Social Media

THE PERFECT BOMBER

|
tre18
tre16tre15
Bomber Junkyard*  Knit BIKBOK  Jeans RiverIsland  Bag RiverIsland  Shoes Nike
tre11
Oops... en malttanut odottaa ''julkaise''-napin painamista ja päätin tulla jo tänään postailemaan. Tiettekö sen fiiliksen, kun löydätte vuosien jälkeen jotain mitä ootte etsinyt ikuisuuden? Mä löysin viikonloppuna Koskikeskuksen Bikbokista täydellisen valkoisen neuleen. Mä en tosiaan omista ollenkaan valkoisia neuleita ja tää on mua vähän harmittanut, mutta vastaan ei ole tullut sitä juuri täydellistä neuletta. Nyt löysin ihan täydellisen neuleen, jossa on hieman väljempi malli ja sivuissa vielä nyörit! 

Päällä tässä asussa on muutenkin mun lempparifarkut, jotka ostin Tallinnasta, siis nää on ihan maailman parhaat. Nämä kyseiset yksilöt eivät ole venyneet tippaakaan käytön aikana, joka on niin yleistä kaikissa farkuissa. Pakko hamstrata näitä lisää! 

Okei, tässä asussa ei taida olla mitään, mikä ei tällä hetkellä olisi mun lempparia... ei unohdeta tätä takkia, jonka sain Junkyardilta piristämään kevätpukeutumista! Näitä on nykyään joka kaupassa, mutta pakko kehua heidän bomberiaan. Tää on ihan älyttömän lämmin nimittäin! Tällä pärjää ihan mainiosti, kun ulkona on nolla astetta. 

Sain vihdoin taas blogiin asukuvia ja olisikin kiva kuulla teidän mielipiteitänne. Mitä te tykkäätte te tästä asusta? Mulle tää on omaan silmään nappivalinta ja sen lisäksi tosi mukava päällä! - J

PS. Mun vaatteita löytää tällä viikolla Viirin kirpputorilta pöydästä 79! Paljon kivoja vaatteita mm. keväälle. Mun vaatteeni ovat kokoa S-M ja kengät 37-39. Oli jo aika tehdä suursiivous kaapeille!
6 kommenttia on "THE PERFECT BOMBER"
  1. Ihana asu! :) Ja ääh mä tässä venailen jo kohta toista viikkoa koska tosta takista sais taas pienempiä kokoja Junkyardilta... Pakko saada! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marianne! Joo voin ymmärtää sun tuskasi! :D jouduin myöskin odottelemaan, että tulisi noita pieniä kokoja, kun toi takki on melko iso. Toivottavasti saat omasi pian :p

      Poista
  2. Millaiset alustavat pisteet sait äidinkielen tekstitaidosta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo uskaltanut vielä katsoa! :D taidan vaan oottaa, että tulee ihan oikeet tulokset :)

      Poista
  3. Onko sulla vielä vaatteita myynnissä Viirillä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Unohdinkin korjata, että meidän pöytävaraus alkaakin vasta huomenna illalla :) siitä eteenpäin on eli vaatteita voi mennä kattomaan torstaina!

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9