Social Media

WHAT TO WATCH...

|
tvsarjat
Muutaman muun bloggaajan tapaan ajattelin, että olis kiva jakaa teille mun suosikkisarjoja joita mä katson. Mä tuun melkeen aina hieman jälkijunassa näissä TV-sarjojen katseluissa, alotin esimerkiksi vasta pari viikkoa sitten katsomaan Modern Familyä. Tällä hetkellä kaikki katsovat Making A Murderer vai onko se How to Get Away With Murder...? mutta mä oon vielä ihan plääh, mutta katsotaan tilannetta muutaman kuukauden päästä...

Modern Familyä katson ihan vaan Netflixistä, ainakin toistaiseksi. Oon vasta toisen tuotantokauden puolessa välissä, joten älkää spoilatko mulle mitään, heh! Modern Familyssä seurataan siis kolmen eri perheen elämää. Oon jo pitkään kaivannut jotain sarjaa jota katsoessa saa naureskella ja tää on kyllä semmonen! 

Once Upon A Time. Mun äiti yritti varmaan sata kertaa saada mua katsomaan tätä, mutta mua ei yhtään kiinnostanut. Yks ilta sitten tylsyydessäni päätin antaa kyseiselle sarjalle mahiksen ja mä olin ihan koukussa ekan jakson jälkeen. OUAT:ssa on kaikki tutut satuhahmot, mutta normaalissa elämässä. Tää sarja on ihan huippu! Katsoin sitä USA Netflixistä ja uusimpia jaksoja katselen nyt Watchseriesistä. Multa on muutaman kerran tultu kysymään, että mistä mä katson esimerkiksi PLL tai KUWTK, niin ne kaikki löytyy tuolta! 

Seuraavaksi Keeping Up With The Kardashians. Oon katsonut joka ikisen jakson varmaan muutamaan kertaan ja mun mummukin on ihan koukuttunut tähän sarjaan! Tätä katson siis tuolta Watchseries-sivustolta, jonne päivittyy ihanasti jenkkiaikaan noi jaksot. Tää ilmestyy aina sopivasti maanantaille jolloin tarvii ehkä pientä piristystä. Kyseessä on siis realitysarja, jossa seurataan Kardashianeiden ja Jennereiden elämää. 

Got a secret, can you keep it... alkaa aina soimaan päässä. Pretty Little Liars - sarja jonka takia mä välillä menetän yöuneni ja ehkä muutaman hiuksenkin, kun tää sarja jatkuu vaan. Nyt näissä uusissa jaksoissa on sentään selvinnyt A ja sarjassa on harpattu muutamalla vuodella eteenpäin. Sarja löytyy Netflixistä ja uudet jaksot sieltä Watchseriesistä. Juonenkäänteitä tästä sarjasta ei puutu, tyttöporukasta katoaa yksi tyttö ja katoamisen jälkeen muut tyttöporukan tytöt alkavat saamaan kummallisia tekstiviestejä tuntemattomasta numerosta. Tytöt yrittävät selvittää, kuka on A ja onko kadonnut Alison elossa. 

The OC. Sarja tuli Netflixiin uudenvuodenpäivänä ja jo tammikuun lopussa olin katsonut tän loppuun. En ikinä pienempänä seurannut tätä ihan kunnolla, joten suurin osa jaksoista ja juonenkäänteistä olivat mulle ihan uusia. Mä myönnän, että mulla kostui silmät viimeisessä jaksossa... OC:ssa seurataan Orange Countyssa asuvia nuoria ja heidän vanhempiensa elämää. 

Ja tarvitaanhan me yksi oldie but a goldie - Gossip Girl. Upper East Siden ''täydelliset'' teinit. Sarjassa seurataan OC:n tapaan myös nuorten vanhempien draamaa.

Toivottavasti löysitte uutta katsottavaa! Ehdottakaa ihmeessä mulle teidän lemppariohjelmia! Mä yritän ainakin ylppäreihin asti kuitenkin vältellä Netflixissä roikkumista... tänään oli enkun kuuntelut ja huomenna jatkuu ruotsilla. Torstaina juhlitaankin jo penkkareita! Niitä voi seurata mun Snapchatistä @janinavanessa! - J

PS. Cocopandan voittaja on arvottu ja hän on kilkkisaija@gmail.com. Olen sinuun yhteydessä huomiseen mennessä! Kiitos kaikille osallistuneille, teitä oli huikeat 157 (!!) ja onnea voittajalle :) 
6 kommenttia on "WHAT TO WATCH..."
  1. Mulla on täsmälleen samat lempparit kun sulla! Kaikki niin hyviä ja viihdyttäviä sarjoja! noiden lisäksi how i met your mother kuuluu kesto suosikkeihin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tosta How I Met Your Motheristakin oon kuullut paljon hyvää, ehkä se on mun seuraava ''projekti'' :D

      Poista
  2. Tuota once upon a timea ei siis löydy Suomen netflixistä vai? Harmi jos näin on sillä kuulostaa mielenkiintoiselta sarjalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei valitettavasti ainakaan vielä...:/

      Mutta tuolta Watchseriesistä löytyy! Suosittelen kyllä katsomaan se sarja on ihan huippu :)

      Poista
  3. Mä oon niin rakastunut tohon Moderniin perheeseen! :-D Ollaan poikaystävän kanssa katottu sitä jossain ihan parissa viikossa vaan 4. tuottariin asti... Harmittaa, kun koht toi loppuu jo haha :-DD

    http://plan-cee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. New Girl (kolme miestä ja tyttö) on ihan huikee! Siinä on niin randomia huumoria et en kestä, kannattaa todellaki tsekata :)))

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9