Social Media

FURRRRR + KUULUMISIA

|
Janina K 4 Janina K 22-2
Hello, it's me. Pitkästä aikaa! Tulin jakamaan teille pari viikkoa sitten ihanan Kristan kanssa otetut asukuvat. Krista laittoi mulle viestiä jos oisin kiinnostunut yhteisestä kuvaushetkestä ja tässä on lopputulos. Oli todella kivaa kuvailla uuden ihmisen kanssa! Sai uusia vinkkejä jne. Kiitos Kristalle!

Mun on kieltämättä ollut vaikea tulla postailemaan tänne, kun vähän yllätyin miten vähän ihmisiä tohon edelliseen postaukseen kommentoi. Se pisti ainakin mun tän blogin kirjottajana miettimään, että lukeeko tätä kukaan. Iso kiitos kuitenkin heille jotka kommentoivat edelliseen postaukseen!
Mitäs muuta tässä on tapahtunut... sain siis uuden työpaikan. Ihan mahtavan työpaikan itseasiassa. Oon tällä hetkellä niin onnellinen! Viihdyn tuolla niin hyvin, työkaverit on niin niin kivoja ja mua ei edes haittaa 10 tunnin raskaat työpäivät! Pääsin siis vaatekauppaan töihin ja ollaan rakennettu myymälää tässä pari päivää. Loppuviikosta pääsen sitten istumaan lentokoneeseen ja rentoutumaan muutamaksi päiväksi Barcelonassa - ihanaa!
Janina K 19

Yhtäkkiä tähän keväälle on siis tullut kaikkea puuhaa. Töitä, yhteishaku, etukäteistehtävä, valintakoe, ylioppilaskutsujen teko... aion kyllä näiden kaikkien lisäksi kirjotella tänne blogin puolelle! Toivottavasti siis pysytte mun matkassa jatkossakin. Nyt meen kyllä nukkumaan ja valmistaudun huomiseen työpäivään! - J 
15 kommenttia on "FURRRRR + KUULUMISIA "
  1. Minä oon täällä vielä lukemassa vaikka en edelliseen postaukseen kommentoinukkaa... Jotenki kommenttien (ja varsinki sellasten mitkä vaatii vähänkää enemmän aikaa) kirjottaminen on jotenki hirveen vaikeeta mulle ainaki :D moniin postauksiin keksis vaikka mitä kommentoitavaa mutta jotenki sitä on vaan tullu niin laiskaksi tän kommentoinnin suhteen :/ mutta pitäis kyllä alkaa tsemppaamaan, itekki entisenä bloggaajana tiiän miten kivoja kaikki pienetki kommentit on! :)

    Mutta nautihan barcelonasta ja tee sitte jotain matkapostauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän kyllä itekin blogien lukijana, että se kynnys on oikeesti melko suuri, että jaksaako kommentoida :D jotenkin niin vaikeaa...(laiska minä)

      Nautin taatusti ja matkapostauksia taatusti tulossa :> kiitos kommentista Iida <3

      Poista
  2. Muistelin, että säkin hait opiskelemaan journalismia niin mitä mieltä oot tosta etukäteistehtävästä? :-)

    Ja ihanaa reissua sulle, matkapostauksia odotellen!❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hain! Mun mielestä se tehtävä on melko laaja ja aika haastava. Tilasin kyllä sen kirjan siihen avuks, mutta siinä saapumisessa vissiin kestää :/ haetko säkin siis myös tonne? :)

      Kiitos paljon Inka <3

      Poista
    2. Joo haen! Vähän samat fiilikset ton tehtävän suhteen, mut onneks on vielä hyvin aikaa tehä :-) Mulle tuli se kirja eilen postissa ja vaikuttaa kyl mielenkiintoselta mitä nyt vähän oon ehtinyt selailemaan :-)

      Poista
    3. Okei no kiva kuulla, että täältä löytyy muitakin jotka hakee sinne! :)

      Sitä kirjaa odotellessa...

      Poista
  3. Ihmisillä on varsinkin nykyään vaan niin korkee kynnys kommentoida mihinkään :/ Itsekään en koskaan puhelimella postauksia lukiessa kommentoi, jotenkin se tuntuu puhelimen kanssa vaan turhan vaivalloiselta... Yritän sitte kyl aina koneella lukiessa kommentoida mahdollisimman paljon blogeihin, koska itsekin entisenä bloggaajana tiedän kyllä miten paljon yksikin kommentti merkitsee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep...varsinki ku mä ainakin luen suurimman osan postauksista puhelimella, niin siinä jotenkin vaan unohtuu :/

      Jokainen kommentti on kyllä ihan äärettömän tärkeä mulle! Kiitos tästä <3

      Poista
  4. Ihania kuvia:)
    Jotenkin kommentointi vaan aina jää, kun on olevinaan todella vaivalloista puhelimella. Mutta odotan aina innolla uusia postauksia.
    Hyvää reissua!:) Toivottavasti kirjoittelet myös kokemuksistasi Barcelonasta kun itsekkin olen sinne pian matkustamassa:)
    -Elli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Elli! Fiilaan sua kyllä ihan täysin, että se on melko vaivalloista! :D

      Kiitos vielä ja varmasti tulossa reissupostauksia :) ihana päästä rentoutumaan! Mukavaa reissua myös teille :>

      Poista
  5. Voi apua kun oot vaan jotenkin niin ihana! <3:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, että miten ihana ja ytimekäs kommentti :') kiitos ihanuus sinulle ja ihanaa viikkoa <3

      Poista
  6. Oih, Barcelona!
    Ite olin siellä vajaa parisen vuotta sitten ja rakastuin kyllä siihen kaupunkiin niin paljon <3
    Pakko päästä uudestaankin!

    Onnea muuten uudesta työstä, tuntuu että meidän lukiolaisten on kauheen vaikee töitä saada. Monet kaverit on tuskastelleet paljon ku ei oo töitä saanu monien hakemusten jälkeen :/ Niin tosi kiva kuulla että sä kuitenkin sait!

    Ihanaa matkaa! T: kateellinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kuullut Barcelonasta kyllä pelkästään hyvää niin tosi kiva päästä kokemaan sekin kaupunki! :)

      Ja on kyllä todella vaikeaa saada työ... Ennen tätä nykyistä työpaikkaa kävin varmaan 10 työhaastattelussa josta kaikista tuli se sama viesti, että "et valitettavasti...jne"

      Kiitos paljon Lotta! <3

      Poista
  7. Itsellänikin blogeihin kommentointi on aina erittäin raskasta, mutta haluan kuitenkin sanoa että luen blogiasi aktiivisesti vaikka en ole koskaan aikaisemmin kommentoinut tänne ja pidän paljon blogisi kuvista ja postauksista. :)

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9