Social Media

RANDOM FACTS ABOUT ME PART 3

|
Osa 3 jo! Edelliset osat löytyvät tästä ja tästä jos teitä kiinnostaa. Te tiedätte jo todella kummallisia faktoja musta... toivottavasti sieltä löytyy mulle sielunsiskoja ja meillä olisi jotain yhteistä. Jos on niin kertokaa ihmeessä! - J
P1200017
1. Näytin vauvana ihan siltä rengastyypiltä se Michelin-ukko vai mikä onkaan. Tiiättekö mitä tarkoitan? Olin ihan valtavan kokoinen vauva! Kuulen tästä mun äidiltä ainakin muutaman kerran kuussa...
2. En oo koskaan murtanut mitään vaikka siihen on ollut "mahdollisuus" satoja kertoja, kun oon vetänyt mukkelismakkelis jäällä. Pinttyneitä mustelmia on kuitenkin murtumien edestä. Siis mua naurattaa tää näin vanhempana, mutta mua siis harmitti, että mulla ei murtunut koskaan mikään. Muistan ala-asteella, kun kaikilla kavereilla oli jalat ja kädet paketissa ja olin varmaan ainut kenellä ei ollut mitään.
3. En pidä maidosta enkä siis juo maitoa ollenkaan. Yritän syödä sen sijaan sitten enemmän juustoja, jogurtteja, kalkkitabletteja jne. Tämä ei siis johdu siitä, että oon laktoosille allerginen vaan mä en vaan pidä maidon mausta, etenkään siitä jälkimausta! Ainut hetki jolloin juon maitoa, on tuoreiden korvapuustien kanssa. 
4. Vihaan yli kaiken kauhuelokuvia ja kaikkea yliluonnollista. Jouduin silti aina katsomaan kauhuelokuvia, koska mun kaverit tykkäsivät niistä ja mulla ei ollut kauheesti sananvaltaa asiaan. Kerran menin jopa katsomaan Paranormal Activity 4 elokuvateatteriin. Sen jälkeen nukuin varmaan kuukauden äidin vieressä ja kävin suihkussa silmät auki eli en voinut huuhtoessa sulkea silmiä. Sillä tytöllä oli vielä samat lakanat siinä elokuvassa, kun mulla sillä hetkellä... arvatkaa menikö vaihtoon?
P1200019
5. Oon kauheen herkkä muutenkin kaikille äänille varsinkin, kun oon yksin kotona. Kerran olin yön yli yksin enkä nukunnut tuntiakaan. Mä vaan valvoin ja laskin tunteja, että yö olisi ohi. En uskaltanut edes katsoa puhelimesta mitään videoita tai Netflixiä ettei kukaan kuulisi, että oon hereillä? Aamulla mietin, että mitä kummaa mä pelkäsin?
6. Mä yritän suhtautua kaikkeen huumorilla ja mun on välillä vähän vaikeeta olla vakava etenkin vakavuutta vaativissa tilanteissa. Alan nauramaan, kun pitää olla hiljaa tai jos mulle kerrotaan ihan tosissaan jotain todella tärkeää juttua niin saatan alkaa räkättämään päin naamaa. Ai kauhee :D
7. Oon perfektionisti tiettyjen asioiden suhteen. Muistiinpanot, meikit, blogin ulkoasu ja tekstit ja Instagram-feed pitää olla sulassa sovussa.
8. Kuten edellisessä postauksessa sanoinkin, niin en ole kova stressaamaan, mutta mua jännittää ihan kamalasti jotkut pienet asiat. Välillä se jännitys voi käydä ylitsepääsemättömäksi.
P1200021
9. Rakastan raakoja banaaneita. Täydellinen banaani on hieman keltainen, mutta siitä löytyy myös vihreää. Parasta on jos ne on tosi tosi kylmiä! Meidän koulussa on aina välillä näitä banskuja. 
10. Oon kauheen nirso tai ujo tutustumaan erilaisiin ruokiin välillä. En pienempänä pitänyt lämmitetystä paprikasta enkä suostunut syömään sitä pitkään aikaan kunnes hullaannuin täytettyihin paprikoihin, nam! ja jos löydän jonkun uuden hyvän ruoan mihin tykästyn niin käytän sen loppuun tai vedän överit ettei tee mieli syödä sitä enää. 
11. Musta tuntuu, että olisin ainut ihminen, joka ei ole kerännyt jotakin Iittalan astiastoa tulevaan kotiinsa. Mulla on tällä hetkellä kuitenkin 6 kahvimukia ostettuna valmiiksi. Ehkä niillä pärjää jos tulisikin äkillinen muutto? Ei ehkä...
12. Mulle EI saa puhua aamuisin. Mä tarvin aamuisin semmoset hyvät 30 minuuttia omaa rauhaa sängyssä, että pääsen käyntiin. Kouluaamuisin tämä tuottaa hieman ongelmia, mutta äiti tietää jo, että multa ei tuu vastausta ennen kuin oon meikannut. 
4 kommenttia on "RANDOM FACTS ABOUT ME PART 3"
  1. Pystyn varsin hyvin samaistumaan muutamaan kohtaan, erityisesti toi paikkojen murtuminen - olin niin kateellinen pienenä, jos joku käveli kepeillä! :D

    Ja hei, et oo ainoo kuka ei oo kerännyt astiastoa haha! Multa löytyy jopa 4 mukia...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä on kuitenkaan ikinä uskaltanut kokeilla niitä keppejä, haha...:D

      Joo siis musta tuntuu, että kaikilla mun kavereilla on kerättynä muutamat astiastot jne. Mua ärsyttää jo nyt, kun toi mukipaketti vie tilaa tuolta yhdestä nurkasta, haha...

      Poista
  2. Aaa voin niin samaistua tuohon murtumajuttuun! Enkä itsekään tosiaan keräillyt astioita ennen kuin muutin pois kotoa, otin vaan jotain porukoiden "ylijäämä"-astioita ja sitte pikkuhiljaa on kertyny omiakin astioita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nään sen jotenkin niin turhana :D onneks en oo ainut!

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9