan laittaa laukkuun kiinni, joka vaikeuttaa sen varastamista. 

Oon tämän meidän yhteiselon ajan hokenut jatkuvasti, että tämä on paras ostos ikinä. Niin pieni ja kätevä. Mitä mieltä te olette? - J

PS. Bettebox-arvonnan voittajat on arvottu ja heihin on otettu yhteyttä! Kiitos kaikille osallistujille :)
5 kommenttia on "LOUIS VUITTON KEY POUCH "
  1. Tää on ihana! :) Oon aatellut ostavani saman, tosin ehkä monogram-kuosissa. En itekään tykkää monogrammista missään isoilla pinnoilla, mut pienissä jutuissa se näyttää kivalta, kun taas isommissa laukuissa damier (lähinnä ebene) on paljon kivempi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin <3 tää on niin kätevä, jokaisen euron arvoinen. Osta ihmeessä!

      Tässä mä itseasiassa katsoinkin monogram-kuosia, mutta kyllä tää oli enemmän juttu. Oon tossa kuosiasiassa sun kanssa täysin samaa mieltä :)

      Poista
  2. I-H-A-N-A❤ Niin sulonen, että tekis mieli hankkia itellekkin:) On kyllä varmasti hyödyllinen ostos.

    VastaaPoista
  3. hei millä kuvaat sun blogikuvat ja videot? <3

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9