Social Media

QUICK UPDATE

|
Hei! Kuten osa teistä varmaan huomasi niin mun blogi on päässyt osaksi Indiedays Inspirationia. Tällä hetkellä mun blogin ulkoasua voisi kuvailla kahdella sanalla: hot mess. Älkää huoliko, pian saadaan toi Indiedays-palkki tonne sivuun ja kaikki sujuu taas normaalisti. We're working on it...:)

Mikään ei tule siis muuttumaan mun blogin sisällössä vaikka mun blogini onkin nyt osa Inspirationia, nään tän itse ihan mahtavana mahdollisuutena blogilleni ja toivon, että te olette samaa mieltä. Mahtava vuoden aloitus, ja ISO kiitos Indiedaysille, että he ottivat minut heidän yhteisöönsä, olen todella kiitollinen! Mun profiilin löytää tästä linkistä. Palaillaan pian, - J
8 kommenttia on "QUICK UPDATE"
  1. Voisit siirtää ton indiedays gadgetin jonnekkin muualle kun sun postauksia ei nää lukea kun se on edessä:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et ilmeisestikkään lukenut mun postausta. Juurihan mä selitin, että asia kyllä hoidetaan.

      Mä en valitettavasti tällä hetkellä voi tehdä tolle gadgetille mitään vaan tarvin siihen teknistä tukea. Tolle gadgetille ei ole mitään omaa kohtaa ulkoasut-kohdassa joka hieman hankaloittaa sen siirtoa.

      Toivottavasti jo huomenna se olisi tuolla missä sen kuuluukin olla...:)

      Poista
  2. Voi vitsi paljon onnea Inspirationiin pääsystä!❤ ja tää ulkoasu on ihan hemmetin upee!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että... kiitos paljon Suvi <3 ihana kommentti!

      Poista
  3. mistä ostit silloin synttäreinäs ne numero ilmapallot ja ostitko ne valmiiksi täytettyinä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin ne Juhlamaailmasta eli siis http://www.juhlamaailma.fi/ilmapallot-helium-ja-tarvikkeet/ilmapallotyypit/numerot.html ja ostin valmiiksi täytettyinä! :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9