Social Media

THE PERFECT SUNNIES

|
Koko ikäni oon ostanut valehtelematta joka kevät ja kesä uudet aurinkolasit. Oon ostanut aurinkolasit vaatekaupoista ja laatu on ollut semmosta, että lasit kestää sen yhden kesän ja taas ensi vuonna uudet. Joskus lähti ruuvi irti, joskus sanka ja välillä jopa linssi - ihan normaalissa arkikäytössä, mutta mitä muuta sitä odottaisi viiden euron laseilta? 

Sijoitin tänä kesänä ensimmäisen kerran ikinä kunnon aurinkolaseihin. Ostin Amerikasta Nordstromilta Quay Australia-merkkiset aurinkolasit ja apua mikä ero niissä oli mun toisiin aurinkolaseihin! Kuulostaa ehkä hölmöltä, mutta mun vanhoissa aurinkolaseissa Aurinko silti paistoi linssien läpi silmiin. Näissä Quay Australian laseissa ei ollut tätä samaa ongelmaa. 
versace
Samalla kun tutustuin Instrumentariumissa 1€:n kehyskampanjaan, päätin ostaa itselleni aurinkolasit. Olisin halunnut kovasti ostaa Raybanin pilottimalliset lasit, mutta ne eivät sopineet mulle sitten yhtään. Mulle iski jo pieni, turha paniikki, että mitäs nyt? No päätin katsella ja sovitella ihan rauhassa muitakin vaihtoehtoja ja myös niitä malleja joita en normaalisti katselisi ja osuin varmaan ekalla yrittämällä kultasuoneen! Siinä ne olivat. Mustat, hieman kissamaiset, kultaisilla yksityiskohdilla koristellut Versacen aurinkolasit - rakkautta ensikokeilulla. 

Päätin, että nämä ne nyt ovat ja säädettiin ihanan optikon kanssa ne mulle sopiviksi, ettei ne esimerkiksi ala käytön aikana valumaan alaspäin. Näillä oli hintaa 199€, mutta olin saanut blogin kautta yhteistyölahjakortin, joten aurinkolasit eivät rokottaneet lompakkoani kovasti. Olen niin tyytyväinen ostokseeni ja olen täysin varma, että nämä tulevat olemaan mun go to-aurinkolasit! 
versace1
Mitä mieltä te ootte mun uusista aurinkolaseista? - J
4 kommenttia on "THE PERFECT SUNNIES"
  1. Täydelliset!! Arvaa vaan aloinko haaveilemaan noista :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täydelliset ne kyllä ovatkin <3 äkkiä vaan joulupukille listaa :D

      Poista
  2. Ehkä hienoimmat ikinä❤❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekkin! Ihana kuulla, että ne miellyttää myös sun silmää <3

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9