Social Media

WOKE UP AS A BRUNETTE?

|
PB030018
No ei nyt ihan sentään herätty brunena, mutta... Indiedaysin Inspiration Dayssä jaettiin Biozellin ilmeisesti uusia sävyttäviä tyvispray-purkkeja. Tällä hetkellä värejä on Light Brown, Dark Brown ja Intense Red. Vähän siinä harmitti, että ei löytynyt blondille sopivaa, mutta mäpä sain idean... 

Jos kerran tuote värjää tai noh, sävyttää hiuksia ruskeaksi niin miksen ''värjäisi'' mun hiuksia ruskeaksi? Siitä se ajatus sitten lähti! Vitsit mulla oli hauskaa, kun huijasin kavereita lähettämällä Snapchatissä kuvia mun ''uusista hiuksista''. 
PB030028PB030004
Sävy lähtee shampoopesulla kätevästi eli jo huomenna oon takaisin omassa tutussa blondissa! Mutta teille bruneteille tää on varmasti ihan loistotuote, suosittelen kokeilemaan. Normaalit kuivashampoot vaalentaa mun hiuksia kivasti, mutta bruneteilla se ei oo välttämättä ihan toivottua, mutta tää antaa samalla sen ruskean sävyn. Unohtamattakaan sitä, että tää tuuheuttaa hiuksia ihan älyttömän paljon! 

Vaikka vaihtelu virkistää niin en mä kyllä ruskeita hiuksia ole värjäämässä, viihdyn todella hyvin tässä mun omassa hiusvärissä jota ei tarvitse värjäillä. Mutta, mitäs mieltä ootte... minä brunettena vai blondina? - J
16 kommenttia on "WOKE UP AS A BRUNETTE?"
  1. Toikin sävy muuten sopii sulle aika täydellisesti! :0 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :> vähän oli hassua katsoa itseensä peilistä näillä hiuksilla :D

      Poista
  2. Musta noi sopii sulle ihan hullun hyvin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tykkään kyl silti enemmän blondeista itse haha :D varmaan kun oon tottunut...

      Poista
  3. Ton väriset hiukset sopis sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) kiva kuulla mielipiteitä tästä asiasta!

      Poista
  4. Toi väri sopis janina sulle ihan sairaan hyvin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mä tykkäsin tosta väristä ja erityisesti siitä, että mun latvat on vaaleemmat kun tyvi! Mut emmä tiiä uskaltaisinko tai viittisinkö värjätä, kun se tuntuu nii lopulliselta päätökseltä! :D

      Poista
  5. Toi sopii sulle ihan ÄLYTTÖMÄN hyvin! Tuo sun kasvot paljon paremmin esiin mun mielestä ja näytät aikuismaiselta :-) Oot niin kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana kommentti Noora, kiitos paljon!! :)

      Poista
  6. Pakko sanoa, että toi väri sopii sulle älyttömän hyvin ja tekee susta jotenkin aikuismaisemman näkösen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotenkin tummat tekee aina ihmiset vanhemman näköisiksi! Varmaan, koska se väri tuo just kasvoja enemmän esiin :) kiitos paljon!

      Poista
  7. Wau sopii sulle mun mielestä jopa paremmin kun blondi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua toivottavasti mulle ei tuu teidän kommenteista värjäysbuumia...:D kiitos Emilia :>

      Poista
  8. Ihanat hiukset! Mun mielestä sulle sopii noi brunet enemmän :)))!! Toisinku blondit.. sun iho näyttää aika kalpeelt :/ mut brunet ehdottomasti koska sopii jotenki enemmän ku sul on ton väriset kulmatki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo oon luonnostaan melko kalpea, mutta tossa kuvassa mulla on kaks kerrosta itseruskettavaa, joka saattaa vaikuttaa asiaan :D kiitos! :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9