Social Media

SPRING 2016 MUST HAVES 

|
Heti kun päästiin vuoden 2016 puolelle niin aloin miettimään mun ''Spring Must Haves''-listaa ja päätin tehdä kollaasin johon kokoon kaikki haluamani jutut. Tästä saattaa huomata kuinka paljon rakastan neutraaleja sävyjä ja simppeleita kultaisia ja ruusunkultaisia yksityiskohtia. Löytyykö mun kollaasista teille samoja juttuja ja mitkä on teidän must have-jutut nyt keväälle? - J

+ Nyt kun vuosi vaihtui niin haluaisin kuulta teiltä kommenttia, että minkälaisia postauksia mun pitäisi tehdä enemmän/vähemmän? Enemmän kosmetiikkaa, asukuvia, reseptejä...? Kiinnostaako joku kuukausittainen postaussarja ja jos kiinnostaa, niin mikä? Vaikka tätä blogia omaksi iloksi kirjottelenkin, niin on aina kiva saada vähän kommenttia teiltä, että mitä TE haluatte nähdä! Teette tästä niin huippua! 


c750x750

Kevään aikana haluan satsata parempaan ja toivottavasti laadukkaampaan meikkivoiteeseen, eli MUFE:n HD Foundation ja siihen tietysti jokin hyvä meikkivoidesivellin. Oon hieman kyllästynyt käyttämään Beautyblenderiä meikkivoiteen työstämisessä joten meikkivoidesivellin tulisi tarpeeseen. Kosmetiikkaan liittyen haluaisin ostaa oman NARS:in poskipunan ettei mun tarvitsisi lainata aina äidiltä poskipunaa. Lisäksi mun pitkäaikaisena haaveena on ollut ostaa YSL:n Black Opium hajuvesi. Tuoksuttelin sitä ekan kerran mun kaverilla ja sen jälkeen oon aina Stokkalla ollessani mennyt tuoksuttelemaan sitä, niin ihanan tuoksuinen! 

Vaatteissa luotan tosi yksinkertaisiin juttuihin. Pari croptoppia olisi mukava lisä vaatekaappiin, musta naruolkaiminen ja ribbikankainen khakin sävyinen toppi. Musta selästä avonainen body on mulle ihan must have tälle vuodelle. Oon ajan myötä luopunut farkkujen käytöstä ja oon tykästynyt korkeavyötäröisiin venyvää kangasta oleviin housuihin. Näiden lisäksi oon pitänyt hieman korkeavyötäröisistä siisteistä suorista housuista. Omistan jo beiget, mutta valkoiset tai mustat olisivat kivat keväälle. Ne on vielä ihan älyttömän mukavat! Ja kevättakiksi sopii täydellisesti khakin värinen bombertakki

Sitten hieman muihin juttuihin. Arkeen sopisi mun mielestä pitkä neulemekko poolokauluksella. Siihen voisi yhdistää ylipolvensaappaat tai ihan vaan tennarit. Juhlaan sopii taas nyörimekko. Mun makuun ehkä liian avonainen kaula-aukko eli tarkoitus olisi löytää hieman soveliaampi yksilö. Asusteissa mun laukkuosasto kaipaisi isokokoista nudensävyistä laukkua. Multa löytyy jo musta ja ruskea, mutta se täydellisen sävyinen nude uupuu mun kokoelmasta. Eikä kyllä tollaisesta söpöstä pikkulaukusta olisi haittaa. 

Kengissä kaipaisin Adidaksen Superstar-kenkiä tai sen kaltaisia, kuten esimerkiksi yhdet Zaran yksilöt, joissa on takana söpöä leopardikuviota. Ylioppilasjuhlia varten haluaisin nudet teräväkärkiset korot, jotka ovat klassinen valinta ja ne sopivat kaikkeen. Last but not least haluaisin satsata kunnon aurinkolaseihin, jotka suojelisivat silmiä Auringolta. Omaan makuuni Celinen mustat lasit olisivat loisto valinta, mutta melko korkean hinnan vuoksi saatan valita hieman halvemmat. 
20 kommenttia on "SPRING 2016 MUST HAVES "
  1. Mä toivoisin etenkin kosmetiikka- ja resepti-postauksia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes kiitos kommentista! Reseptejä mulla riittääkin ja kosmetiikka on mun lempparijuttu :> näitä siis tulossa blogiin.

      Poista
  2. Videoita olis kiva nähdä enemmän! Kosmetiikka- ja asupostaukset on myös mun lemppareita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Videoita onkin kiva tehdä! Kiitos kommentista, pistän korvan taakse ;)

      Poista
  3. Ai _nyt_ keväälle?:D herranjestas eihän talvikaan oo ees kunnolla alkanut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep nyt keväälle :) mä oon vaan aina ollut vähän (huom. vähän :D) innostunut kevätpukeutumisesta...

      Poista
  4. Pakko kysyä, kun sulla on tuo Macbook air niin onko se ollut hintansa arvoinen? Eikö siinä olekin vain 4gb muisti, joten eikö se käy pieneksi? Osaatko suositella jotain sovelluksia ja millä teet nuo opiskelu asiat?

    Kauheesti kysymyksiä, mutta olisi mukavaa saada tietää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ollut kyllä :) ja tosta muistista en osaa sanoa mitään...poistelen aika säännöllisesti kuvia.

      Mulla ei oo mitään sovelluksia, että meiltä saa koulun kautta Officen koneeseen ja sit teen Pages-ohjelmalla kaikki kirjotusjutut :)

      Poista
  5. hei mistä poimit ton beigen neulemekon kollaasiin? Jostain nettikaupasta vai..? Oon just tollasta ettinyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. https://www.wolfandbadger.com/uk/claudia-oatmeal-ribbed-turtleneck-dress/?utm_source=ZX_AUS&utm_medium=Affiliates&utm_campaign=Zanox&s2m_channel=74&s2m_exclickid=27136122C83831972&s2m_exaffid=1136054

      Tuolta löytyy! :) vähän kallis tosin...

      Poista
  6. Mistä toi bomber mahtaa olla?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bombertakki: http://m.thehut.com/coats-clothing/women/clothing/maison-scotch-women-s-sateen-bomber-jacket-khaki/11125419.html?switchcurrency=EUR&locover=true

      Ja täältä: http://www.polyvore.com/spring_2016/set?id=186540583 pystyy katsomaan kaikki muutkin kollaasin asiat jos mietityttää mikä on mistäkin :)

      Poista
  7. Tosi kivoja juttuja, sulla on hyvä tyylitaju! :) heii, sullahan on nyt vissiin iphone 6? Onks sulla ennen ollut kenties 5s, jos on, mitä mieltä olit siitä? Onko se sun mielestä hankkimisen arvoinen enää tänä vuonna? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :)

      Joo mulla on tällä hetkellä iPhone6 ja edellinen oli iPhone5 eli en valitettavasti osaa sanoa miten se eroaa sitten iPhone5s...:/ mutta luulisi sen olevan hankkimisen arvoinen. Ei näissä loppujen lopuksi oo hirveästi eroja näissä puhelimissa!

      Poista
  8. Ihania juttuja♥ Voisin ottaa kaikki itselleni. ;-)

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että nää on myös sun mieleen Peppi! :> pakko kyllä kotiuttaa ainakin osa näistä kevään aikana!

      Poista
  9. Hei millä oot tän kollaasin tehnyt? Tosi kivoja vaatteita!

    VastaaPoista
  10. toi indiedaysin banneri on nyt vähän huonosti kun rullaa postauksien päälle :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se laitettiin äsken, todennäköisesti ihan pari minuuttia sitten joten asia kyllä hoidetaan, älä huoli :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9