Social Media

EPÄSUOSITUT MIELIPITEENI

|
Oon syksyn aikana nähnyt blogeissa postauksia nimellä ''epäsuositut mielipiteeni'' ja päätin tulla jakamaan omani! Eli siis tässä postauksessa jaan mielipiteitäni asioista jotka ovat tällä hetkellä todella pinnalla tai ihmisten suosikkeja, mutta en itse pidä niistä. Ja muistakaa, että tällä ei ole tarkoitus loukata ketään tai kenenkään mieltymyksiä vaan nämä ovat vaan mun mielipiteitä.

- En koe EOS-huulirasvoja kovinkaan tehokkaina. Musta jopa tuntuu, että ne kuivattavat huulia enemmän kuin kosteuttavat. Silti multa löytyy näitä muutama, mutta en kyllä tule jatkossa ostamaan.

- En pidä maidosta, en sitten yhtään. Maidon maku ja erityisesti suuhun jäävä jälkimaku on kamalaa. Meillä ei kotona ikinä löydy maitoa ellei sitä ole käytetty esim. leivontaan. Suosin itse mantelimaitoa.

- Juuri Netflixiin palanut Gilmoren tytöt. Yritin katsoa sitä pari jaksoa, mutta nääh... kuulemma uusin tuottari on melko huono. 

- Ja toinen sarja, Game of Thrones. Tätä taisin katsoa jopa muutamankin tuottarin, mutta en vaan millään jaksanut pysyä mukana ja jotenkin kyllästyin koko sarjaan. 

- Suomen tubekulttuuri... en vaan jotenkin ymmärrä. Tykkään satunnaisesti katsoa Uinon, Jasminsofin ja Iinakatariinan videoita, mutta en ihan ymmärrä näitä Tubeconeja jne. 

- Tän oon varmaan perinyt mun äidiltäni, mutta mä en kovinkaan hyvin viihdy risteilyllä. Päiväristeily Tallinnaan menee, mutta Ruotsin risteily ahdistaa. Ensimmäiset pari tuntia laivalla on kivoja - Taxfree ja buffetti, mutta sitten tajuatkin olevasi keskellä merta jumissa niin mä ainakin itse tylsistyn täysin. Meen Ruotsiin mielummin lentäen. 

- Meillä lukiossa oli välipala-automaatti, jossa oli aina berliininmunkkeja ja kaikki hehkutti niitä, mutta mun mielestä ne on oksettavia. Siis musta tuntuu, että mun hampaat sulaa, kun se sokerikuorrute on niin, noh sokerista ja puhumattakaan siitä rasvaisesta munkista ja hillosta sisällä, yök! Mä pidän vaan ja ainoastaan vappumunkeista.

- Toinen ruokajuttu: nimittäin joulutortut ja itsetehdyt piparit ei maistu mulle sitten ollenkaan. Mulla on hieman omituinen maku, mutta tykkään vaan ja ainoastaan niistä superohuista Annas-pipareista! Joulutortut on mun mielestä muuten vaan outoja... enkai oo ainut?

- Instagramin storyt... vaikka niille pikkuhiljaa lämpenenkin, en itse ainakaan vielä lataile sinne mitään. Selaan satunnaisesti muiden storyt. Nyt oon myös kyllästynyt näissä stooreissa näkyviin boomerang-juttuihin eli, niihin videoihin jossa video menee ensin loppuun ja sitten kelautuu taaksepäin joku 10 kertaa. Tosin Instagram-feedeissä oon nähnyt aika hauskoja versioita

Löytyykö teiltä samoja juttuja? Onko teillä jotain omia epäsuosittuja mielipiteitä? - J 
11 kommenttia on "EPÄSUOSITUT MIELIPITEENI"
  1. Laihduta Janina jo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä on vissiin jo laihdutettukin, mutta harmi kyllä aivot on sulaneet ensimmäisenä. Mutta onneksi Janina voi olla oma itsensä millaisena tahansa, mutta sinä pysyt aina ääliönä.

      Poista
    2. ei varrmaan naurata siinä vaiheessa, kun poliisit ilmestyy sun etuovelles. toivottavasti oot tehny tästä häiriköstä ilmotuksen

      Poista
  2. Haha olin koko ajan tätä lukiessa silleen mielessä, et juuu samaa mieltä. Melkein joka kohdasta oikeestaan. Ite tykkään pipareista ja tortuista, mut jep... mut muuten samoilla linjoilla :D xx

    mariannesendenali.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes kiva kuulla! :>

      En vaan tajua mikä niissä pipareissa ja joulutortuissa on, että miksi en pidä...:D

      Poista
  3. Vähänkö hauska postaus! Mun mielestä EOS-huulirasvat tuoksuu ihan kamalalle, Gilmoren tytöt ja Game Of Thrones ei oo yhtään mulle tehtyjä sarjoja, en juuri seuraa suomalaisia tubettajia, vihaan joulutorttuja enkä pidä yhtään siitä, että Instagramiin tuli toi sama story mahdollisuus kun Snapchatissa. Maitoa kyllä rakastan ja risteilyllä tykkään käydä silloin tällöin, piparitkin on ihan hyviä :a Kiva nähdä miten erilaisia mielipiteitä löytyy, tämmösiä postauksia lisää!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tee ihmeessä sun blogiisi myös :)

      Hauska kuulla, että on näinkin paljon samoja mielipiteitä!

      Poista
  4. Mä lisäisin tohon vielä snapchatin.. :D mä latasin sen ystävän kannustuksesta. Harvoin lisäilin mitään itse. Sit kun alko kertyä seurattavia niin alko ahdistaa, et en haluu tietää muiden elämästä näin paljon!! :h Mitä kenenki aamupala oli ym. Ihan liikaa tulvi jotenkin sitä tietoa niin poistin koko roskan.. :x

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi mä taas rakastan Snapchattiä! Meitä on moneen junaan, hyvä niin :)

      Poista
  5. Meiltä löytyy joka joulu kotoa vaan noita Annas pipareita, kukaan ei oikein välitä muista. :-D nuo on kyllä mun mielestä ainoita hyviä pipareita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on niin hyviä! Niissä on joku maku, mitä muissa ei ole :D

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9