Social Media

GETTING COMFY...

|
Mä rakastan viettää aikaa mun ystävien kanssa ja sopia kalenterin täyteen menoja, mutta rakastan tasapainottaa tätä myös viettämällä aikaa itseni kanssa. Joskus mun mielen saattaa rauhoittaa pelkkä makoilu sängyllä hyvän sarjan tai leffan kanssa, tai sitten välillä se saattaa tarvita pienen spahetken kylpyhuoneessa kasvo- ja hiusnaamioiden kera. Onko siellä samanhenkisiä tyyppejä?

Mulle laitettiin Espritiltä viestiä ja tulin esittelemään teille mun ''Getting comfy''-kollaasin. Kokosin tähän kollaasiin kotijuttuja. Tein blogiin sisustusaiheisen postauksen noin pari kuukautta sitten ja siihen postaukseen voitte kurkata tästä! Ton postauksen kollaasien värimaailma on melko neutraali ja sama jatkuu tässäkin kollaasissa. Oon vaan semmosta tyyppiä, että mä kyllästyn heti, joten neutraalit sävyt, kuten valkoinen, beige, harmaa... sopii mulle vallanmainiosti!
sisustuskollaasi
Mun on pakko nostaa tästä kollaasista muutama suosikki esiin. Tuossa aikaisemmin mainitussa postauksessa oli muutamassa kollaasissa tyynyjä ja ihastuin erityisesti tuohon yhteen tyynyyn, jossa on kultaisia yksityiskohtia ja nyt löysin melkein samanlaisen tyynyt Espritin sivuilta. Kollaasin ensimmäinen tyyny on siis täältä!

Toinen lemppari on tuo pehmoisen näköinen kylpytakki. Mulla on varmaan noin 10 vuotta vanha pörrökylpytakki Seppälästä tällä hetkellä käytössä. Eli uusi kylpytakki tulisi todella tarpeeseen. 

Vaikka voisin ottaa itselleni jokaisen noista tuotteista niin nuo kaksi ovat kyllä mun suosikkeja. Mitkä on teidän suosikkinne? - J 
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9