Social Media

Q&A: ELÄMÄ LUISTELUN JÄLKEEN, RUOKAILUTAVAT

|
Kysymyspostauksen osa 1 tulee nyt! Kysymyksiä tuli tosi kivasti ja ne pysy asiallisina - kiitos siitä. Tässä postauksessa on kysymyksiä luistelusta, lempparijutuista, joulusta ja musta. Ja jos on vielä jotain kysyttävää niin kysykää ihmeessä, vastaan niihin kommenttiboksissa!

LUISTELU/HARRASTUKSET:

Ikävöitkö luistelua? Nään ainakin kerran kuussa unta siitä, että menisin takaisin luistelemaan, mutta en nyt menisi sanomaan, että mä ikävöisin sitä. Kyllähän välillä miettii miten ihania muistoja mulla on tosta harrastuksesta, mutta pakko myöntää, että välillä myös aika kultaa jotkut ikävämmätkin muistot. Tykkään edelleen seurata kisoja jne. mutta en nää itseäni ainakaan lähitulevaisuudessa kilpajäillä. 
Millaista liikuntaa harrastat nyt, kun et enää luistele? Mä kävin kuntosalilla sen jälkeen, kun lopetin luistelun ja oon käynyt salilla vähän on-off tässä kahden vuoden aikana. En kuitenkaan harrasta mitään vakituisesti. Jos haluun mennä salille - mä meen salille tai jos mä haluan mennä pitkälle lenkille - mä meen lenkille. Oon kyllä huomannut, että hyötyliikunnasta on ollut myös todella paljon hyötyä. 
Mitä kaikkea olet harrastunut elämäsi aikana? No kaikista pisimmän ajan harrastin muodostelmaluistelua ja sen mukana meillä oli oheisharjotteluna erilaisia tansseja ja balettia. Tämän lisäksi kävin pienenä jossain jumppakerhossa ja yhden kesän harrastin myös jalkapalloa. 
Oliko sulle vaikeeta totutella uuteen arkeen ilman säännöllisiä, tiedossa olevia treenejä? Oli vaikeeta. Eniten mulle tuli shokkina juurikin se, että miten paljon mulla on vapaa-aikaa. Kavereilla oli vielä harrastuksia ja muita menoja, joten en päässyt niin useasti hengaamaan kavereiden kanssa.  Jotenkin tän vuoden tammi-helmikuu oli mulle tosi rankkoja, kun mulla ei ollut vakituista työpaikkaa, opiskelut oli loppumassa/kevään ylppärit/hakuprosessi tulossa eikä mulla ollut harrastusta, vaan mä olin vaan kotona makaamassa tai lukemassa ylppäreihin. Samaan aikaan kokeilin myös vaihtaa e-pillerimerkkiä, jonka johdosta mun hormonit oli ihan sekaisin ja ehkä jollain tavalla myös hieman masennuin ja oli vähän vaikeampaa, mutta pääsin siitä sitten yli mun ystävien avulla ja, kun sain työpaikan tuomaan rytmiä elämään niin se oli tosi iso apu. Että paras vinkki minkä mä voin antaa harrastuksen lopettamisen jälkeiseen aikaan on keksiä joku uusi juttu, vaikka työpaikka jne, joka tuo sitä rytmiä elämään. 

LEMPI...

- ruoka? Äipän paistama sisäfilepihvi kermaperunoilla ja salaatilla - ehdoton ykkönen!
- juoma? Mojito, kokis ja vesi.
- arkivaatteesi? Mustat korkeavyötäröiset farkut, terracotan värinen poolopaita ja nilkkurit! 
- meikki? Too Fadein Chocolate Soleil-aurinkopuuteri ja Anastasian Dipbrow Pomade. 
- hajuvesi? Viktor&Rolf Bonbon ja Hugo Bossin The Scent for her. 
- artistit ja niiden biisit? The Weeknd - Often, Earned It ja koko Starboy-albumi, Cheek - Valot sammuu, Anna mä meen, Ellie Goulding - Love me like you do, Figure 8, How long will I love you ja Kanye West - Only One, Bound 2, Famous, All of the lights. 
- ravintola? Vapiano ja Boulevar Social ja niiden härkätartar! 
- tv-sarjat? Voi apua näitä on paljon... ainakin tulee mieleen Empire, SATC, Gossip Girl, KUWTK, Moderni Perhe.
- juhlapyhä? Pakko sanoa, että joulu. 

MINÄ:

Luetko kirjoja? Millaisia? Tosi vähän, jos ollaan rehellisiä. Tykkään lukea matkoilla kirjoja ja siellä luen mitä sattuu olemaan tarjolla. Tällä hetkellä luen Cheekin Musta lammas-kirjaa ja tykkään tosi paljon!
Kerro sun kolme outoa tapaa? Mulla tulee vaan mieleen se, että vihaan varpaita ja tykkään laskea käteistä rahaa, jos mulla sitä on. 
Missä maissa oot matkustanut? Thaimaa: Hua Hin, Krabi, Phuket, Yhdysvallat: New York, San Fransisco, Afrikka: Kap Verde, Espanja: Barcelona, Palma de Mallorca, Ruotsi: Tukholma, Latvia: Riika, Viro: Tallinna, Pärnu, Iso-Britannia: Lontoo, Italia: Rimini, San Marino, Ranska: Nizza, Pariisi...
Minne haluaisit matkustaa seuraavaksi? Uudestaan Kaliforniaan tai jonnekkin lämpimään vaikkapa Balille! En kyllä pistäisi vastaan jos joku ostaisi mulle lentolipun jonnekkin - lähtisin heti!
Mitä kieliä osaat puhua? Suomi on mun äidinkieli, englantia osaan tosi hyvin, ruotsista perusjutut ja espanjasta jotain alkeita. 
Mitä syöt tavallisesti päivän aikana? Riippuu tosi paljon päivästä, oonko töissä jne. Mutta aamupalaksi puuroa tai leipää tai munakasta ja tykkään juoda piparminttuteetä, koska se edistää niin hyvin aineenvaihduntaa ja tasapainottaa vatsaa. Aamupalan syön myös yleensä tosi myöhään, välillä jos nukun pidempään niin aamupalan saatan syödä vasta 12 aikaan. Jos oon nukkunut pidempään, niin en todennäköisesti syö lounasta vaan syön sitten 17 aikaan päivällisen ja myöhemmin ehkä jotain pientä iltapalaa. Jos oon aamuvuorossa niin syön töissä lounaan ja juon paljon vettä koko vuoron aikana, tuun kotiin ja syön päivällisen ja vielä jotain pientä illalla. Mulla vaihtelee ruokarytmi tosi paljon, se ei ole niin säännöllinen mitä toivoisin.
Ootko tällä hetkellä tyytyväinen elämääsi? Oon tyytyväinen! Oon perusterve nuori nainen ja niin on myös mun läheiset, mulla on hyviä ja aitoja ystäviä ympärillä ja oon ymmärtänyt niiden merkityksen jotenkin ihan uudella tavalla ja näiden lisäksi mulla on kiva työpaikka ja työkaverit.
Oletko ekstrovertti vai introvertti? Ekstrovertti suurimman osan ajasta, oon yleensä se, joka puhuu paljon, mutta välillä oon jopa mielummin omissa oloissani. Mulla on aika hyvä tasapaino näiden kahden välillä.
Onko sulla sisaruksia? Oon mun vanhempien ainut lapsi. 
Viihdytkö enemmän ihmisten ympärillä vai tykkäätkö olla yksin? Molempia. Oon mun vanhempien ainut lapsi, niin oon tottunut olemaan yksikseni ja keksimään itselleni viihdykettä. Välillä on ihanaa, kun on ollut koko päivän jossain ulkona ihmisten ilmoilla, niin tulla kotiin ja olla vaan ihan yksin. 
Oletko käyttänyt jotain ripsiseerumia? Oon joo! Mulla oli yksi vähän kalliimpi, jota saa kauneusalan yrittäjiltä. Muistan vaan, että se oli punamustapurkki. Voin suositella sitä, se oli todella toimiva. 
Mitä puet päällesi kotona? Rakastan olla mun kylpytakissa tai mun penkkariasussa eli todella isossa Nasu-haalarissa.
Onko sinulla ''hulluja'' unelmia? Ei mulla kyllä mitään hulluja, kaikki ihan toteutettavissa. Välillä haaveilen jääkarhun poikasesta ja äiti pingviinistä, ne olisi vähän vaikeempi toteuttaa. 
Mitä mieltä oot Kardashianien ja Jennerien perheestä? Mulla ei oo mitään kovin jyrkkää mielipidettä heistä, toisin kuin tosi monella tuntuu olevan. Mä nostan kyllä hattua Kris Jennerille, Kim Kardashian Westille ja Kylie Jennerille, että ne on saanut itestään ja omasta sukunimestään luotua itselleen uran. Kyllä ne oikeasti tekee paljon duunia vaikka osa sitä ei uskoisikaan. 
Mikä on sun elämän elämän yllätyksellisin/hauskoin/erikoisin päivä? Tai mitkä kolme päivää? Ekana tulee mieleen se päivä, kun pääsin ekaan luistelujoukkueeseeni ja kiljuttiin äidin kanssa autossa jäähallin pihalla. Toinen on varmaan se, että mä pääsin Cheekin musavideolle parin hassun sattuman kautta ja vaikka mua ei siinä juurikaan näkynyt, niin olihan se tosi siisti kokemus päästä näkemään miten musiikkivideoita toteutetaan ja Jaren tapaaminen oli tosi kiva juttu, kun oon jonkinsortin fani, hah! Kolmantena 

JOULU:

Mistä jouluruuista pidät? Rakastan kinkkua sinapilla, hillosipuleita ja perunalaatikkoa! Myös kaikki kalat on erityisesti mun mieleen. Joulujuomana toimii Blossa-glögin ja Fresitan sekoitus ja jälkiruokana Noblen suklaakonvehdit! 
Millaisia jouluperinteitä sulla on? Meillä ei kauheesti ole mitään jouluperinteitä, kuten kirkko ja haudoilla käynti. Me mennään yleensä sukulaisille kylään ja sitten pidetään äidin kanssa pyjamapäivä. 
Oletko jouluihminen? Oon! Mä tykkään kyllä ihan älyttömän paljon joulusta. Joulukoristeet, ruoat, laulut...
Mikä on parasta joulussa? Ihan vaan rauhoittuminen sukulaisten kesken, meidän perinteinen pyjamapäivä, ukin kinkku ja muut jouluruoat! 

1 kommentti on "Q&A: ELÄMÄ LUISTELUN JÄLKEEN, RUOKAILUTAVAT"
  1. Mulla vähän samanlaisia ajatuksia tällä hetkellä oman harrastuksen loputtua. Harrastin jalkapalloa 10 vuotta ja nyt lopetin sen. Tuntuuhan se älyttömän haikealta ja oon itekkin vähän ymmällään koko asiasta, kestää varmasti tottua tähän...

    kiva blogi sulla! jään seurailemaan! <3 multa löytyy myös hyvinvointiin painottuvaa blogia, suosituimmat postaukset on ollut mm."Tarina tytöstä joka hukkasi itsensä" ja "Pysähdy tyttökulta ennenkun sä oot loppu" että saa mennä kurkkimaan jos kiinnostaa ! ihanaa joulun odotusta sulle ! <3

    Nyt mun blogissa kuvia mun smoothiebowleista<3
    http://woundedlaughh.blogspot.fi/

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9