Social Media

BLOGGER'S INSPIRATION DAY 2015

|
PA310012
Eilen tuli vietettyä Indiedaysin Blogger's Inspiration Daytä. Tapahtuma järjestettiin Kampin yläkerrassa Maxinessa. Itse olin ensimmäistä kertaa kyseisessä tapahtumassa ja odotukseni olivat melko korkealla, koska olin lukenut edellisvuosina muiden bloggaajien kokemuksia tapahtumasta. Menin tapahtumaan Essin, Jasminin ja Liisan kanssa ja tutustuin vielä muutamaan aika mahtavaan tyttöön!

Ihan aluksi kipitin Santa Marian pisteelle hakemaan mun goodie bagin, josta saatte tietää myöhemmin lisää! Niistä herkuista on tulossa reseptipostausta. Toivottavasti tykkäätte aasialaisesta ruoasta.
PA310008
Tapahtumapaikkana Maxine oli ehkä hieman ahdas. Saattoi toki johtua siitäkin, että meitä bloggaajia oli todella paljon. Oli hauska nähdä bloggaajia joiden blogeja olen seurannut jo pidemmän aikaa. 
PA310010
No mutta sitten se ruoka... mä rakastuin fingerfoodeihin! Miten niin pieneen annokseen voi saada niin paljon makua? Pienet naposteltavat oli ainakin mun mielestä kiva idea ja niitä pystyi syömään seisoessa. Pidin erityisesti siitä, että ruoat olivat hieman erikoisempia eli pääsi maistelemaan vähän kaikennäköistä. Olin lukenut, että edellisvuosina ruoat olivat loppuneet kesken, mutta nyt ei näkyny olevan sitä ongelmaa!

Ei meitä bloggaajia myöskään janoisiksi jätetty. Tarjolla oli joka puolella kivennäisvettä, Fresitablossaa, Ginger Joeta (josta tuli mun uusi lemppari!), kuohuviiniä ja puna- ja valkoviiniä. 
PA310004PA310015
Tapahtumassa oli monia yhteistyökumppaneita joiden pisteillä pystyi käymään tutustumassa tuotteisiin ja itse yrityksiin. Kaikilta pisteiltä sai jotain kotiinvietäväksi. Itse kävin Santa Marian pisteellä maistelemassa ihan taivaallista pulled pork-juttua. Harmittaa niin paljon, kun en kysynyt mitä siinä oli... se oli niiiin hyvää! Samalla nappasin goodiebagin ja pari maustepussia. 

Tapahtumassa oli myöskin mahdollisuus laittaa kynnet kuntoon, ottaa hennatatuointi, tutustua Olympuksen kameroihin, tsekata Nellyn vaatteita, olla kenkämallina Vagabondille, maistaa uutta Tuplan proteiinipatukkaa, maistaa jouluista Fresitaa ja tutustua Instrumentariumin silmälasivalikoimaan. Eli kaikille oli jotain, joka oli mun mielestä tosi hyvä juttu. 
PA310023PA310056
No mites sitten mun mielipide tapahtumasta? Tapahtuma oli mun mielestä ihan jees, mulla oli tosi hauskaa ihanien tyttöjen kanssa. Kaikki näyttivät viihtyvän ja tapahtuma oli kyllä onnistunut. Ainut miinuspuoli oli, että isommat tilat olisivat olleet mukavemmat. Parasta taisi olla se, että pystyi huoletta kuvaamaan ilman, että olisi saanut pitkiä katseita, haha! Mites te, jotka olitte myöskin tapahtumassa, mitä mieltä olitte? 

Otettiin tämän jälkeen vielä muutamat asukuvat, joita laitan tänne blogiin heti, kun saan ne. Lähdin illemmalla hieman extemporena Essin aveciksi Indiedays Blog Awardseihin, jossa meitä oli hieman isompi porukka kasassa. Awardsit olivat Maxinen vieressä Tigerissa. Palkintojenjakoa emme menneet katsomaan, mutta onnea silti voittajille! Oli kyllä hauska ilta. Osa lähti jatkoille, mutta päätin lähteä ihan suosiolla kotiin, koska mulla on ensi viikonloppuna kaverin synttärit. 

Nyt taidan katsoa pari jaksoa Vampyyripäiväkirjoja ja lukea biologian tulevaan välikokeeseen. Voisin varmaan jotain syödäkkin, koska mun maha murisee siihen malliin, että nyt olisi hyvä saada ruokaa... - J
2 kommenttia on "BLOGGER'S INSPIRATION DAY 2015"
  1. Ootko vähän ahkera ku nyt jo postannu :D Mut oli hei hauskaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä päätin pistää aamulla töpinäks ja tehdä tän postauksen heti, koska muuten se ois todennäkösesti tullu ens vuonna haha :D joo oli tosi hauskaa! Kiitos seurasta :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9