Social Media

GET TO KNOW ME-VIDEO

|


Ihanaa taas kuvata video ''pitkästä aikaa'', viime kerrasta kun on jo viikko! Kuvasin videon, jossa kerron itsestäni. Jotkut tiedot voivat olla tuttuja blogin puolelta, mutta toivottavasti löytyy myös uusia. Muistakaa tilata mun kanava, seuraava etappi siellä on 500 tilaajaa! - J 
10 kommenttia on "GET TO KNOW ME-VIDEO"
  1. Jälleen kerran oot niin hyväntuulinen ja luonnollinen tässä videossa! Kivoja uusia faktoja susta :) Ja oot niin superkaunis aina ja sulla on aina niin kaunis meikki :a

    VastaaPoista
  2. Sairaan ihana video, tästä sai tosi paljon irti ja oli kiva nähdä sua videolla :-)

    VastaaPoista
  3. En yleensä välttämättä jaksa katsoa tällasia videoita loppuun saakka, mutta sun video oli poikkeus! Niin mielenkiintosia faktoja ja sait mut täällä ruudun toisella puolellakin hymyilemään! :)

    piiakristiina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua sori oon jotenkin unohtanut vastata tähän! Niin ihanaa kuulla tämmöstä palautetta <3 kiitos paljon ja toivottavasti kattelet jatkossakin mun videoita :)

      Poista
  4. Tosi kiva video! :) oon kiinnittänyt usein huomiota sun ripsiin, ne on aina niin kivan näköset!! Missä käyt ne laittamassa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käyn mun tuttuni luona :) kiitos paljon!

      Poista
  5. Hei millä kuvaat sun blogikuvat ja videot? <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvaan kuvat sekä videot Olympus Pen Lite EP-L 7-kameralla, suosittelen kyllä! :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9