Social Media

50 QUESTIONS

|
Oon nähnyt tän postauksen muutamassa blogissa ja pidin tästä ideasta niin paljon, että päätin toteuttaa tän myös mun omaan blogiin. Tehkää tekin tämä teidän blogeihinne! Nauttikaa kaikki vielä muutamasta höntsäpäivästä, sunnuntaina hyökätään sitten alennusmyyntien kimppuun, ihanaa! 
IMG_75311. Minkä ikäinen olet 5 vuoden päästä?
– 23, hui. Mimmostakohan elämä on silloin? 
2. Kenen kanssa olet viettänyt aikaa tänään ainakin kahden tunnin ajan?
– Äipän ja meidän koiran Miksun. Ollaan vaan maattu koko päivä sohvalla ja katottu jouluelokuvia, syöty superhyvää maidotonta riisipuuroa ja muffinimunakkaita ja tietysti suklaata.
3. Kuinka pitkä olet?
– Oonkohan mä joku 164 cm.
4. Mikä on viimeisin leffa jonka näit?
– Loistava kysymys tälle päivälle. Ollaan katottu Yksin Kotona 1, Frozen, Moulin Rouge, Napapiirin Sankarit ja nyt Titanic.
5. Kuka on viimeisin henkilö jolle olet soittanut?
– Iskälle soitin eilen Thaikkuihin kuulumisia ja toivotin hyvää joulua.
6. Kuka on viimeisin henkilö joka on soittanut sinulle?
– Mummu. Olin keskustassa kaupoilla ja mun piti tuoda lautasliinoja mummulle.
7. Mitä lukee viimeiseksi saamassasi viestissä?
– No viimeisin tekstiviesti on saapumisilmoitus Postista. Whatsappissa se on vain nalle-emoji.
8. Soitatko vai laitatko viestiä mieluummin?
– Riippuu tosi paljon henkilöstä ja asiasta. Kavereiden kanssa tekstaan, mutta soitan jos on pakko sillä sekunnilla saada kaveri kiinni. Äidille, iskälle ja mummulle soitan yleensä mielummin. Muuten mun mielestä puhelimessa on jotenkin kiusallista puhua välillä, kumpi lopettaa jne. haha!
9. Mikä on suosikkipaikkasi?
– Suosikkipaikka... mulla on monia! Oma koti, Tampere ja vähän kummallisempi, mutta joku paikka missä oon rakkaiden ihmisten ympäröimänä. 
10. Mistä paikasta et tykkää ollenkaan?
– Yleiset vessat ja Helsinki yksin yöllä...
P9090051
11. Kuinka monta sisarusta sinulla on?
– Olen ainut lapsi. 
12. Mikä on viimeisin kuva jonka olet ottanut puhelimellasi?
– Screenshotkuva Evelle mun tilaamastani haalaripuvusta uudelle vuodelle.
13. Onko sinulla lemmikkejä?
– ON. Kaikki taitavat tietää meidän tumman ja komean latinon Miguelin eli siis tuttavallisemmin Miksun. Lemmikin ja ihmisen välistä rakkautta ei musta pysty tuntemaan ennen kuin omistaa oman lemmikin. Miksu on ihan paras.
14. Lämpivärisi?
– 50 shades of black, haha. Pidän tosi paljon mustasta, valkoisesta, khakista ja nyt oon ihastunut terracotan sävyyn.
15. Moneltako heräsit tänään aamulla?
– 11.54... hups. Meni eilen hieman myöhempään tämän blogin ulkoasun kanssa.
16. Missä olet kymmenen vuoden päästä?
– Kymmenen vuoden päästä olen jo 28-vuotias. Toivottavasti olisin kihloissa tai naimisissa elämäni rakkauden kanssa. Meillä olisi pieni lapsi, ehkä koira ja asuisimme omassa ihanassa kodissa, ehkä ulkomailla. Tekisin töitä unelmatyöni parissa ja olisin kouluttautunut siihen hyvin. Olisin todella onnellinen, kaikki palaset olisivat loksahtaneet paikalleen. 
17. Sipsit vai karkit?
– Sipsit. Ja ehdottomasti Weekend Snacksit! En pahemmin välitä karkista.
18. Mikä youtube video sai sinut viimeiseksi nauramaan?
– Jaclyn Hillin uusin video.
19. Mikä on paras ominaisuutesi tai luonteenpiirteesi?
– Varmaan se, että mä osaan aina pitää hauskaa ja nään asiat positiivisena jos haluan (enkä ole nälkäinen tai väsynyt, hah).
20. Entä huonoin?
– Heikoimpina hetkinä eli kun oon juurikin tosi väsynyt tai nälkäinen, oon ihan kamala. Mun temperamenttisuus korostuu silloin ja saatan suuttua ihan pienistä asioista ja olla tosi ilkeä. Onneksi mun läheisimmät ihmiset tietävät jo, että en oo ihan parhaimmillani huonoilla yöunilla, aamulla tai nälkäsenä.
IMG_7880

21. Mitä pidät päälläsi kun nukut?
– Nyt oon pitänyt mun ihanaa mopsihaalaria. Muuten nukun isossa t-paidassa ja alushousuissa.
22. Kenelle soitat kun olet vihainen tai huonolla tuulella?
– En soita tai puhu kenellekkään. Oon vaan omissa oloissani, se on parasta kaikille. Oon kuin kävelevä aikapommi sillon.
23. Mikä on isoin voittamasi palkinto ikinä?
– Ei ehkä isoin, mutta merkityksellisin on ehdottomasti mun entisen joukkueen eli Hottien ensimmäinen kultamitali Porissa 1. valintakilpailuissa. Muistan sen hetken varmaan koko elämäni. 
24. Mikä on oudoin syömäsi asia/ruoka?
– Mulla ei tällä hetkellä tule mieleen yhtään mitään. 
25. Onko sinulla lävistyksiä?
– Korvissa reiät ja tragus. Mulla oli myös napakoru, mutta päätin ottaa sen pois. 
26. Mitä kuuntelet juuri nyt?
– Äsken soi Titanicin tunnari ja nyt näyttelijät puhuvat. 
27. Mikä on suosikkijäätelösi?
– Ben & Jerry'sin Cinnamon Buns. Tai sitten Oreojäätelö. 
28. Mikä on suosikkijälkiruokasi?
– Kaikki?! Rakastan kaikkia leivonnaisia. Varmaan eniten juustokakkuja ja macaronseja. 
29. Osaatko vaihtaa öljyt autossa?
– Apua, en. Mulla oli mun enon auto lainassa ja siihen piti vaihtaa jotkut nesteet ja kyselin eka kaikilta kaveripojiltani apua ja soitin äidille. Sitten menin huoltoasemalle ja joku työntekijä osasi hoitaa homman sata kertaa paremmin kuin minä. 
30. Pidätkö kahvista?
– No joo. En juo kahvia päivittäin, mutta välillä saatan mennä kaverin kanssa kahville tai shoppailessa ostan yleensä jonkin erikoiskahvin. Makulatte, jäälatte tai jokin kauden erikoismaku. Pitää vähän katsoa sen mukaan mistä saa laktoositonta nykyään...
IMG_7568

31. Mitä tykkäät juoda aamupalasi kanssa?
– Tuoremehua ehdottomasti, vielä jos oon itsetehnyt meidän mehukoneella.
32. Suomi parhaimmillaan?
– Keskikesällä, meidän tuttavien mökillä tai syysruskan aikaan. 
33. Mikä on viimeisin ostamasi asia?
– Ostin viimeksi niitä lautasliinoja mummulleni. 
34. Mitä olet syönyt tänään?
– Kello on nyt 23.21. Olen syönyt muffinimunakasta, riisipuuroa, pasta carbonaraa, jäätelöä ja suklaata... joulu. 
35. Oletko ikinä joutunut sairaalaan tai ollut ambulanssissa?
– En ole joutunut. Ambulanssissa olen ollut, kun olin kuulusteltavana ja tarkastettavana. 
36. Haluatko lapsia?
– Totta kai. 
37. Puhutko muita kieliä kuin Suomea?
– Englantia todella sujuvasti, ruotsia melko hyvin ja espanjan alkeet on osittain hallussa.
38. Nimeä henkilö jonka tyylistä pidät.
– Ei ole tiettyä. Tykkään inspiroitua Instagramissa eri käyttäjistä.
39. Kiroiletko paljon?
– Valitettavasti välillä. 
40. Mitkä on parhaat uutiset joita olet hiljattain saanut?
– Eipä tule mieleen mitään. 
mmmmmm

41. Mihin tykkäät tuhlata rahaa?
– Meikkeihin, ruokaan ja vaatteisiin.
42. Omistatko mitään arvokkaita koruja?
– En omista. Mulla on joitakin Swarowski-koruja ja yksi sormus, jonka oon perinyt mummultani, se on tosin enemmänkin tunteellisesti arvokas, jos niin voi sanoa. 
43. Mikä on lempisarjasi?
– Keeping Up With the Kardashians, Once Upon a Time, Gossip Girl ja Glee.
44. Mitä suunnitelmia sinulla on seuraavalle viikonlopulle?
– Seuraava viikonloppu... no huomenna lauantaina on Tapaninpäivä, soitan varmaan isälleni ja siivoan huoneeni ja teen teille yhden postauksen. Sunnuntaina menen ystävieni kanssa joulualeihin ja syömään. 
45. Osaatko lasketella?
– Melko hyvin joo. En vaan pidä jyrkistä rinteistä.
46. Mikä tekee sinuun vaikutuksen? Tai miten sinut saa vaikutettua?
– Olemalla oma itsensä, sen huomaa heti. Ja hyvä huumorintaju. Myös muistamalla pieniä juttuja ihmisistä.
47. Kerro kaksi asiaa joita lukijasi eivät vielä tiedä sinusta.
- 1. Halusin pienempänä olla allerginen jollekkin, niin keksittiin äidin kanssa, että oon allerginen pähkinöille. Kiersin pähkinäosaston kaupassa aina. 2. Mulla on mun huulen alla olevan arven lisäksi arpi ranteessa siitä, kun juoksin päiväkodissa hakemaan lisää jälkiruokaa ja alaselässä siitä, kun kaaduin portaissa vesipuisto Serenassa.  
48. Mikä on sinua lähimpänä oleva punainen tavara?
– Tajuttiin äidin kanssa yhdessä, että meillä ei ole mitään punaista kotona.
49. Oletko sosiaalinen?
– Oon tosi sosiaalinen, ainakin omasta mielestäni ja oon aika varma, että oon myös ystävieni mielestä. Pienempänä olin ihan älyttömän ujo, äiti joutui patistamaan mua aina esimerkiksi ulkomailla ostamaan omat jäätelöni jos halusin, koska en uskaltanut itse vaan pyysin aina äitiä. 
50. Kuinka monessa paikassa olet asunut?
– Oon asunut Tampereella, Vantaalla Myyrmäessä ja Askistossa ja nyt Klaukkalassa.

PS. Kertokaa ihmeessä mielipiteitä uudistuneesta ulkoasusta! Näkyykö kaikilla ihan ok? Mobiiliversiossa banneri ei näy ihan kokonaan, mutta en tiedä voiko asiaan vaikuttaa...
4 kommenttia on "50 QUESTIONS"
  1. Uudistunut ulkoasu näyttää tosi hyvältä, ei oo mitään ongelmia ainakaan mun koneella :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee hyvä kuulla! Toivottavasti ei muillakaan ole ongelmia. Kiitos paljon :)

      Poista
  2. Hei superkiva postaus!:) Pitää laittaa itekin tää toteutukseen. Ja hyvältä näyttää ulkoasu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toteuta tää ihmeessä sun blogissa! :) ihana kuulla, että tykkäät!

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9