Social Media

SÄHÄKKÄÄ TRENDIKKYYTTÄ SILMIIN

|

Yhteistyössä Instrumentariumin kanssa. 

Jatketaan vielä tämä postaus Bloggers Inspiration Day-jutuilla! Siellä oli myös iso Instrumentariumin piste, jossa oli todella paljon erilaisia kehyksiä hieman eri teemoin: Lontoo, Milano ja Pariisi. Kehykset oltiin jaettu myös näihin kolmeen kaupunkiin ja jokaisessa teemassa oli kyllä muutamat kehykset mun makuuni. 
bidk
Kuva: Ville Malja

Päästiin osallistumaan Instrumentariumin Trendwalk-kampanjaan. Mulle Trendwalk oli ihan uusi juttu. Trendwalk on Instrumentariumin tyylisivusto, josta löytyy erilaisia inspiskuvia ja tyyli-ilmiöitä. Sieltä pystyy mm. seuraamaan suomalaisten muotibloggaajien matkaa Euroopan muotiviikoille. 
instru1
Kuva: Sannimaria Photography

Mullahan ei ole vielä tullut tarvetta silmälaseille. Saa nähdä tuleeko muutaman vuoden päästä, kun mun vasen silmä on vähän sumeempi kuin oikea. Mä valitsin itselleni tähän mun asuun sopivat Burberryn syksyiset kehykset. Niistä löytyy viininpunaista sekä hieman villimpää leopardikuosia tuomaan ''sitä jotain''. Pääsette tutustumaan muuhun syksyn mallistoon täältä.

Mites te? Onko teillä monella silmälasit? Ja käyttääkö jotkut teistä ihan pelkkiä kehyksiä tuomaan asuun lisää särmää? - J

idbr
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9