Social Media

9 VINKKIÄ WANHOILLE 

|
Heissan! Oon muutamassa blogissa nähnyt tämmösiä postauksia tuleville wanhoille ja päätin tulla jakamaan omat vinkkini. Tanssin wanhat vuosi sitten ja tänä vuonna olisi tarkoitus juhlia penkkareita. Ennen omia wanhojani googlailin ja kyselin kavereilta kokemuksia ja vinkkejä tähän tärkeään ja odotettuun prinsessapäivään ja löysin muutamasta blogista ihan huippuhyviä vinkkejä. Mutta nyt niihin mun vinkkeihin!

PS. Ulkoasun pitäisi toimia nyt sekä tietokoneella että puhelimella? 
wanhat2
1. Hoida kaikki asiat kuntoon ennen wanhoja. Älä jätä kanafileiden, pinnien jne. ostoa edelliseen päivään, sillä se lisää vain stressiä. 

2. Suosittelen meikkaamaan itse vaikka ei mikään maailman paras siinä olisikaan. Itse tietää kuitenkin mikä sopii juuri sinulle ja mikä imartelee sinun kasvojasi. Jos päätät mennä meikkaajalle, kannatan ehdottomasti testimeikkausta vaikka se maksaaki muutaman kympin lisää. Eipähän tarvitse harmitella wanhoissa sitten kamalaa meikkiä.

3. Kampaus! Käy testikampauksessa. Olen niin onnellinen, että kävin. Mulla oli paljon kuvia mun kampauksesta ja näytin niitä kampaajalle, mutta mun testikampaus epäonnistui mun mielestä ihan kamalasti ja olin jo vaihtamassa kampausta. Otettiin kuitenkin kuvat tästä testikampauksesta ja sitten wanhojen päivänä pystyttiin katsomaan kuvasta, että mikä siinä kampauksessa oli mun mielestä väärin ja mitä pitäisi tehdä toisin ja näin saatiin mulle onnistunut kampaus, joka sai todella paljon kehuja.
wanhat4
4. Ota mukaasi vesipullo, eväitä (piltit ja banaanit on tosi hyvä eväs!), kaikki meikit, hiuslakkaa, deodoranttia, pinnejä ja jotkut suosittelevat ottamaan myös lankaa ja jesaria, mutta onnekseni mä en näitä tarvinnut.

5. Tansseissa ja koko päivässä keskity nauttimaan siitä päivästä, et tule kokemaan sitä toiste. Älä anna pikkumokien haitata. Jos epäonnistut niin naura vain. Niin mekin tehtiin mun parin kanssa, kun käännyttiin ainoina eri suuntaan kuin muut. Eli hymyä huuleen ja jos jännittää niin aina voi rupatella parin kanssa tanssiessa, ei se ole niin vakavaa.

6. Tätä tuskin kukaan noudattaa vaikka jokainen tietää kuinka kamalalta se näyttää... älä nostele mekkoa vaikka tuntuisi, että se putoaisi. Mä nostelin mekkoa useampaan kertaan eikä ollut missään vaiheessa sitä vaaraa, että mekko putoaisi. Sanoin myös tanssien alussa parilleni, että sano jos multa vilahtaa, hah!
wanhat3
7. Ottakaa paljon kuvia! Rakastan ottaa kuvia ja varsinkin tommosena päivänä, kun kaikki kaverit oli laittautunut niin hienoksi. Oottelen jo, että saan lisätä mun throwback-kuvan wanhoista.

8. Älä syö pizzaa tai muuta raskasta ruokaa mekko päällä. Voin sanoa, että se mahakipu ei tuntunut hirveän kivalta tanssiessa. Mutta älä myöskään unohda syödä! Ethän halua pökrätä kesken tanssien?

9. Jatkot! Pidä hauskaa kavereiden kanssa. Maailman paras päätös oli vuokrata limusiini ja kruisailla sillä tunnin verran Helsingissä. Älkää kuitenkaan juoko ihan liikaa ilolientä ennen ravintolaan menoa, ettette kiinnitä huomiota entistä enemmän. Kröhm... mitäs me 15 tyttöä Vapianossa kampaukset, pikkumustat ja korkkarit päällä ja hirveä kälätys. 
wanhat1

4 kommenttia on "9 VINKKIÄ WANHOILLE "
  1. Oisko sulla tosta sun wt- kampauksesta enemmän kuvia? Meinaan joku postaus olisi kiva! Se näyttää niin täydelliseltä että vois itse kans harkita tollasta! Tosin mulla tää tulisi ruk- kurssijuhlaan mutta silti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://angelobridal.ie/wp-content/uploads/braided-wedding-hairstyle-bridal-beauty-2.full_.jpg

      Tuolta löytyy pari kuvaa kampauksesta tai siitä mallista mistä katsoin :) mulle ei valitettavasti oo parempia kuvia!

      Poista
  2. Lisäisin vielä,että täytyy alusta asti harjoitella tansseja juuri niissä kengissä,joissa aikoo humpata ko.päivänä. Terveisin,Wanha05

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Tai no mä tanssin ballerinoissa ja kokeilin niitä ekan kerran tanssipäivänä ja sujui hyvin :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9