Social Media

DECOR INSPO

|
Nyt kun oon maannut sängyssä viimeiset pari päivää tän inhottavan räkätaudin takia, oon innostunut tekemään Polyvorella erilaisia kollaaseja. Asujen sijasta innostuin tekemään sisustuskollaaseja. Tai no kollaaseja ja kollaaseja. Näistä ehkä hahmottaa hieman paremmin huoneen idean. Mulla tulee mieleen Stardoll (muistaako joku?) kun siellä sai tehdä omia huoneita jne. Tää oli niin kivaa mun mielestä ja rentouttavaa puuhaa. Aloinkin miettimään, että olisiko sisustaminen yksi mahdollinen koulutus/uravaihtoehto mulle joskus. Sen näkee sitten syksyllä...
sisustus1
Innostuin suunnittelemaan työ-, makuu- ja olo/keittiöhuoneen sisustukset. Vaaleita sävyjä ja mustalla ja kullalla korostamista, just how I like it! Tästä työhuoneesta tuli niin kiva mun mielestä! Ehkä onnistunein kaikista. Työpöydällä pystyy myös meikkailla, kun sen yläpuolella on iso peili. 
sisustus
Oon nähnyt WeHeartIt:ssä niin monta kertaa tuon maailmaseinätarran ja oon päättänyt, että mun on pakko saada se! Kattelin tosi samantapaista taulua eilen IKEA:ssa, mutta se ei silti ollut ihan sitä mitä haluaisin. Olisi ihanaa merkata tohon esimerkiksi neuloilla missä kaikkialla on käynyt. Seinätarran lisäksi haaveilen sängynpäädystä.
Psst! Tarkkasilmäiset saattavat huomata, että pieni macaronrasiakin on eksynyt yöpöydälle... oli ihan pakko!
sisustus2
Ja sitten se olohuone/keittiö! Yllätyin ihan itsekin miten ''värikäs'' tosta mun keittiöstä tuli. Verrattuna kaikkii muihin huoneisiin, siellä on kaikista eniten tummaa. Jotenkin noi mustat yksityiskohdat tuo sitä tiettyä särmää melko vaaleaan kokonaisuuteen. Mä kun tykkään piipertää kaikkea pientä niin lisäsin tuonne vielä kahvikupit ja murokulhot, unohtamattakaan noita edellisen kuvan macaronseja. 

Tää saatto olla ihan todella outo postaus, mutta halusin nyt tulla laittamaan nää tänne blogiin ja kyselemään teidän mielipiteitä. Mitäs mieltä te ootte mun sisustus''kollaaseista''? 
6 kommenttia on "DECOR INSPO"
  1. Ihan mielettömän hienoja kollaaseja :) Vaikka itellä on vielä aika valkoista niin nää kollaasit iskee muhun kyllä hyvin. Toi makuuhuoneen matto on kyllä just sen näkönen, että jäin nyt miettiin että pitäiskö tonne omaan makkariin hankkia tollanen ;) Ja toi keittiön pöytä näyttää ihan mielettömän kivalle, pyöree ruokapöytä olis haavelistalla tällä hetkellä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla, että pidät näistä! :)

      Nää on jotenkin niin mun tyylisiä ''huoneita''. Ehkä parin vuoden päästä pääsee sisustamaan näiden avulla omaa kotia :p

      Poista
  2. Wau, sulla on ihana sisustustyyli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon Henna :) ihana kuulla, että tykkäät!

      Poista
  3. Aivan ihanan näkösiä! Noi tummat yksityiskohdat tuo nimenomaan sellasta kivaa särmää :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Anette! :) toi tumma on kyllä tosi kiva lisä!

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9