Social Media

4 VINKKIÄ

|
Hyvää sunnuntai-iltaa! Oon nyt ihan totaalisen ihastunut neljään uuteen juttuun ja ajattelin tulla vinkkaamaan nämä teille. Kaksi Youtube-kanavaa, yksi albumi ja yksi tv-sarja. Oon löytänyt nämä kaikki vasta äskettäin ja oli jo aikakin, oon nimittäin hieman kyllästynyt tällä hetkellä joihin tubettajiin ja olin pitkään ilman seurattavaa sarjaa, mutta enpäs enää!
Näyttökuva 2016-11-27 kello 21.53.33

Youtube: Kasey Reyton
Ihan uusi tuttavuus mulle Youtube-maailmassa. Kasey on ylläripylläri australialainen tubettaja, joka on saanut mut aivan koukkuun hänen videoihinsa! Niin herttainen ja samaistuttava tyttö, jolla on niin upeita meikkitutoriaaleja. 
Näyttökuva 2016-11-27 kello 21.53.15

Youtube-kanava: Amber Scholl
Toinen tubettaja: Amber Scholl, joka on taas jenkki. Hänen videoistaan ei voi olla saamatta energiaa ja positiivisuutta päiväänsä! Amber tekee ihan mielettömän hyviä ja käytännöllisiä DIY-videoita! Mun lemppari on mm. diy fur chair, diy marble table sekä diy wall vanity mirror. Suosittelen tsekkaamaan. 
Näyttökuva 2016-11-27 kello 21.54.37

Albumi: The Weeknd - Starboy
Musta tuli ihan hardcore The Weeknd-fani, kun ensimmäisen kerran kuulin The Weekndiä, mun silloisella ripsienlaittajalla ripsihuollossa. Kyseessä oli biisi Often. Abelilla on niiiiin ihana ääni ja kaikki biisit on niin mun makuuni. Sopii täydellisesti tähän vuodenaikaan.

Oisin kovasti halunnut mennä esimerkiksi Tukholmaan The Weekndin keikalle, mutta jäljellä on vain hattuhyllypaikkoja vähän liian suolaisella hinnalla...
empire-news1

TV-sarja: Empire
Viimeinen mutta ei todellakaan vähäisin - Empire. Tämä tulee nykyään myös Subilla, mutta esitysajat on lähempänä puoltayötä, joten ne eivät ihan nappaa... Sarja kertoo Lyonin perheestä, johon kuuluu isä Lucious, äiti Cookie ja kolme poikaa - Jamal, Hakeem ja Andre. Tästä sarjasta ei juonenkäänteitä puutu ja siis... suosittelen kuuntelemaan sarjan soundtrackin Spotifystä - nämä biisit ja laulajat nousseet myös mun lemppareiksi! Lempparibiisi tällä hetkellä Chasing the sky. 

Toivottavasti löydätte uusia seurattavia tubettaja ja sarjoja sekä kuunneltavia biisejä! Onko teillä vinkata mulle jotain? - J 
2 kommenttia on "4 VINKKIÄ"
  1. Pitääkin tsekata noi kaikki! Joten kiitos vinkeistä:)

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9