Social Media

KURKKAUS SNAPCHATTIINI

|
Niin kun oon jo varmasti monta kertaa sanonut, mä tykkään ihan älyttömästi Snapchat-sovelluksesta. Se on niin helppo tapa pitää yhteyttä ja jakaa hassuja (ja hieman turhia...) juttuja. Lisäilen melko useasti mystoryyni päivityksiä ja muahan voi seurata Snapchatissä käyttäjänimellä @janinavanessa.
IMG_9523
Woohoo hyvä maanantai! Nää on kyllä harvassa ainakin mulla (tai tuntuu siltä) / Vein äitin syömään nimppari-illallisen Tomi Björkin Boulevard Socialiin. Syötiin niin herkullinen ''social tasting menu'', johon kuului mm. härkätartar, kampasimpukoita, baklavaa... toi ravintola sekä menu saa meiltä kyllä täyden kympin! Kannattaa myös tuonne mennessä tsekata alkudrinkkilista ja maistaa heidän omatekemää softista. 
IMG_9524
Mulla oli töissä jotenkin tullut työvuorojen puolesta kuuden päivän vapaa niin sen jälkeen oli kyllä todella kiva palata töihin! / Ai että mä kyllä rakastan ruskan sävyjä. Tämä kuva on otettu Tampereelta. Haaveilin asukuvien otosta noiden kauniiden syyssävyjen keskellä, mutta kaikki lehdet olivat jo tippuneet puista, joten kuvista olisi tullut todella valjuja...
IMG_9526
Joo-o... mitähän tähän sitten sanoisi. Olin siis juoksemassa kiireessä junaan ja mulla oli puhelin vetoketjullisessa taskussa ja jostain kolosta tää mun puhelin lensi kaaressa suoraan keskelle junarataa... Juna oli juuri saapunut siihen ja en edes muista itse, että miten, mutta yhtäkkiä olinkin hakenut mun puhelin sieltä ja kerennyt vielä junaan, huhhuh... onneksi ei käynyt huonommin. / Mä rakastan riisipuuroa!
IMG_9527
Mun oli pakko tilata itselleni nämä Instagramissa hehkutetut selfiekuoret. Ihan mielettömän siistiä, että näin nuori nainen on perustanut Suomessa (!!) oman yrityksensä ja oon ainakin saanut kuvan, että nämä ovat todella haluttuja. Kiinnostaisiko teitä ihan oma postaus näille? / Oon päässyt tässä kuukauden aikana käymään muutamassa tosi kivassa blogijutussa, mm. I Love Me-messuilla, Marsaana Wellness Dayssä sekä Inspiration Dayssä ja sieltä on lähtenyt mukaan melko paljon erilaisia tuotteita eri yrityksiltä ja ajattelin, että olisi ihan supermahtavaa arpoa näitä teille näin joulun aikaan. Mutta kysymys arvontaan liittyen: haluaisitteko mielummin monta pientä arvontaa vai yhden ison arvonnan?
IMG_9528
Marsaanan toimistolla EOS-pisteellä! / Samaiselta reissulta lähti mukaan laatikollinen näitä Roberts Berrien purkkeja, jotka on tosi maukkaita sekä terveellisiä. Tossa yhdessä pienessä kipossa on päivän marjat! Aika huippua, eikö? Ja mikä parasta - näissä ei ole yhtään liästtyä sokeria. Oma lempparimaku on villimustikka- ja vadelma. 
IMG_9936
Mentiin ihanan Sofin kanssa Ginger Joen photoboothiin ja hassuteltiin vähän rekvisiitalla. / NAM! Mustapaputortillaa - niin herkullista. En edes huomannut, että tässä ei ollut lihaa. Tänä syksynä oltiin kivasti panostettu kasvisruokiin ja erityisruokavalioihin. Oli mm. gluteenitonta suklaakakkua ja juuri näitä kasvistortilloja. Pointsit siitä!
IMG_9937
Saatiin kiva goodie bag Vilan/Veromodan pisteeltä ja sieltä löytyi tämä maailman täydellisin kaulahuivi. Oon ettinyt tämmöistä varmaan viime talvesta lähtien ja nyt se löytyi ihan sattumalta. Kiitos! / Kävin tekemässä yhden ihan superkivan joululahjaostoksen itselleni ja sen jälkeen, kun oltiin tämä löydetty (ja kierretty Helsingin keskusta ympäriämpäri sitä etsien) niin käytiin täyttämässä masut Vapianossa.
IMG_9938
Viime viikonlopun outfit! Nämä bilepökät sai tosi paljon kyselyitä sosiaalisessa mediassa ja nämä on siis Missguidedilta. Nää on vaan ihan pirun pitkät ja multa piti lyhentää näitä 20cm/per lahje... mutta muuten ihan täydelliset! Rakastan erityisesti sitä, että noi on noin korkeavyötäröiset. / Mitäpä olisi juhlat ilman boolia?
IMG_9939
Vähän eri tunnelmissa tänään kuin tuossa ekan kollaasin kuvassa. Kirjaimellisesti Monday blues... vaikka nukuin 10h viime yönä, niin oon haukotellut koko päivän. / Mun niiiiin ihana sängynpääty! Tykkään tosi paljon tästä meidän uudesta kodista ja sijainnista. 

- J
8 kommenttia on "KURKKAUS SNAPCHATTIINI"
  1. Kauanko sulla kesti missguidedin tilaus?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vähän ristiriitaisia kokemuksia heidän toimitusajastaan. Kun tilasin pinkit pöksyt pikatoimituksella siinä meni yli viikko (sain onneksi rahat takaisin) ja nyt tilasin nämä pöksyt pikatoimituksella niin ne taisivat tulla kahdessa päivässä :)

      Normitoimituksessa mulla on mennyt se noin 5-7 arkipäivää!

      Poista
  2. Hei, oon kauan miettinyt uutta päiväpeittoa ja just tollanen niiku sulla näyttäs olevan, ois täydellinen! Mistä oot löytänyt? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on tosi kiva :) saa vielä käännettyä valkoiseksi, jos harmaa kyllästyttää.

      Tilattu Jotexilta!

      Poista
  3. Kiva postaus! :) Hei mitä fonttia käytät blogissasi?

    VastaaPoista
  4. Heii mistä oon ostanut tuon vaaleanpunaisen paidan joka näkyy vikassa kuvassa? :) Sulla on ihana blogi! :)

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9