Social Media

''THE YEAR OF REALIZING STUFF'' - KYLIE JENNER

|
Oh boy it sure was. Vuosi 2016 hurahti nopeasti ohi ja nyt ollaan jo vuoden 2017 puolella - hullua. Oon sanonut, että mennyt vuosi ei ihan ollut mun vuosi, mutta näiden kuvien ja muistojen avulla tajusin, että tänä vuonna oli oikeasti todella paljon hyviä juttuja jotka tuun varmasti muistamaan vielä pitkään. Oliko teidän vuosi 2016 onnistunut? 
IMG_1201
Matkustin Barcelonaan, Tukholmaan, San Fransiscoon ja kolmesti Tallinnaan. Tuskailin ylioppilaskirjoituksissa. Pääsin ylioppilaaksi ja juhlin niin ihanat ja ikimuistoiset ylioppilasjuhlat läheisteni seurassa. Hurahdin entistä enemmän meikkaamiseen ja kosmetiikkaan. Sain ensimmäisen ''kunnon'' palkkani ja olin ylpeä. Kävin kampaajalla ja leikkasin hiukset. 
IMG_1202
Vietin hauskan penkkaripäivän. Täytin 19. Otin ensimmäisen tatuointini. Löysin oman tyylini. Pääsin käymään erilaisissa blogi/pr-tapahtumissa ja olin ylpeä mun blogista. Sain mahtavia yhteistyötarjouksia ja pääsin tekemään yhteistyötä monien yrityksien kanssa. Olin Cheekin ja Justin Bieberin konsertissa ja ostin vuodelle 2017 liput Profeettojen ja The Weekndin keikalle. Opin rakastamaan itseäni entistä enemmän ja sain paljon itsevarmuutta. 
IMG_1203
Muutin lähemmäs pääkaupunkiseutua ja omakotitalosta kerrostaloon. Rakastuin entistä enemmän Amerikkaan. Shoppailin Sephorassa ehkä liiankin paljon. Kävin paljon kahvilla ja brunssilla ystävien kanssa. Sain ihanan työpaikan, jossa viihdyn paremmin kuin hyvin. Tulin allergiseksi paprikalle. Olin abiristeilyllä. Varasin matkan Lontooseen mulle ja mun parhaalle ystävälle. Olin huolissani läheisen terveydestä, mutta seurasin hyvillä mielin onnistunutta paranemisprosessia. 
IMG_1204
Olin töissä ruokakaupan kassalla, joka ei vaan ollut mun juttu. Olin todella allapäin alkuvuodesta. Pääsin käymään PIXAR-studioilla. Kävin paljon Tampereella. Olin Chicagon lentokentällä 12 tuntia ja nukuin keskellä lentokenttää retkipatjalla. Vietin ihanan ja rauhallisen joulun ja sain ihanan perheuutisen. 

Aion tehdä vuodesta 2017 ihan huipun. Mitään perinteisiä lupauksia en aio tehdä, mutta mulla on muutama suunnitelma ja päämäärä jota kohti aion mennä tänä vuonna ja kovaa, tuutte kyllä kuulemaan tästä jo melko pian! Mulla on tälle vuodelle niin paljon kivoja suunnitelmia, oon varma, että tämä vuosi tulee olemaan mun. Samaa toivon myös teille! Ihanaa uutta vuotta teille - J 
4 kommenttia on "''THE YEAR OF REALIZING STUFF'' - KYLIE JENNER"
  1. Mistä noi sun housut on jotka on tos tokan kollaasin ekas kuvas? :) Ihanat!

    VastaaPoista
  2. Vuotesi vaikutti mahtavalta!:)Tälläset koostepostaukset on niin kivoja.

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9