Social Media

FALLING FOR FALL MAKEUP

|
Meikkifriikkinä mulla on muodin tapaan sesongit myös meikeissä. Kesäisin ja keväällä pyrin hehkuvaan, kuulaaseen ihoon ja melko neutraaliin silmä- ja huulimeikkiin, syksyllä ja talvella pidän enemmän mattapintaisesta meikkipohjasta, joka on myös hieman peittävämpi ja kokeilen myös hieman rohkeammin tummia sävyjä huulissa sekä silmissä. 
bpu2
Pääsin valitsemaan yhteistyön merkeissä muutamia meikkijuttuja ah-niin-ihanalta Beauty PopUpilta ja suunniteltiin tänne blogiin syksyistä meikkitutoriaalia, joka on tulossa ihan niin pian kun saan sen editoitua! Valitsin tuotteet siis niin, että niillä saisi tehtyä mahdollisimman syksyisen lookin ja onnistuin mielestäni kyllä luomaan sellaisen ja siitä voi kurkata sneekpeakia mun Instagram-tililtä (@janinakoskenniska). bpu1Kasvojen korostaminen ja varjostaminen on ollut rutiinina jo viimeisen parin vuoden ajan mun arkimeikissä. Oon aina turvautunut puuterimaisiin tuotteisiin, mutta kesällä kannustin äitiäni ostamaan nestemäisen highlighterin, taka-ajatuksella tosin... halusin nimittäin itsekin päästä testaamaan sitä. Rakastuttiin molemmat ihan täysin tähän tuotteeseen ja siitä lähtien oon miettinyt voidemaista/nestemäistä varjostustuotetta.  Nyt sain vihdoin itselleni semmosen ja tämä on siis Contour Cosmeticsin-varjostuspaletti* sävyssä vol 2. Tämä eroaa vol 1-paletista siten, että tässä on vaaleammat ja kylmemmät sävyt. 

Ja kuten kuvasta voi huomata, oon käyttänyt tätä palettia joka ikinen päivä sen jälkeen, kun tämän sain. Käytän tuota vaaleinta varjostussävyä varjostukseen ja keskimmäistä nappia bronzerina. Korostuksissa taas käytän keskimmäistä nappia koko kasvoille ja hieman pinkihtävää sävyä tummiin silmänalusiin.
bpu3
Oon ihan heikkona luomiväripaletteihin, se on varmaan tullut melko selväksi. Mun mielestä   jokainen tarvitsee itselleen edes yhden paletin, jonka sävyt imartelevat omaa silmienväriä. Mulla itselläni on vihreät silmät ja mulle sopii erityisesti ruskean ja liilan sävyt ja tässä yllänäkyvässä paletissa on ihan täydelliset sävyt vihreäsilmäisille. Kyseessä on siis theBalmin NUDE Dude-paletti *.

Swatchasin teille muutamat sävyt tuosta paletista. En käyttänyt pohjalla mitään luomivärinpohjustajaa ja pakko myöntää, että näissä on kyllä melkoisen hyvä pigmenttisyys. Ainoana miinuksena tälle paletille antaisin sen, että luomivärit karisevat hieman, mutta mitään suurempaa ongelmaa ei ilmennyt tämän paletin käytön kanssa. Tämä saa arvosanaksi 9/10. 
bpu
Oon tosi skeptinen kaikkien huulipunien suhteen. Mun päivittäin käyttämissä liquid lipstickeissä on niin runsas pigmenttisyys eli sen puuttumista ei ole tarvinnut pelätä, mutta taas ihan perinteisissä huulipunissa, mulla on ollut melko huono tuuri oikeiden tuotteiden löytämisen kanssa. Ihana Laura Beauty PopUpilta ehdotti mulle jos haluisin testata heille tulleita Milanin Color Statement Moisture Matte Lipstickejä* ja päätin, että nyt annan huulipunille uuden mahdollisuuden ja onneksi annoin! Löysin ihan täydellisen huulipunan. Tässä on kaikki täyttä kymppiä - pigmenttisyys, pysyvyys (myös ruokaillessa) ja miellyttävyys huulilla! Nimensä mukaisesti tuote kosteuttaa myös huulia käytön aikana. Tämä on sävyssä 70 - Matte Fearless

Jos mun pitäisi antaa arvosana tälle koko tilaukselle niin se olisi kyllä täysi kymppi. Toivottavasti saan ladattua teille sen videon tänne mahdollisimman pian niin pääsette katsomaan miten sain näillä tuotteilla luotua syksyisen meikkilookin. Ja iso iso kiitos Beauty PopUpille ihanista tuotteista! - J 

*) Tuotteet saatu yhteistyössä Beauty PopUpin kanssa.

Messulippujen arvonta on päättynyt ja voittajalle on laitettu sähköpostia. Onnea Tuulalle ja kivoja messuhetkiä!
2 kommenttia on "FALLING FOR FALL MAKEUP"
  1. Niin kivan näkönen toi nestemäinen varjostuspaletti! Itekkin oon käyttäny vaan puuterimaisia ja nestemäinen houkuttelis! Pakko muuten kysyä, mitä huulimeikkiä sulla on tossa sun muutama päivä sitten instaan lisäämässä kuvassa, missä sulla on kuparinsävyinen paita? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti testata tota palettia :)

      Ja äh mulla on niin huono muisti, mutta veikkaisin, että tossa mulla on jotain omien huulten väristä rajauskynää, Anastasia Beverly Hillsin Pure Hollywood-liquid lipstickiä ja siinä päällä Kylie Cosmeticsin So cute-huulikiiltoa - paras kombo <3

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9