Social Media

WHAT'S UP?

|
lately
Oon ollut nyt melkein 3 kuukautta opiskelematta, mikä tuntuu ihan älyttömän hullulta. 90 päivää, huh. Mitäs oon tässä sitten kerennyt tekemään? Sain siis töitä vaatekaupasta, jossa oon viihtynyt niin älyttömän hyvin! Oon niin onnellinen siellä. Töitä oon siis tehnyt viimesen kuukauden ajan! Töiden ohessa oon nähnyt mun kavereita. Tehtiin mm. Saaran kanssa extempore päiväreissu Tampereelle. Käytiin ekaa kertaa syömässä Friends&Brgrs-raflassa, johon hampparinystävänä rakastuin syvästi (!!), syötiin jädet ja kierreltiin muutamat kaupat. Pidettiin myös kavereiden kanssa pieni ''grillausilta'', tai eihän meillä grilliä ollut, mutta uunihan hoitaa nakkien ja herkkusienien paiston ihan loistavasti eikö?

Käväistiin tosiaan Barcelonassa ja nyt jo suunnitellaan ensi kuussa häämöttämää Jenkki-reissua, iik! Ennen USA:an matkaamista pitäisi tietysti juhlia mun valkolakkia. Juhlajärjestelyt on hyvässä vaiheessa: on pitopalvelu hommattu ja menut valittu, kutsut lähetetty, mekko hankittu, valokuvaaja hankittu ja enää puuttuu vaan valkolakki ja tietysti yo-todistus! Blogipuuhissa oon myöskin ollut vaikka blogin puolella onkin ollut hieman hiljaisempaa. Pääsin osallistumaan Marsaanan Wellness Dayhin eli pressipäivään, jossa päästiin tutustumaan uusiin ja tuttuihin tuotteisiin vähän paremmin. Vähän jännitti mennä yksin tähän tapahtumaan, mutta onneksi sieltä löytyi myös tuttu bloggaajakamu Camilla! Tuli kyllä niin kummallinen ja vaikeasti selitettävä fiilis, kun pyörin siellä ja päässä liikkui ajatus ''mitä mä teen täällä?''. Jotenkin toi kutsu tuli niin yllätyksenä ja, kun katselin siellä bloggaajia joita oon seurannut ties monta vuotta niin tuli vähän epätodellinen olo. Kiitos tuhannesti Marsaanalle kutsusta ja tosi mukavasta päivästä! Tuun mielelläni uudestaan. Oon kuvaillut teille huhti-toukokuussa myös yhtä tosi kivaa ja kesäistä kampanjaa, joka paljastuu kesäkuussa.

Tällä hetkellä oon juuri sopivasti onnellinen! 
22 kommenttia on "WHAT'S UP?"
  1. Ihana postaus! :) onko sulla mikä puhelin käytössä?

    VastaaPoista
  2. Oot aina niin positiivinen:)
    Hyvää kesää!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että sulle on tullut semmonen kuva! Välillä, kun on niitä päiviä, että tuntuu kun tumma pilvi vaan seuraisi mukana :D

      Kiitos samoin <3

      Poista
  3. Ihana toppi tossa tokassa kuvassa!! :)

    VastaaPoista
  4. Eikää miten kaunis oot ja ihana blogi kaiken kaikkiaan! <3 <3

    https://by-rosejuliet.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Ihan mielenkiinnosta kysyn, et saiksä kutsua pääsykokeisiin? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä päätinkin pitää välivuoden eli en ees tehnyt sitä hakutehtävää :) pääsitkö sä?

      Poista
    2. En päässy, mut olin jo varautunu siihen et välivuosi on eessä nii ei sillee haittaa tai tullu minää pommina :-D

      Poista
    3. Voi kurja! No mutta ensi vuonna sitten...:)

      Poista
  6. Mistä oot tilannu Jeffree Starin liquid lipstickei? Oon niin halunnu ostaa sävyn Androgyny <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tilasin ihan Jeffreen sivuilta! :) tilasin nyt uudestaan ja ajattelin tekeväni niistä postausta!

      Noi on kaikki kyllä niin ihania sävyjä <3

      Poista
  7. Missä paikassa käyt laittamassa sun ripset, ne on niin nätisti laitettu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 Käyn yhden naisen kotona.

      Välitän terkut ripsienlaittajalle :) oon ollut näihin nyt kyllä todella tyytyväinen!

      Poista
  8. Voi että, susta saa niin positiivisen ja elämäniloisen kuvan blogin kautta ja sen takia on superkiva tulla lukemaan postauksia :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tuhannesti Noora <3 niin kiva lukea tämmöisiä kommentteja! :)

      Poista
  9. Mimmoisia yo arvosanoja sait? Itselläni nousi pari rajoilla keikkunutta juuri ja juuri ylemmän arvosanan puolelle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, että onnea! :) mullakin nousi esim. keskipitkä ruotsi. Kirjottelin noista juuri postauksen niin sieltä löytyy mun tuloksia :p

      Poista
  10. Miten sulla meni kirjoitukset? Paljon onnea yo-lakista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mä itseasiassa juuri kirjoittelen postauksen tästä ja julkaisin sen! Sieltä löytyy :P

      Kiitoksia! <3

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9