Social Media

SORRY DARLING...

|
sh
Good mooooorning my loves! Tiettekö sen fiiliksen, kun ootte tehnyt ihan nappiostoksen housujen suhteen ja vielä nettikaupasta? Ostin vähän riskillä nämä ihanat nude/pinkit korkeavyötäröiset housut ja kuulkaas - näistä taisi tulla mun uudet lempparit! Mä rakastan tota sidottavaa vyötä, joka on mun mielestä tosi kiva yksityiskohta ja luo vyötärölle kapeamman effektin. 

Oon luonut näiden ympärille jo niin monta kivaa asua ja oon saanut taas ihan uudenlaista inspiraatiota pukeutumiseen näiden myötä. Housut voi yhdistää erilaisten croptoppien kanssa tai normipaitojen kanssa. Myös kenkien vaihtelulla voi tehdä paljon - lenkkarit on tosi nappivalinta shoppailureissulle, kun taas illalla voi heittää korot jalkaan ja asusta tulee heti baarikelpoinen! 
sh4
Sweatshirt Mango (tuunattu)  |  Pants Missguided  |  Sneakers ZARA  |  Bag Michael Kors
sh6
sh4-2
Lisäsin kuvan tästä asusta Instagramiin ja Snapchatiin, jonka jälkeen sain niin monta kyselyä näistä pöksyistä, että mun oli pakko lähteä kuvaamaan asukuvat blogiin! Suunnattiin Kaivopuistoon ja sillä hetkellä oli juuri täydellinen auringonlasku ja taivas oli kauniin pastellisävyinen ja meri värjäytyi samansävyiseksi.sh2
Mulla on melkein aina päällä jotain tummaa, joten on välillä kiva ''repäistä'' ja pistää päälle näinkin tyttömäinen asu! Mites teillä - nappaako tää asu? Mitä mieltä mun housuista? Ja hei, muistakaahan käydä kurkkaamassa edellisen postauksen tarjousmahdollisuudet, sivuille pääset myös tästä! Ihanaa torstaita teille! - J 
16 kommenttia on "SORRY DARLING..."
  1. aivan ihana asu! ja varsinkin nuo housut♥

    https://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä niin munkin mieleen tää asu, oli jotenkin hyvä olla tässä asussa :) ihana kuulla, että säkin pidät! Kiitos Heidi ❤️

      Poista
  2. Ihanat housut!!! Minkä kokosena ite otit?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otin koossa 40, mutta musta tuntuu, että 38 olisi ollut myös sopiva :) noi koot on vähän pienempiä verrattuna suomalaisiin kauppoihin.

      Oon tilannut tuolta muutaman kerran ja joka kerta ollut tyytyväinen, kun oon valinnut yhden isomman koon :>

      Kiitos kommentista!

      Poista
  3. Tykkään! Ihanan naiselliset :-)

    VastaaPoista
  4. Ihan täydellinen asu Janina!! Sopii sulle paremmin kun hyvin :) Ja rakastun vaan enemmän noihin housuihin <3 Pakko myös sanoa, että vitsi sulla on upea kroppa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten kiva lukea näin positiivista kommenttia - kiitos Noora <3 niinkuin jo Instassa sanoin niin saat näillä kommenteilla kyllä hymyn huulille :)

      Poista
  5. Ihana asu ja todella upeat kuvat! Nuo pastellipinkit pöksyt ovat niin söpöt <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin söpöt! Kiitos paljon Annika <3

      Poista
  6. Ihana asu ja sopii kyllä sulle tosi hyvin! Ja väää mä haluun ton paidan kanssa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marianne! :) toi on kyllä niin kiva noin tuunattuna, se alkuperäinen oli vähän jännänmallinen :D

      Poista
  7. Siis aivan täydellinen toi laukku! <3

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9