Social Media

9 HAIR PRODUCTS YOU MUST HAVE

|
hair3
Kukapa ei haluaisi hyväkuntoisia ja kauniita hiuksia? Tiedän, että 9 tuotetta kuulostaa melko suurelta määrältä, mutta ilman näitä en pystyisi kuvitella tekeväni hiusrutiinejani. Mulla on melko helppohoitoiset hiukset, ilman kummempia takkuja jne. Hiuslaatuni on kuitenkin melko hienoa ja liukasta, joka tuottaa ongelmia erityisesti hiustenlaitossa, joten olen joutunut löytämään omalle hiuslaadulleni juuri sopivat tuotteet. 
hair2
Natura Siberica oli mulle aivan uusi tuotemerkki, johon tutustuin joulukuun alussa. Oltiin Virossa päiväristeilyllä ja kaverini halusi ostaa tämän merkin tuotteita ja minä kiinnostuin myös. Olen kokeillut heiltä nyt shampoota, hoitoainetta sekä hiusnaamiota, jotka ovat kaikki samaa sarjaa. 

Aloitetaan sillä, että näillä on ihan mielettömän upea ulkoasu - valkoista, sinistä ja kultaista. Toisena voisin mainita tuotteiden ihanan tuoksun, joka tuoksuu vielä seuraavana päivänäkin hiuksissa. Ja kolmanneksi se, että mikään muu tuote ei ole jättänyt hiuksiani niin sileäksi, kuin nämä. Päivittäisessä käytössä on tietysti shampoo ja hoitoaine ja pyrin kerran viikossa, yleensä sunnuntaisin pistämään hiusnaamion, joka tehohoitaa hiuksen valmiiksi uuteen viikkoon. Näitä löytyy siis Virosta mm. Viru-keskuksesta Natura Siberican liikkeestä tai Rimi-tavaratalosta. Hintaa tuotteilla taisi olla noin 5-8 euroa pullo. 
hair1
En ole pitänyt hiustenmuotoilutuotteita tärkeänä osana hiustenlaittoa, luulin, että kiharat eivät tarvitse tekstuuria antavaa pohjaa tai lopputuloksen päälle laitettavaa suihketta. Kun olen testaillut eri tapoja, kuten miten saada kiharat pysymään hyvänä koko päivän, olen huomannut, että se vaatii itselleni enemmän kuin pelkän hiuslakan. Näiden tuotteiden löytämisen jälkeen en ole itseasiassa edes käyttänyt hiuslakkaa. 

Ihan ehdottomana suosikkinani on mulle entuudestaan vieraat tekstuurisuihkeet. Käytän mielummin niitä, kuin esimerkiksi hiuslakkaa joka jättää mulla hiukset tahmaisiksi ja koviksi. Tekstuurisuihkeet jättävät hiukset luonnollisen tuntuisiksi, mutta pitävät kiharan silti kauniina koko päivän. Lempituotteeni on ehdottomasti Moroccanoilin Dry Texture Spray*), joka pitää kiharan kiharana koko päivän, antaa volyymiä sekä tuoksuu aivan mielettömältä. Biozellin Texturizing Spray*) on erittäin hyvä, edullisempi vaihtoehto Moroccanoilin tuotteelle. 

Lämpösuoja on erittäin tärkeä tuote, jota jokaisen muotoilulaitteita käyttävän pitäisi muistaa käyttää. Mulla on käytössäni Biozellin Keratin Heat and Styling Spray*) joka antaa hiuksille hieman rakennetta, joka on todella tärkeää esimerkiksi hiuksia kihartaessa. Tämänkin tuoksu on taivaallinen. 

Viimeisenä muotoilutuotteena mulla on Moroccanoilin Beach Wave Mousse*), jota mä laitan iltaisin suihkun jälkeen kosteisiin hiuksiin, jos tiedän, että aamulla olen kihartamassa hiukset. Tämä antaa sen lisätekstuurin ja auttaa kiharaa pysymään hyvänä koko päivän.

*) Saatu pr-lahjana blogin kautta. 
hair
Miten pidän sitten vaaleat hiukseni läpi vuoden kylmän vaaleana? Mullahan ei ole värjätyt hiukset vaan pidän yllä omaa vaaleata hiusväriäni sävyttävillä tuotteilla. Erityisesti talvella hiukset saattavat helposti kellertää tai kesäisin/matkoilla kloorivesi saattaa muuttaa hiukset jopa vihertäviksi. Silloin tulevat apuun erilaiset sävyttävät hiustuotteet. Suosikeiksini on valikoitunut KC Professionalin Color Mask shampoo ja naamio sävyssä Pearl

Tuote on hyvin samanlainen kuin hopeashampoo, mutta ei tuo hiuksille niin radikaalia hopeansävyä. Tuotteesta tulee mulle todella hento vaaleanpunainen vivahde, joka näkyy siis ainoastaan valon osuessa hiuksiin. Näiden jälkeen hiukset ovat myös ihanan sileät. Näitä käytän ehkä kerran kuussa, jos on tarvetta. Tuotteita löytyy mm. Stockmannilta. 

Mitkä on teidän must have-hiustuotteet? - J
4 kommenttia on "9 HAIR PRODUCTS YOU MUST HAVE"
  1. Tuota sävyttävää hiusmaskia on pakko päästä testaamaan, on se sen verran kauan ollut ostoslistalla. Yksi henkilökohtainen must have- hiustuotteeni on Fudgen hopeashampoo, joka tekee kellertävistä hiuksista ihanan kylmän sävyiset. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tota Fudgea oonkin halunnut testata myös! Taidan pistää sen seuraavaksi testiin :)

      Poista
  2. Kiva postaus! Mutta tuotteista sun ripsiin, missä käyt laitattamassa ? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva että tykkäsit! Mä käyn yhden tutun kotona laittamassa :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9