Social Media

SNAPCHAT @ JANINAVANESSA

|
Muistuttelen teitä, että mua voi seurailla Snapchatissä! Käyttäjä on siis @janinavanessa :) päivittelen tonne päivittäin jotain järkevää ja ei ehkä niin järkevää... see you there! Teen näitä kollaasipostauksia silti aina välillä jos osalla teistä ei ole Snapchatiä. 
snap
1. Se täydellinen valkoinen neule. Innostun kyllä kaikesta missä on nyörejä ja saan aina välillä kuulla läppää siitä, kun ''taas ostin nyöripaidan''. 2. Tampereelta kotiuduttua päätettiin tehdä texmex-salaattia. Ostin alunperin kanaa ja kotona se paljastui sitten pilaantuneeksi. Ette halua edes kuvitella miltä se haisi... onneksi meillä oli jauhelihaa pakastimessa. Olisi muuten tullut melko tylsä salaatti mun makuun. 
snap1
3. Kävin moikkaamassa mun setää ja samalla syötiin hänen lounaspaikassaan, oli kyllä niiiiin hyvää! Pikku shoutout, suosittelen käväsemään siellä jos pyöritte Tampereen seudulla. Lounas 9€! 4. Käytiin kiertämässä Vapriikin näyttelyt ja mun mielestä mielenkiintoisin oli kyllä tämä jääkausinäyttely. Noista mammuteista oltiin saatu tosi aidonnäköisiä jäljitelmiä. 
snap2
5. No kyllähän ne saatiin oikein erinomaisesti käyntiin. Ostettiin snacksejä melkein 60:lle ihmiselle ja kaikki taisi mennä! Oli kyllä ihan huippuidea hommata tonne meidän vuokratilaan paljon ruokaa. Nappasin yhden banaanin laukkuun mukaan ja oli kyllä maailman parasta saada jotain freshiä syötävää kotimatkalla. 6. Pari kaveria penkkarietkoilla! 
snap3
7. Kyllä se farkkuhame lähti kotiin ja nyt odottelen innolla, että lumet sulaisi ja saisin pistää ton päälle! Tämä löytyi H&M:stä, jonne eksyin pitkästä aikaa. Löysin vielä Pivo-sovelluksesta alennuskoodin ja hameelle ei jäänyt hintaa kuin 15€. Oon kyllä maailman pahin alekoodien metsästelijä. Mutta toisaalta, kuka ei haluaisi säästää vähän rahaa? 8. Vähän rennommissa vaatteissa... menin tolla mopsi onesiella alakerran M-kauppaan, en onneksi törmännyt ihmisiin haha!
snap4
9. Mä en kestä tätä faceswapia Snapchatissä... :D Oon kokeillut tätä niin monen kaverin kanssa ja lopputulos naurattaa aina yhtä paljon. Tää sattui olemaan julkisella paikalla. I know, I'm the awkward friend... 10. Pääsin työhaastatteluun Gina Tricotille, mutta valitettavasti paikkaa en saanut. Olin haastattelua ennen lukemassa kirjastossa ja päätin palkita itseni ylläolevalla farkkuhameella!
snap5
11. Penkkarit! 12. Meitä oli 4 tyttöä ostamassa ruokia penkkarietkoille ja selviydyttiin kyllä paremmin kuin hyvin. Jos toinen innostui lastaamaan vähän liian paljon ruokaa, toinen vähän jarrutteli - onneksi!
2 kommenttia on "SNAPCHAT @ JANINAVANESSA"
  1. Toi Snapchatin Face swap...XD En jaksa ees ajatella kui paljon oon räkättäny noille!!! :-D Hhahaha. Enkä muuten tiedä, miksen vielä seurannut sua Snapchatissa?! Äkkiä korjaamaan tilanne siis!

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis oon joka kerta yhtä innoissani tosta faceswapistä kun ekalla kerralla...:D ihan huippu!

      Joo sinne seurailemaan vaan! :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9