Social Media

EURON HUULIPUNAT - HITTI VAI HUTI?

|
PC050209
Voiko euron huulipuna oikeesti olla hyvä? Tätä mä mietin, kun selasin Wishin sovellusta. Väriskaala on tosi laaja, oisko sävyjä 36. Tilasin ekalla kerralla yhden sävyn ja se näkyikin jo täällä. Kun olin todennut sen hyväksi päätin tilata muutaman muunkin. Huulipuna maksaa siis euron ja jokaisen huulipunaan tulee euron postituskulu. Vertaisin näitä huulipunia nestemäisiin huulipuniin, jotka kuivuvat mattapintaisiksi. Toimitus on kestänyt mulla noin kaksi viikkoa. Huulipuniin pääsette tutustumaan enemmän täällä. Suosittelen lataamaan Wish-sovelluksen puhelimeen, siellä on paljon helpompi tehdä ostoksia!

Mua vähän jännitti toi maksu kyseille sovellukselle. Mitä jos en saakkaan mun tilaamia tuotteita tai tää onkin huijausta. Ostosten tekoa helpottaa ihan älyttömästi se, että Wishin saa suomenkieliseksi. Toinen ihan älyttömän kiva juttu on musta se, että voit maksaa laskulla. Kun tilaukset on lähetetty kaupasta sulle, saat sähköpostiisi laskun Klarnalta, jossa on noin kuukausi maksuaikaa. Mä suoritan maksun aina vasta, kun kaikki tuotteet on turvallisesti mun postilaatikossa. 
PC050207
Laitoin nää huulipunat mun lempparijärjestykseen. Mun ehdoton ykkönen on tää ruskea huulipuna, sävy 30. Tää on niin erilainen kuin mun muut huulipunat, joka taitaa olla se syy miksi tykkäänkin tästä niin paljon. 
PC050154
Oon tän syksyn aikana halunnut viininpunaista/liilahtavaa huulipunaa ja tässä yhdistyy molemmat sävyt. Sävy 22. Näitä kahta ekaa sävyä ei tarvi kuin vain yhden kerroksen, eli pigmenttisyys on näissä kahdessa täydet 5/5. 
PC050169
Tämä sävy näytti enemmänkin vaaleanliilalta kuvassa, mutta osottautuikin vaaleanpunaisemmaksi. Sävy on 16. Huulipuna näyttää purkissaankin vaaleanliilalta, mutta muuttuu huulilla pinkiksi. Tää on varmasti ihan mahtava sävy keväämmälle ja kesäksi!
PC050160
Tämä sävy on ollut tosi suosittu nyt syksyllä, mauven sävyisiä huulipunia ja luomivärejä on ollut jokaisella youtubettajalla ja mäkin oon ihastunut yhtä kovasti kyseiseen sävyyn. Samaa sävyskaalaa löytyy mun Naked 3-paletista. Tässä näkyy vähän, että osa huulipunista menee hieman hassusti huulille. Sävy on 18.
PC050184
Suurin pettymys taisi olla tämä. Tätä pitää todella kerrostaa ja tämän koostumus on huomattavasti ohuempaa kuin muiden. Sävy on 19. Ihana todella todella kirkkaan punainen sävy.
PC050200
Tämä sävy ei sovi mulle omasta mielestäni juuri ollenkaan. Sävy on 2. En vaan osaa sanoa miksi en pidä tästä, mutta ei vaan sovi mulle. 

Kokonaisuudessaan näillä huulipunilla on todella hyvä hinta-laatusuhde, kun ottaa huomioon, että huulipuna maksaa toimituskulujen kanssa yhteensä kaksi euroa. Ainut huono puoli on se, että tuote lähtee hieman oudosti huulilta ja jää levityksen jälkeen vähän tahmeaksi. Tuotteet kestävät kuitenkin huulilla syömisen ja juomisen ajan. Kokonaisarvosanaksi antaisin ehkä 4/5. Voin kyllä suositella näitä, varsinkin jos mattapintaiset huulipunat kiinnostavat! Kertokaa ihmeessä mikä näistä on teidän suosikkisävynne ja aiotteko tilata Wishiltä? - J 
9 kommenttia on "EURON HUULIPUNAT - HITTI VAI HUTI?"
  1. En oo tilaillut wishiltä vielä mitään, mut noilla hinnoilla voisin! Toi sävy 30 on ihanan erilainen <3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuolla on kyllä ihan älyttömän halpaa, vaatteiden tilausta en voi kuitenkaan suositella! :D

      Ihana kuulla, että säkin tykästyit tohon ruskeeseen sävyyn Annika! :)

      Poista
  2. Ei vitsi miten kivoja! Oon kuolannu niiden Anastasian ja Colourpopin huulipunien perään mutta näähän vois olla ihan hyviä korvikkeita, etenkin kun hinta ei kirpaise ihan niin pahasti :-D Nyt on varmaan pakko laittaa tilaus menemään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi mäkin oon kuolaillut niitä ja yhden Anastasian huulipunan oonkin jo kotiuttanut! Harmi ettei Colourpop toimita Suomeen...:(

      Kannattaa tilata, suosittelen :>

      Poista
  3. Ei kannata kamalasti näitä hehkuttaa tai mainostaa, noissa Wishin ja Ebayn huulituotteissa ja meikeissä ylipäätään on käytetty lukematon määrä myrkyllisiä aineita... Etenkin näissä tuotteissa, kun joutuu "kosketuksiin" suun kanssa, on erittäin tärkeeä, että perehtyy ensin noiden ainesosiin, ettei tule järkytyksiä. Kannattaa lukea kaikki noita koskevat artikkelit. Myrkyt imeytyy helposti suun kautta verenkiertoon ja siitä taas voi aiheuttaa pahaakin vahinkoa..:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen tietoinen asiasta ja sen takia lähdinkin liikenteeseen tolla ensimmäisellä yhden huulipunan kokeilulla. Olen myös kuullut kamalia juttuja Ebaystä ostetuista ripsiväreistä jne. :/

      Ainakaan nyt vielä (koputan puuta) ei ole mulla ilmennyt mitään ja toivottavasti ei tulekkaan :)

      Poista
  4. Aivan täydellisin värisiä kaikki!!! Tykkään :-)

    http://nooramaijakatariina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että säkin tykkäät noista :) noi on kyllä tosi kivoja!

      Poista
  5. Kiitos vinkistä! Itse kotiutin sävyt 30 & 18 ja tykkään kyllä kovasti! Sävyistä tulee vähän mieleen Kylie Jennerin huulipunat Dolce K ja True Brown K, eli hyvät halvemmat korvikkeet niille :'D Huomasin itse, että pajon parempi mitä ohuemman kerroksen yrittää levittää, muuten jää ainakin mulla inhottavan tuntuiseksi:/

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9