Social Media

OH SUMMER, I'VE MISSED YOU...

|
P5230038
Jacket Gina Tricot  Jumpsuit ZARA  Shoes Nike  Bag Zalando  Sunglasses NewYorker
P5230053
Tiiättekö sen fiiliksen, kun unohdatte jonkun vaatekappaleen olemassaolon ihan totaalisesti ja sitten, kun löydätte sen, tuntuu ihan siltä kuin oisit juuri käynyt ostamassa uuden vaatteen? Mulle kävi näin toissapäivänä, itseasiassa kahdesti. Olin täysin unohtanut tämän valkoisen takin olemassaolon, kunnes näin töissä työkaverillani saman takin ja muistin, että hetkonen mullahan on ihan sama takki kotona. Punaisen jumpsuitin taas näin Saijiksen Instagramissa ja nostin katseeni ylös niin siinähän se sama jumpsuit oli, mun vaaterekillä roikkumassa. Näistä kahdesta muodostui sitten mun eilisen päivän asu. 
P5230037
Eilen oli todella jännittävä päivä. Ylioppilastulokset ja kyllä, minä olen ylioppilas! Hieman jännitti, kun mun piti keräillä niitä kompensaatiopisteitä, mutta ne tuli sitten ihan kunnolla kuntoon. Muutama pettymys ja yllätys tuli joukkoon. Enkun mä kävin korottamassa uudelleen keväällä, mutta sen pisteet laski sitten YTL:ssä. Ruotsi taas nousi alustavista 15 pisteellä?! Hullua. Mulla jäi yhden pisteen päähän C keskipitkästä ruotsista! Ja siis mä sain prelistä vahvan A:n? Nyt vähän ärsyttää, että jäi noin pienestä kiinni, mutta eipähän voi mitään. Pääasia on, että mä olen nyt ylioppilas. Mites teillä muilla tänä keväänä kirjoittaneilla?
P5230056
Mun snäppiä (@janinavanessa) seuraavat näkivätkin jo, että mä lähdin eilen päiväreissulle Tampereelle. Menin moikkaamaan mummua, syötiin hyvin ja löydettiin mummulle ihan täydellinen mekko mun ylppäreihin! Snäpistä pystyitte varmaan huomaamaan, että mulla oli hieman ongelmia tän postauksen teon kanssa: ensiksi Safari ei suostunut yhteistyöhön ja sen jälkeen sitten Blogger pisti hanttiin... no mutta nyt postaus on saatu kasaan ja mä lähden ottamaan väriä pintaan. Ihanaa ja aurinkoista päivää teille! - J 
12 kommenttia on "OH SUMMER, I'VE MISSED YOU..."
  1. Oi, paljon onnea tulevalle ylioppilaalle! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Noora! On kyllä niin ihana tunne, että se on nyt ihan virallista! :)

      Poista
  2. Voitko tehä linkkaa blogisi postauksen?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin itseasiassa harkita tätä! Kiitokset sulle vinkistä :>

      Poista
  3. Niin ihana asu ja oot ollut kauniina! Tuo asu kyllä pukee sua loistavasti ♥ Ja onnea vielä ylioppilaalle täälä bloginkin puolella :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vielä kerran Noora! Ihana kun jaksat aina kommentoida tänne <3 piristää niin paljon :)

      Kiitos kiitos kiitos :>

      Poista
    2. Tottakai kommentoin! Yksi mun lempiblogeista ja tiedän itse bloggaajana, että kommentit on aina tärkeitä blogin kannalta ♥

      Poista
  4. Ihana asu :) musta tuntuu et sä oot lihonnu niin paljon

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja musta tuntuu, että sun kommentti on asiaton :)

      Tuleeko sulle jotkut sairaat vibat siitä, että käyt kommentoimassa ihmisten blogeihin anonyyminä ilkeitä kommentteja? Mä toivon, että jossain vaiheessa huomaat, että toisten haukkumisen sijaan voisit ehkä katsella ympärillesi ja huomata, että ehkä sulla ei olekkaan kaikki ok :-) tsemppiä hei!

      Poista
  5. Oot niin erilainen blogissa ja oikeessa elämässä, tai sellasen kuvan itse oon saanu. Mut tykkään sun blogista ja käyn päivittäin kattomassa ootko postannu! Sun tyyli on upee, ehkä jonain päivänä jaksais itsekin panostaa pukeutumiseen vähän enemmän :D !
    Onnea valmistumisesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon kyllä melko erilainen blogissa ja "oikeassa elämässä" vaikka mä en tänne blogiin mitään ala esittämäänkään. Tätä oon kuullut niin monelta mun ystävältä. Mä rakastan ottaa kauniita kuvia meikeistä ja näteistä, tyttömäisistä asioista, mutta mä myös rakastan ottaa rumia itsestäni kavereiden kanssa ja nauraa niille niin paljon, että mahaan sattuu :D ainakin Snapchattiin jaan melko avoimesti kaikkea, sen "oikean" hullunkurisen Janinan - jos tiedät mitä tarkoitan!

      Superia kuulla, että oot pitänyt ja pidät mun blogista. Tämmöset kommentit antaa niin paljon motia tähän bloggaamiseen <3

      Kiitos onnitteluista ja usko pois, ei se vaadi paljoa se pukeutuminen tai ainakaan mulle! Kivaa viikonloppua sulle :>

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9