Social Media

YOU GUYS...

|
blogi
Hei mun blogin lukijat! Oon tässä jo pidemmän aikaa miettinyt, että tämmönen postaus olisi hyvä tehdä. Oon kirjotellut mun blogia tässä noin 5 vuotta ja sen aikana teitä on tullut tänne erilaisten portaaleiden kautta yli 800 lukijaa ja unohtamattakaan sitä, että täällä on kuukausittain 13 000 kävijää. Jokainen käynti täällä blogissa on mulle niin tärkeä, kiitos siitä teille!

Mä rakastan olla vuorovaikutuksessa teidän kanssanne ja saada teiltä kommentteja ja palautetta ja vastailla teille. Tajusin tässä hetki sitten, että mähän en oikeestaan tiedä teistä mitään, mutta te tiedätte musta melkoisen paljon. Eli nyt on teidän vuoro! Ketä te olette? Mikä saa teidät palaamaan tänne blogiin aina uudelleen ja mitä täällä olisi kiva nähdä enemmän? Eli nyt kommenttiboksi on ihan vapaasti teidän käytössänne ja kaikki ruusut ja risut saa sanoa! Kehitetään tästä blogista yhdessä vielä parempi! - J 
17 kommenttia on "YOU GUYS..."
  1. Mä oon samanikänen tyttö ku sä, oon lukenu su blogias tosi kauan:D sulla on aina hirmu ihania ja laadukkaita kuvia ja must aina tuntuu et jokanw postaus tosi aito! Sul o just kiinnostavii ja massast poikkeavii postauksii ja oon aina iha sydänsilmäemoij ku nään et sulta tullu postaus! Tai sä oot aivan ääretrömän kaunis ja mulle o merkannu tosi paljo noi ihoa koskevat postaukset ja ne missä oot kertonu su aknesta yms ku mä tällä hetkellä kamppailen sen kanssa. Edellee se yks arkimeikkivideo homma o mu lempparijutru täältä jote niitä vaa rohkeesti lisää!!!! Muutenki meikkausjuttui ois kiva nähä enemmä ja kans jotai vaik aamurutiini tyyppistä tai sit sellast my day kuvina juttua tai iha videooki! Mut joo oot ihana ja jatka samaa rataa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helou! Tosi huippua, että kosmetiikkapostaukset on kiinnostanut :) niitä siis lisää tulevaisuudessa! Sinä olet todella ihana, kiitos <3 *sydänsilmäemoji* ja tsemppiä hurjasti tohon kamppailuun akenen kanssa. Ootko kokeillut jo esim. antibiootteja? :)

      Poista
  2. Olen kanssasi samanikäinen, ja samassa elämäntilateessa: lukio on päättymässä. Olen seurannut blogiasi niiiiin kauan. Muistaakseni sulla on ollut tämä blogi jo seitsemänneltä luokalta lähtien? No, jos ei silloin niin ylä-asteaikoina kirjoittelit ainakin! Jo silloin oli mukava lukea samanikäisen tytön blogia:) Olet ihanan aito! Seuraan todella monia blogeja ja blogisi on ehdottomasti yksi niistä minne palaan kerta toisensa jälkeen. Olen huomannut kehityksesi blogaajana- olet kehittynyt niin huimasti! Tykkään blogisi ulkoasusta ja siitä, että postauksissa näkyy huolellisuus. Myös innokkuus bloggaamista kohtaan välittyy tänne ruudun toiselle puolella - toisin kuin jollain muilla, jotka tuntuvat juoksevan ilmaisten tuotteiden perässä...Asupostaukset ovat suosikkejani blogissasi! Jatka ihmeessä samaan malliin:)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua ootko seuraillut jo niin kauan? Vau! Mahtavaa, että oot pysynyt mun matkassa :')

      Voi miten ihania sanoja sinulta <3 kuten jo mainitsin tuolla alempana (vastaan hassussa järjestyksessä näihin kommentteihin..:D), niin blogissa tulee näkymään asukuvia enemmän! Kiiiiiiiitos <3

      Poista
  3. Mä löysin sun blogin muutama kuukausi sitten ja siitä lähtien on ruvennut seurailemaan sua monessa paikassa mukaan lukien Snapchatin sekä Instagramin blogin lisäksi. Ehkä eniten mua koukuttaa sun blogissa todella ihanat kuvat ja sun kirjotustyyli. Myös se, että oot melkein samaa ikäluokkaa mun kanssa on tosi iso plussa :-) Oot semmonen ihminen, johon ois tosi mukava tutustua! Oot antanut itsestäs niin hyvän kuvan täällä blogissa sekä somessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Noora! <3 Kiva kuulla, että säkin oot innostunut seurailemaan mua muuallakin kuin täällä blogissa.

      Kiitos kiitos kiitos ihanasta kommentista! Mahtavaa, että oot tota mieltä :) sun blogia seurailenkin ja samat sanat voinkin sanoa sulle :>

      Poista
    2. Ihan huippua kuulla, että sä seurailet mun blogia!! Pidän sua niin paljon itseäni kokeneempana bloggaajana, että on tosi upeeta kuulla, että lueskelet :-) ♥

      Poista
  4. Mä oon useamman vuoden sua vanhempi, mutta seuraan silti tosi mielenkiinnolla sua sekä blogin, instan että snäpin kautta :D Oon lukenu tätä blogia jo jonkun aikaa, mun mielestä tää sun blogi on parantunut vaan jatkuvasti ja tykkään oikeestaan kaikista sun postauksista! :) Kaikki lukiojutut tuntuu ihanan nostalgisilta kun itellä on niistä jo useampi vuosi aikaa, mut sit esim. meikkijutut on tosi mielenkiintosia ja oon saanut hyviä vinkkejä sulta :) Asupostaukset kiinnostaa tietty aina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana kuulla, että seurailet mua monissa somekanavissa! :>

      Asupostauksia on tulossa, sen voin luvata. Samoin myös meikkijuttuja ;)

      Kiitos kommentista ja ihanista sanoista <3

      Poista
  5. Tää ei nyt valitettavasti liity postaukseen, mutta voitko kertoa yhtään minkä mallinen sun yo-mekko on? :) sulla on niin hyvä tyyli niin ois kiva kuulla sun mekosta oman mekkokriisin keskellä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pahoittelut myöhäisestä vastauksesta, mutta siis mun mekko on siis kaksivärinen, kellohelmainen ja melko tyttömäinen (tai niin ainakin moni on sanonut mekon nähdessään) :)

      Tsemppiä mekon etsintään - kyllä se oikea löytyy <3

      Poista
  6. Oon 18-vuotias tyttö pääkaupunkiseudulta, ja oon nyt puolisen vuotta lukenut sun blogia. Pidän tästä tosi paljon, mutta postaat niin harvoin että menee jo vähän mielenkiinto.. ymmärrän että tässä iässä on niin paljon tekemistä ja menoja et ei aina kerkee, mutta tästä postauksestakin on jo yli kaksi viikkoa aikaa. Jos todella haluat panostaa blogiin, pidä nopeampaa postaustahtia yllä! Mutta muuten tykkään sun blogista ja kirjoitustyylistä tosi paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista ja palautteesta! :)

      Mun blogihan ei oo oikeen koskaan ollut "aktiivinen" tai oon postannut yleensä kerran tai kaksi viikossa. Toki haluan panostaa blogiini ja haluankin teiltä rakentavaa palautetta, mutta ainakaan nyt tässä huhtikuussa en pääse postailemaan niin useasti kuin haluisin. Oon töissä 8-18 ja nyt perjantaina lähden ulkomaille, mutta matkan jälkeen pääsen postailemaan! :) toivottavasti jatkat vielä blogini seuraamista!

      Poista
  7. Ei liity mitenkään aiheeseen, mutta millä selaimella katsot macbookillasi viaplay:tä? Toimiiko se sinulla normaalisti vai hidasteleeko se paljon? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Safarilla! On kyllä hidas eikä toimi mulla ollenkaan... katon TV:stä mileummin :)

      Poista
  8. Oon sun kanssa saman ikänen lukiolaistyttö :) Todella pitkään lukenut sun blogia välillä aktiivisemmin ja välillä harvemmin. Aina saa kuitenki palaamaan aivan ihanat ja motivoivat kuvat! Kivat, sopivan pituiset ja mielenkiintoiset tekstit. Rakastan sun asuja ja ihanat ruokakuvat motivoi käymään uusissa paikoissa/ kokkaamaan. Tykkään tosi paljon, jatka samaan malliin!! :)

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9