Social Media

INSPIRATION: PIKKUJOULUT

|
Mahtavaa keskiviikkoa! Mulla on töistä nyt muutaman päivän vapaa (lukuunottamatta aamuista palaveria duunissa) ja aion kerätä kimpsuni ja kampsuni ja mennä muutamaksi päiväksi Tampereelle - ihanaa. 

Oon muutamissa blogeissa nähnyt paljon erilaisia kollaaseja joulunaikaan liittyen: joululahjaideoita, pikkujouluasuja... ja päätin toteuttaa mun blogissani jälkimmäisen. Toivottavasti löytyy inspistä joulun juhlien pukeutumiseen. Oon myös jakanut jokaiseen asuun liittyen yhden käytännöllisen vinkin. 
c600x623IN DOUBT - WEAR BLACK
Tämä asu on todella samanlainen kuin se, jonka aion laittaa meidän työpaikan pikkujouluihin. Meillä on teemana pikkumusta ja aion laittaa koko mustan asun: housut, narutopin sekä nyörikorkokengät. Simppeliä, mutta niin mua! Oon myös nykyään todella mukavuudenhaluinen mun vaatteiden kanssa. Esimerkiksi korkeavyötäröisiä housuja ei tarvitse jatkuvasti nostella ja korkeavyötäröiset housut korostavat hyvin vyötäröä. 

MY TIP: Oon kyllä sitä mieltä, että jokaisen naisen kaapista olisi hyvä löytyä juuri nämä kolme asiaa: mustat housut, musta siistimpi toppi, joka käy arkeen sekä juhlaan ja mustat korot, joissa on mukava ja helppo kävellä. Näillä kolmella vaatekaapin kulmakivellä on monet asukriisit voitettu! Ja tämä kombo toimii aina. 
c600x597

SHIMMA SHIMMA
Toinen kollaasi on saanut inspiraationsa mun tupariasusta, joka oli varmaan yksi mun lempiasuistani vähään aikaan! Kultaiset pitkät housut ja yksinkertainen musta body avoinaisella selällä - perfect! Tähän yhdistäisin mustat korkokengät, mustan clutchin sekä näyttävät ripset. Huulipunan voi valita ihan oman maun ja fiiliksen mukaan, tähän käy mun mielestä sekä perinteinen nude että jouluinen punainen. 

MY TIP: Koska asun housut ovat jo yksinään todella näyttävä vaate, on hyvä pitää silmämeikki neutraalina. Ehkä hieman ruskeaa luomivakoon tuomaan syvyyttä silmiin ja helmiäistä sävyä liikkuvalle luomelle avaamaan ja korostamaan silmiä. Tässä todella helppo silmämeikki, joka jokaisen olisi hyvä osata - sopii lookkiin kuin lookkiin!
c600x600

METALLIC VIBES
Tänä jouluna on tullut muotiin glitterin lisäksi metalliset sävyt. Hempeää ruusunkultaista sekä perinteistä hopeaa. Näitä on tullut meidän myymälään ihan todella paljon nyt ja huomaan kiinnittäväni näihin kokoajan enemmän ja enemmän huomiota. 

MY TIP: Tämä riippuu ihan siitä miten itse tykkää yhdistellä vaatteita ja materiaaleja keskenään, mutta kuten ylläolevat housut, myös metallinhohtoiset vaatteet ovat todella näyttäviä. Minä en lähtisi yhdistämään tämän mekon kanssa ihan mitä vaan - mielestäni yksinkertainen musta tuo tasapainoa koko asulle ja antaa mekolle mahdollisuuden erottua muusta asusta. 

Toivottavasti piditte postauksesta ja saitte tästä hyödyllisiä vinkkejä ja pitäkää hauskaa pikkujoulutunnelmissa! - J 
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9