Social Media

MY FIRST TATTOO

|
Rentouttavaa sunnuntaiaamua teille! Nyt on aika tulla jakamaan teille mun ensimmäinen tatuointini. Oon miettinyt tämän tatuoinnin ottamista varmaan parisen vuotta. Tällä on todella suuri merkitys mulle. Kävin ottamassa tämän heinäkuun loppupuolella. Päässä mylvi, että mitä jos tatuointi epäonnistuu? Sattuuko se kamalasti? Mitä jos en pidäkkään siitä? Noh, nää kaikki huolet oli ihan turhia. Tatuoinnista tuli just semmonen, minkä halusin! 

Mulla oli tukena kaksi kaveria ja toisella heistä oli myös kokemusta tatuoimisesta niin se helpotti suuresti. Mun tatuoija oli tosi mukava tyyppi ja saatiin hänen kanssaan sovittua sopiva paikka tatuoinnille. Ei haluttu, että se näyttää joltain pieneltä töherrykseltä kädessä, niin isonnettiin hieman sen kokoa ja säädeltiin eri paikkavaihtoehtoja. 

No sattuiko tatuoinnin ottaminen? Ei. Musta tuntui koko teon ajan, että joku vähän vetäisi mun ihokarvoja ja tuntui pientä nipistelyä, mutta sen kyllä kesti. Oon niin älyttömän tyytyväinen tähän ja vielä tyytyväisempi siihen, että uskalsin ottaa tämän. 
tattoo-2
''Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten.''
tattoo2
Käsikoru saatu ihanalta Happiness Boutiquelta. Koodilla janinaurora saatte 10% alennuksen yli 19€:n ostoksista! (koodi voimassa 23.10 asti) Ja pakko vinkata, että heillä on myös ilmainen toimitus. Käsikoru symboloi ikuisuutta, joka sopii ihan täydellisesti tohon mun tatuoinnin merkitykseen. Match made in heaven! - J
4 kommenttia on "MY FIRST TATTOO"
  1. Oih kuinka hieno! Niin kaunis ja yksinkertainen. Olen myös miettinyt pienen tatuoinnin ottamista,mutta suunnitelmat ovat vielä hieman auki.
    Tykkään kyllä todella paljon blogistasi!
    Hyvää syksyä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mee ihmeessä ottamaan, kun keksit idean!

      Kiitos paljon ja samoin sulle <3

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9