Social Media

MEIKKIPUSSIN UUTUUKSIA 

|
Täällä jälleen! Puuf... oon ollut ihan vässykkä ja huono bloggaaja tässä hetken aikaa ja oon vaan jättänyt Bloggerin käytön minimiin. Taitaa pikkuhiljaa hiipiä pieni syysmasennuksen poikanen tänne, koska oon väsynyt kokoajan. Nyt ostin paljon klementtiinejä ja napsin vitamiineja naamaan niin eiköhän tää tästä! Pari aika mahtijuttua on tulossa blogiin liittyen. Huipuin niistä on ehdottomasti lauantaina häämöttävä Indiedaysin Inspiration Day! En ookkaan aikasemmin ollut, mutta nyt, kun kutsun sain niin enhän mä välistä niitä voisi jättää. Kuinka moni teistä on tulossa? Toivottavasti nähdään! Nyt itse postaukseen...
PA280017
Oon tehnyt muutamia hyödyllisiä ja ei-niin-hyödyllisiä kosmetiikkaostoksia. Ostin myös uuden meikkipussukan Mangosta johon rakastuin ensisilmäyksellä ja kävikin niin hyvä tuuri, että pussukka oli alessa! 

Alotetaan tosta päällimmäisestä Maybellinen Baby Skin-primeristä. Odotin tuotteelta paljon, mutta petyin siihen täysin. Mun meikkivoide meni päivän kuluessa ihan ihmeellisen näköiseksi eikä sitä ole aikaisemmin käynyt. Mun arvio tuotteelle on valitettavasti 0/5. Jotkut ovat taas pitäneet tästä, että riippuu toki ihosta ja meikkivoiteesta. Ehkä annan tuotteelle uuden mahdollisuuden. 

Toinen tuote mikä pussista kurkkaa on XZ:n Muumi Niiskuneiti Selvityssuihke. Siis mun oli ihan pakko ostaa tätä, kun tästä tuli mieleen lapsuus ja Silja! (Terkut sinne Ausseihin. Taitaa sulla olla pullo mukana haha!) Tää auttaa selvittämään hiuksia sekä poistaa kylmyyden mukana tullutta hiusten sähköisyyttä. Arvosana 4/5!
meikki
Mun ihan lemppari ripsiväri on ehdottomasti Lumenen Blueberry Wild Curl! Luovuin ripsienpidennyksistä jo noin 3 kuukautta sitten ja ostin saman tien tätä. Vedenkestävä pitää ripset taatusti taivutettuina ja pitkinä koko päivän. En voi tehdä muuta, kun ylistää tätä ripsiväriä. 5/5! Ainut huono puoli taitaa olla se ripsarin pesu iltaisin... pysyy nimittäin niin hyvin. 

Uusin ja kaivatuin tuote on Urban Decayn Naked Skin Weightless Complete Coverage Concealer. Jo on pitkä nimi! Tää on sävyssä Light Neutral, mutta parempaan silmänalusalueen korostamiseen voisin ottaa kyllä sävyn Light Warm. Tätä on kehuttu ihan älyttömästi Youtubessa eikä sitä turhaan kehuta. Parhain peiteaine mikä mulla on ollut. 5/5 tääkin. 

Ja viimenen tuote on Lumenen Wild Rose huultenrajauskynä sävyssä 2. Just eikä melkeen mun huulien sävynen eli tällä voi rajata huulet hieman yli. Tän pysyvyys on myös ihan loistava. Arvosana tällekkin 5/5! Mä en hirveesti vaadi mun meikeiltä, mutta erotan hyvän ja huonon helposti. - J 
1 kommentti on "MEIKKIPUSSIN UUTUUKSIA "
  1. Hhahah Janinaa!!<3 Ihanaa, että säki oot joutunut muumisuihkeen lumoihin ;) Ps. EI OO MUKANA :( En malta oottaa et saa taas sitä<3

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9