Social Media

MUN SOVELLUKSET

|
app1
Taustakuvana mulla on mun matkapostauksen kollaasi ja kotivalikossa taustakuvana Lontoosta napattu kuva. Tykkään pitää mun sovellukset yhdellä sivulla, osan kansioissa ja käytetyimmät sitten irrallaan. Tohon ei mahtunut neljää ekaa sovellusta, mutta siellä on perus kello, kalenteri, kuvat ja kamera. iPhonen perussovellusten lisäksi tuolta löytyy 112 Suomi-sovellus, joka on mun mielestä hyvä olla varmuuden vuoksi. Paikallissää vaikka en nyt kamalasti olekaan säätilannetta seuraillut... Facebook ja Messenger. Spotify, musta tuntuu, että en oo ikuisuuteen päivitellyt mun soittolistoja, voisi ottaa sen tavoitteeksi tässä kevään aikana. WordDive, jota käytän ylppäreihin lukuun. Oon ruotsin ja englannin abikurssilla ja voin kyllä kehua molemmat hyödyllisiksi. Ruotsia oon kyllä tehnyt vähemmän kuin englantia. Instagram, Whatsapp ja Snapchat - keneltä nuorelta näitä ei löytyisi.

Alhaalta löytyy Mail, jota käytän ehkä hieman liikaakin. Kommunikoidaan päivänmittaan äipän kanssa päivän ruoka-jutut ja pläänit jne. sähköposteilla. Mun blogille oon tehnyt oman pikakuvakkeen vai miksikä tuota voi kutsua... pääsee nopeasti vastailemaan kommentteihin ja kurkkailemaan blogia. Iltalehteä päivittelen myöskin parin tunnin välein, tykkään lukea uutisia heh. 
app2
Non-sense-kansiossa mulla on kaikki turhat appit joita tulee harvemmin käytettyä. KKW eli siis Kim Kardashian West-app jota vähän aikaa seurailin, mutta 3€:n kuukausimaksu oli mun mielestä hieman turha tosta appistä. We Heart It, Youtube, Netflix... perussovelluksia. Tietysti löytyy Tinder, haha. Nettishoppailun tarvetta auttaa Wish ja ruokahimoihin auttaa Wolt, joka on ihan loistava! Just tilattiin viikonloppuna Tampereella Siipiweikoilta ruokaa ja oli kyllä niin kätevää. Ei tarvitse enää tyytyä pelkkään tilauspizzaan. Matkakortti-sovelluksesta pystyn seurailemaan onko mulla bussikortissa arvoa vai ei. 

Kuvien muokkaus-kansiossa on mun lemppariappit kuvien muokkaamiseen. Ehdoton lemppari tällä hetkellä on Faded, jossa on monia erilaisia filtereitä. Toinen lemppari on Facetune, jolla voi kirkastaa kuvien ilmettä. Vähän vähemmälle on jäänyt Afterlightin ja VSCO:n käyttö. Photocollagella teen mun kollaasit joita harvemmin tosin teen, koska tykkään tehdä blogikollaasit koneella. Viimeinen app tässä kansiossa on Olympus Share, jolla pystyn yhdistämään mun puhelimen ja kameran ja näin saan mun kameran kuvat suoraan mun puhelimeen!
app3
Melkein päivittäisessä käytössä Mobiilipankki ja Tunnusluvut. En voi olla ainut joka käy muutaman kerran päivässä kurkkaamassa tilin saldon jos sinne nyt tällä kertaa olisi tullut rahaa, haha... mistä muka? Alennushaukan paras ystävä - Pivo. Täältä kannattaa ladata Cityshoppari ja saa kaikkia kivoja alennuksia mm. -20% Bikbok, -25% Cubus jne. Beeperistä varailen työvuoroja, ei sen kummempia siinä siis. 

Useless-kansio on nimensä mukainen... välillä saatan kurkata Seuraajat+-sovellusta ja Laskin tulee aina silloin tällöin käyttöön, niin kuin myös Shazam jos radiosta sattuu tulemaan joku hyvä tuntematon biisi.

Siinä mun appit. Löytykö uusia tuttavuuksia ja onko teillä vinkkailla jotain teidän lemppareita? - J
4 kommenttia on "MUN SOVELLUKSET "
  1. Millainen mantsan yo koe oli mielestäsi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jäi ihan hyvä fiilis kyllä, vähän tuli kiire ja melkeen itku, kun väsäsin yhtä tehtävää niin nopeasti. Saa nähdä mimmoset pisteytykset - alustavia ootellessa...:)

      Tosi moni on sanonut, että koe oli todella haastava ja siinä oon kyllä osittain samaa mieltä...tehtävänannot oli tosi laajoja eikä niihin mun mielestä voinut vastata kaikkii kunnolla 6 tunnissa. Esimerkiksi jokereihin ja 3 tehtävään sain kirjotettua 5 sivua/per tehtävä, mutta esimerkiksi siinä aluetutkielmatehtävässä tuli hieman kiire jonka vuoksi se jäikin vain 2 sivuiseksi :/

      Siinä mun mielipiteitä! :D

      Poista
  2. Voi että, ihanan selkeästi järjestelty! Olispa mullakin samallalailla, täytyykin heti tehdä muutos asiaan :-)

    http://by-rosejuliet.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon vähän tarkka näissä haha..:D joo, tee säkin ''kevätsiivous'' puhelimelle :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9