Social Media

WRITE IT DOWN 

|
3
Mä suunnittelen paljon asioita, oon tainnut mainita sen täällä blogissa jo aiemminkin. Kirjoitan to do-listoja puhelimen muistiinpanoihin ja sieltä ruksin niitä tehdyiksi sen mukaan mitä tulee tehtyä. Mä oikeestaan nautin tästä ja musta on ihana tuijotella sitä listaa sillon, kun kaikki hommat on tehtynä. Välillä toki jotkin suunnitelmat eivät ihan mene nappiin... oli se sitten suunniteltu juoksulenkki, huoneen imurointi tai vaikka kaverin kanssa sovitut kahvitreffit. 
4
Vihko, kynät ja juomapullo Chiccompany (gifted)

Oon jo pidemmän aikaan halunnut aloittaa näiden to do-listojen tekemisen ihan kunnon vihkoon. Sain siis melko hyvään aikaan Chiccompanylta ihanan vihkon, pari kynää ja ison hauskan juomapullon. 

Mä olin pienenä maailman innokkain vihkojen keräilijä... kävin Tiimarissa melkein joka viikko ja aina tarttui mukaan uusi vihko ja kynä. Musta tuntuu, että nykyään on tosi harvassa tämmöset tyylikkäämmät vihkot, tai sitten vaan kuljen silmät kiinni kaupoilla. Oon törmännyt vain Hello Kitty ja Frozen-vihkoihin niin tämä harmahtava vihko oli ihan täydellinen mulle! I love it!
2
Tällä viikolla on vaikka mitä kivoja suunnitelmia! Huoneen suursiivous (uskokaa tai älkää se on oikeasti kivaa ja loppujen lopuksi todella palkitsevaa), työhaastattelu, kavereiden kanssa tyttöjenilta Siljan synttäreiden kunniaksi, mummu tulee meille pääsiäiseksi, Ellan synttärit, työvuoro ja toivottavasti saan tehtyä muutaman postauksen! 

Mitä suunnitelmia teillä on pääsiäiseksi ja löytyykö sieltä to do-listojen tekijöitä? Mä voisin nyt alkaa toteuttamaan tota listan kärjessä kiikkuvaa tehtävää eli huoneen suursiivousta! Jos nyt kerrankin saisi pestyä lattiat ja ikkunat myös. Ihanaa loppuviikkoa kaikille! - J

Pssst! Koodilla CHIC15 saatte -15% alennusta ostoksistanne <3

6 kommenttia on "WRITE IT DOWN "
  1. Täällä yksi to do- listojen tekijä henkeen ja vereen!! :D Mä muuten tein samanlailla vuosi sitten heti kirjoitusten jälkeen suursiivouksen, oli ihanan virkistävää lukion loputtua saada kaikki sen aikaiset krääsät pois ja aloittaa ns. puhtaalta pöydältä!

    Kivalta kuulostaa sun pääsiäissuunnitelmat, itsellä luvassa töitä (hitsin vapautuneet aukioloajat) sekä reissu Tampereelle tyttöjen kanssa :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa etten oo ainut :D en malta oottaa, että saan heittää roskiin kaikki monisteet jotka on lojuneet tuolla mun kaapeissa viimeset 3 vuotta, haha...

      Kuulostaapa kivalta, pidä hauskaa! Tampere on niin ihana kaupunki :)

      Poista
  2. Aiotko hakea johonkin kouluun nyt kun yhteishakukin on päällä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hain jo :) postaus siitä löytyy täältä --> http://janinaurora.blogspot.fi/2016/01/tulevaisuudesta.html!

      Poista
  3. Täällä myös yksi joka tekee melkein aina jotain to do-listoja :D Se on vaan niin rentouttavaa kun ei tarvitse yrittää muistaa kaikkea ulkoa vaan voi niiltä pikku listoilta lukea kaiken :D Ihan älyttömän kivoja kuvia, ihanan valoisia ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes en oo ainut :D oon sun kanssa niin samaa mieltä!

      Ja kiitos paljon :) oon ollut kyllä nyt todella tyytyväinen tohon mun kameraan, kun opin käyttämään sitä vähän paremmin!

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9