Social Media

FOCUS ON THE POSITIVE

|
Päätin tän viikon alussa keskittyä pelkästään positiivisuuteen ja sen eron huomaa kyllä heti. Mun mielestä on tosi kiva kirjottaa ylös tämmösiä positiivisia juttuja ja tapahtumia. Alkaa helposti hymyilyttämään! Mun haaste onkin teille toteuttaa samanlainen postaus tai jos ette bloggaa niin kirjottaa ihan muuten vaan ylös positiivisia juttuja. Sen jälkeen linkatkaa se postaus mulle vaikka tähän kommentteihin! Pitäkää mielessä, että positiivisuus leviää ja hymy tarttuu...:) vältetään tällä syysmasennus ja piristetään toistemme päivää! Ohessa mulle iloisia ja hymyä antavia muistoja. Siisti huone, tuoreet kukat, wanhat, ystävät, blogijutut, äiti... - J
P9190064
Onnistunut itseruskettava, tasainen ja hyvä väri! St. Moriz Mousse on mun lemppari. / Vihdoin pääsin Vampyyripäiväkirjoissa siihen kohtaan, kun Klaus tuli! Vihdoin tää sarja alkaa ihan kunnolla... / Fazerin suklaatehtaalta ostetut suklaamansikkakonvehdit. Onko parempaa komboa kuin mansikat ja suklaa? Ei taida. / Uusi kulmaväri: Anastasia Beverly Hillsin Dipbrow Pomade! #BrowgameStrong / Mantsan 4-kurssi ja meidän ihana mantsan ope, joka motivoi mantsan opiskelua. / Beautifyltä saadun paketin odotus. / Se Biozellin sävyttävä tyvispray, jolla ''värjäsin'' hiukset ruskeaksi. Sort of... 
P9090074Perjantain tyttöjen sushi-ilta mielessä... kokeillaan tehdä susheja itse, jännää! (tai sitten tyydytään meidän peruscomboon: nachovuoka ja paljon muita herkkuja, haluisitteko mun versiota reseptistä?) / Viime viikonlopun blogitapahtumat hymyilyttää vieläkin. / Tuleva reissu Tahkolle kaveriporukan kanssa. / Mun ihanat ystävät... / Mummulta lainaan saatu auto. On kyllä niin kätevää, että sain tän pariksi viikoksi lainaan, kun mummu on ulkomailla. Oispa oma auto... / Mr. Cian Twomeyn videot Facebookissa. Näihin tulee tägäiltyä kavereita melkein joka päivä! / Oonalta saadut asukuvat ja ylppärikuvaajan varaaminen! / Koulussa on ollut herkkuruokaa tällä viikolla. Keittoa, lohinugetteja ja puuroa! IMG_7258 Kävin Alkossa tilaamassa mulle ja äipälle mun uutta lempparikaljaa, siis kyllä KALJAA. Ginger Joe Pear on niin hyvää! Harmi vaan, että se on erikoisvalikoimassa, mutta meillä on niin kivat Alkon myyjät, että sen tilaus sujui ihan helposti. / Inspirationista saatu tuotekassi ja siitä syntyneet ruokaideat. / Tämä blogi. Blogimotivaatio huipussaan! / Uusi Hulluilta Päiviltä tilattu TV! / Paratiisihotelli... tästä tulee vaan parempi ja parempi, kun nää alkaa riitelemään. Kellyn sanoin ''Missä mun popparit?!'' / Mustaherukkamehu! / Kaverin hakeminen kouluun ja yhteinen koulumatka, paljon kivempi ajaa jonkun kanssa kuin yksin. 
P9020044Vihdoin (oon niin kärsimätön et parin päivän odotus on tuskaa..) postissa tuli mun Beautify-paketti ja toinen paketti Everyday Mineralsilta. Oon niin älyttömän kiitollinen kaikista yhteistöistä mitä oon saanut tän blogin kautta ja suurin syy näiden saamiseen on te. Ihanaa, että noin moni lukee mun blogia ja jaksaa kommentoida jne! Ootte ihan mahtavia <3 toivottavasti saisin järkättyä teille jotain kivaa arvontaa lähiaikoina! / Sämpylöiden leipominen. Ei oo parempaa kuin tuoreet sämpylät, voi ja juusto!  Sämpylät onnistu ulkonäöstään huolimatta, heh.IMG_8513
Omasta mielestä onnistunut biologian välikoe johon mä oikeesti myös luin. Proteiinisynteesi, meioosi ja mitoosi hallussa! Tällä kertaa mun on pakko päästä tää kurssi läpi... / Metsäreissu Miksun kanssa. Käytiin ennen paljon useammin metsälenkeillä, mutta se vähän jäi. Nyt viime viikolla käytiin tsekkaamassa tuttu polku ja voi, että miten meiän pieni poika nauttii! / Nauraminen äipän kanssa sohvalla. Meillä on niin oudot jutut! / Koulussa puuropäivä! 
6 kommenttia on "FOCUS ON THE POSITIVE"
  1. Tulipa hyvä mieli tästä, kun sai lukea pelkkiä positiivisia juttuja heti aamuun! Susta saa niin mukavan ja symppiksen kuvan blogin kautta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olipas kiva kommentti, piristi kivasti päivää! :) kiitos paljon Noora, kiva kuulla, että pidit postauksesta ja oot saanut musta noin kivan kuvan tän blogin perusteella <3

      Poista
  2. Otan haasteen vastaan! ;) Tää vuodenaika on sellanen, et pitäis nimenomaan yrittää kaivella ne positiiviset jutut esiin kun negatiiviset tuntuu iskevän helpommin päälle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa jes Sofi! Innolla oottelen sun postausta :) jep mäkin tosi helposti sorrun näkemään vaan negatiiviset asiat ja siinä samalla positiiviset jutut menee vähän ohi... Musta tuntuu, että tää positiivinen ajattelutapa auttaa jo nyt, koska esimerkiksi tänään aamulla ei haitannut yhtään, että joutui raaputtamaan jäisiä autonikkunoita :D vuhuu!

      Poista
  3. Oi olipa ihana postaus! :) Tuli itsekin ihan paremmalle mielelle kun luki tämän. :) Täytyy varmaan itsekin kirjoitella puhelimeen näitä ylös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että positiivisuus tarttui tän postauksen välityksellä, se olikin mun tarkotus ja näköjään onnistuin! Jes <3 Suosittelen kokeilemaan just puhelimen muistiinpanoihin! Kiitos kommentista Heini :>

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9