Social Media

60 SECOND MASK

|

Kamalaa myöntää, mutta mä oon aina ollut melko laiska pitämään huolta hiuksistani. Käytän sitä shampoota mitä suihkusta sillä hetkellä löytyy ja harvemmin käytän edes hoitoainetta. Mun hiukset on aina kuitenkin olleet todella helppohoitoiset ja hyvässä kunnossa. Mä en värjää hiuksiani ja esimerkiksi viimeksi kävin kampaajalla 12-vuotiaana. Välillä tulee niitä hetkiä, kun  mä tykkään pitää omia ''spa-päiviä'' eli mennä vaikkapa saunaan ja laittaa kasvonaamion ja hiusnaamion, mutta yksi juttu mua ärsyttää aina ihan suunnattomasti... miksei ole hiusnaamiota, jota voisi käyttää arjen kiireessä suihkussa ja jonka voisi pistää vaikuttamaan vain siksi aikaa, kun vaikka sheivaa kainalot ja pesee vartalon?
kava2
Mulle laitettiin viestiä Cocopandalta jos haluaisin olla pienessä yhteistyössä erään heidän tuotemerkkinsä kanssa ja mä lähdin ihan mielenkiinnolla tähän yhteistyöhön mukaan, kun sain kuulla, että kyseessä on hiustenhoitotuote, koska keskityn itse enemmän kauneuteen ja ihonhoitoon, joten oli jännää päästä testailemaan uutta hiustuotetta. 

Kava Kava on kokonaan luomumerkki. Tuotteita ei ole testattu eläimillä ja tuotteet sisältävät aloe veraa. Koska kyseessä on kokonaan luomumerkki, ovat hinnat myös hieman korkeampia, mutta esimerkiksi tästä 500ml kokoisesta purnukasta riittää noin puoleksi vuodeksi.

Sain testiin Kava Kavalta 60Second maskin, joka soveltuu parhaiten kuiville ja vaurioituneille hiuksille. Tuote on niiiin helppokäyttöinen: tuote levitetään pyyhekuiviin tai märkiin hiuksiin 60 sekunniksi ja sen jälkeen se vain pestään pois. Hiukset jäävät silkkisen tuntuiseksi ja tuntuvat kosteutetuilta. Tämän 60 sekunnin aikana mä yleensä sheivailen kainalot, pesen kropan tai sitten kuorin ja sheivaan jalat. Nyt ei tarvi enää odotella 15-30 minuuttia hiusnaamion vaikuttamiseen vaan sen saa tehtyä nopeasti tällä naamiolla!
kava
Olen nyt käyttänyt tätä hiusnaamiota muutaman kuukauden, koska halusin testata tuotteen kunnolla ennen kuin tulisin suosittelemaan sitä tänne. No mitkä ovat tämän tuotteen hyvät ja huonot puolet?

+ Hiukset ovat latvoista kiiltävämmät.
+ Tuote ei jätä hiuksille monen muun tuotteen tapaisesti limaista tunnetta vaan tuote nimenomaan imeytyy hiuksiin ja hoitaa niitä. 
+ Hiukset näyttävät hyvinvoivilta.
+ Ihanan raikas tuoksu, ei liian parfyyminen vaan juuri sopiva hiusnaamiolle.

- Ainoana miinuksena voisin sanoa hinnan (49,75€ Cocopandalta), mutta tuote on kyllä jokaisen euron arvoinen. 
kava1
Sain teille myös nyt alennuskoodin, joka käy koko Cocopandan verkkokauppaan. Koodilla JANINA saatte 10€ ostoksistanne pois, kun ostatte vähintään 40€:lla. Äkkiä siis tekemään kauneusostoksia, hemmottele itseäsi! - J
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9