Social Media

MY TRAVEL ESSENTIALS

|

(* Yhteistyössä Nunucon kanssa

En muista oonko maininnut täällä blogin puolella, mutta oon menossa maaliskuun alussa Lontooseen 5 päiväksi mun parhaan kaverin kanssa. Tämä matka tulee olemaan mun ensimmäinen matka vain kaverin kanssa, jännää! Sain yhteistyössä Nunucon kanssa muutaman tuotteen heiltä, jotka tulevat varmasti mukaani tälle matkalle.

Tykkään ottaa mahdollisimman vähän tavaraa mukaan matkustamoon. Iso laukku, johon mahtuu läppäri, kamera, puhelin, lompakko, laturi, kuulokkeet ja eväät. Ja vielä tärkeimpänä juomapullo. Mä ainakin unohdan juoda vettä lentäessä ja sen huomaa kyllä sitten seuraavana päivänä.
te2
Mulla on tällä hetkellä käytössä melko pieni lompakko, johon mahtuu vain erittäin pieni osa tarvitsemistani asioista ja oon kaivannut matkoille tämmöstä isompaa lompakkoa johon mahtuisi myös passi ja miksei jopa puhelinkin. 

Tosin tulevilla matkoilla en aio pitää jokaista korttia ja paljoa käteistä mukanani. Nimittäin viimeksi kesällä San Fransisiscossa lompakkoni oli pudonnut autosta noustessani kadulle ja huomasin katoamisen vasta siinä vaiheessa, kun verkkopankissa luki, että molemmilla korteillani on varoitus. Mulla oli tällä kertaa ihan mielettömän hyvä tuuri, nimittäin muutaman soiton jälkeen saatiin selville, että lompakko on paikallisilla poliiseilla ja saatiin lompakko ihan kotiinkuljetuksena ovelle asti! Ja voitteko kuvitella, että siellä oli ihan jokaikinen seteli ja kolikko tallella! 
te3
Iskin silmäni välittömästi tähän upeaan marmoriseen lompakkoon, jossa on vielä ruusunkultaiset yksityiskohdat. Tämä combo on ihan täy-del-li-nen ja niin mun näköinen. Tänne mahtuu täydellisesti kaikki tarpeelliset kortit, käteinen, passi sekä puhelin. Lompakossa on myös kätevä hihna, jolla lompakkoa voi käyttää clutchina. 

Mua jäi vielä himottamaan heidän sivuillaan samaa kuosia oleva meikkipussi, joka olisi myös todella kätevän kokoinen matkoille. 
te1
Läppäristä tykkään katsella sarjoja ja leffoja ja ne lataan yleensä ennen lentoa offline-tilaan. Ja jos vieressä istuu matkustuskaveri, niin voi myös pelata joitakin pelejä tietokoneella. 

Mun tutut tietävät, että oon sisimmässäni pieni yksisarvisfani enkä vaan voinut vastustaa tätä yksisarvis pillimukia! Sekin menee kätevästi mukana ja sitä voi täytellä silloin kun haluaa. 

Oon tässä parin kuukauden aikana alkanut yhteistöissäni kiinnittää huomiota siihen, että yritys olisi suomalainen. Mielestäni on erittäin tärkeää tukea suomalaista yrittäjyyttä. Nunuco on jyväskyläläinen yritys, jonka showroomin voi löytää myös Jyväskylästä, osoitteesta Kauppakatu 12! Eli jos asustelette tai piipahdatte siellä seuduilla, suosittelen käymään. 

Mitkä on teidän must have-tuotteet matkustamiseen? - J 
2 kommenttia on "MY TRAVEL ESSENTIALS"
  1. Ihania juttuja❤ Tekis mieli ittellikkin hankkia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! Kuulostaa hassulta, mutta oon ton pillimukin avulla saanut juotua vettä paljon paljon enemmän päivässä kuin normaalisti :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9