Social Media

SÄHÄKKÄÄ TRENDIKKYYTTÄ SILMIIN VOL 2 

|

(* Yhteistyössä Instrumentariumin kanssa.


Helou! Muistatte varmaan edellisen postauksen, jossa kerroin Instrumentariumin Trendwalkista? Nyt on vuorossa hieman erilainen postaus, nimittäin tulin kertomaan teille heidän kampanjastaan - kehykset 1€:lla. Instrumentariumilla on siis tällä hetkellä 30 000 kpl kehyksiä 1 eurolla, kun ostat silmälasit! 

Mä en ollut tajunnutkaan miten kalliiksi silmälasit käy, kunnes puhuin äitini kanssa hänen uusista silmälaseistaan ja niiden hinnasta. Mun mielestä on siis tosi huippu juttu, että Instrulla on tämä kampanja ja kehyksien joukosta löytyy kyllä jokaiselle sopivat yksilöt. Joukosta löytyy mm. Calvin Klein, Michael Kors, Burberry... ja tällä kyseisellä diilillä voit säästää jopa satoja euroja. 
instrup1
Olin poikkeuksellisesti tällä kertaa Tampereen Hämeenkadun Instrumentariumissa, kun olin tekemässä pikavisiitin Manseen. Pakko kyllä kehua kyseisen myymälän henkilökuntaa ihan mahtavasta asiakaspalvelusta! Saatiin valittua mulle uudet aurinkolasit ja samalla pääsin myös ilmaiseen optikon näöntarkistukseen, jossa en itseasiassa ole ikinä ollut! 

Kuten jo edellisessä postauksessa jo hieman ohimennen mainitsin, niin mulla tosiaan on likinäköä vasemassa silmässä, jonka totesin ''huonommaksi'' silmäksi. Silmälaseille minulla ei kuitenkaan ihan vielä ole tarvetta vaan likinäköisyyttä sekä hajataittoa ilmentyy vain hämärällä ajaessa sekä tv:tä pitkään katsellessa. 
instrup2
instrup3
Mulle iski kova valinnanvaikeus sopivia kehyksiä etsiessä, niitä oli nimittäin niin paljon! Saatiin sitten yhdessä valittua optikon kanssa juuri mulle sopivat kehykset. Halusin jotain hieman erilaista ja jotain joka olisi vähän kauempana mukavuusalueeltani. Päädyin leikittelemään Fuzionin kehyksillä mallissa - FUGM08, jotka ovat muuten todella klassiset mustat, mutta jujuna niissä on printtikuviota kehyksien sisällä.
instrup
Aion kyllä sitten tulevaisuudessa tsekata nämä euron kehykset, kun mulla tulee tarvetta silmälaseille - onhan tää nyt ihan mahtava diili! 

Minkälaiset kehykset on sun mielestä nyt muodissa? Onko joku tietty malli joka käy kaikille?- J
2 kommenttia on "SÄHÄKKÄÄ TRENDIKKYYTTÄ SILMIIN VOL 2 "
  1. Sulle ei sovi lasit yhtää..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun on ihan pakko tulla kommentoimaan sulle, kun oon seuraillut Janinan ihania postauksia jo jonkin aikaa ja lähes jokaisessa postauksessa näen näitä sun lapsellisia kommentteja.. Sun tarkoitus ei selvästikään oo mikään muu kuin tuottaa pahaamieltä, ja kyllä oot sen varmasti saanut jo aiheutettua, onnittelut! Mut jatkuvalla kommentoinnilla näistä sun kommenteista jo häviää se sun päällimmäinen tarkoitus eli loukkaaminen, kun nää on jo niin naurettavia et eihän näitä kukaan ota tosissaan. :P

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9