Social Media

GREEN 

|
green3
Oon nyt jäänyt ihan koukkuun tähän asukuvien ottamiseen! Kesällä on kyllä niin paljon kivempi ottaa asukuvia. Viimeinen viikko on ollut ihanan lämmin ja oon päässyt käyttämään kaikkia vaatteita, joita en oo melkein vuoteen päässyt pitämään. Myös kesäuutuuksia oon pitänyt päällä ahkerasti ja suosikiksi ovat nousseet nämä Gina Tricotin valkoiset hieman korkeavyötäröiset shortsit. Nämä voi yhdistää sekä juhlaan että arkeen! Hintakaan ei ollut paha, olisiko ollut 14,95€.
green2
Tässä topissa on mun uusi lempiväri - tummanvihreä! Oon tänä kesänä myös ihastunut hieman tummempaan oranssiin ja sitä sävyä olisi tarkoituksena hamstrata vaikka jumpsuitin ja topin muodossa. Oon jotenkin aina vältellyt vihreää, mutta Barcelonassa tämä jotenkin kiinnitti mun huomion ja tämä lähti sovituskopin kautta kotiin! 

Mua ärsyttää vaan, kun tämän paidan alle on melko vaikeaa löytää hyvät liivit. Oon vaikka kuinka kauan etsinyt hyviä ja istuvia olkaimettomia liivejä, mutta tuntuu, että semmoisia ei ole. Onko teillä vinkata jotain? Oon hieman tutkiskellut Wonderbran valikoimaa, mutta kova hinta hieman epäilyttää..
greengreen4
Top Stradivarius  |  Shorts Gina Tricot  |  Bag Michael Kors  |  Shoes H&M

Mitä mieltä te ootte tästä asusta? Mites toi vihreä, sytyttääkö? - J 
13 kommenttia on "GREEN "
  1. VS:n olkaimettomat rintsikat on ihan superhyviä! Mulla on niitä viidet ja ne on ollut jo pari vuotta käytössä :-) Pysyy ylhäällä ja ei oo ees kulahtanut vuosien varrella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi jes oonkin matkaamassa nyt tonne Jenkkeihin niin pääsen siellä ihan kunnolla katsomaan noita VS:n rintsikoita! Kiitos vinkistä Noora :)

      Poista
  2. Upeita kuvia :) Ja vitsit, että muhunkin iskee tuollainen vihreä sävy! Kuin tehty valkoisen kaveriksi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Saija <3 toi on kyllä ihanan ''viileäsävyinen'' vihreä, se varmaan tekee siitä niin kivan :>

      Poista
  3. Täydellinen kesäasu! Vihreä ja valkonen sopii niin hyvin yhteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään myös ihan älyttömästi näiden kahden yhdistelmästä! Kiitos sinulle <3

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kiitoksia Johanna :) ihanaa kun on kesä ja voi pukeutua kesävaatteisiin!

      Poista
  5. Wau miten ihana asu! Tosi upeita kuvia :-)

    http://j-doitforyourself.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenna! Nää on kyllä kivan kesäisiä, propsit kuvaajalle :P

      Poista
  6. Onpas kiva asu ja nuo sortsit on aivan ihanat<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo shortsit on vielä niin mukavat päällä! Kiitos ihanasta kommentista Mirella <3

      Poista
  7. Mikä upea asu!! Pakko sanoa, että ehdottomasti yksi parhaimpia asuja mitä oon sun päällä nähnyt :-) ihanan yksinkertainen, mutta tuo vihreä tuo kivaa kontrastia asuun ja tuo väri sopii sulle kyllä ku nenä päähän! Oot ihanan ruskea ja kaunis nainen ❤️

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9