Social Media

IHAN VAAN TAVALLISTA ELÄMÄÄ

|
Jep eli nyt vuorossa mun ''ihan vaan tavallista elämää''-postaus. Tämmöstä mun arki on Snapchatin kautta. Ilman nättejä meikki- ja kukkakuvia. Oon varmaan maailman ahkerin snäppääjä ja pommitan mun kavereita päivittäin. Ei varmaan oo päivää etten laittaisi Snapissä jotain. Tykkään kuitenkin pitää mun Snapin yksityisenä enkä tykkää, että ihan kuka vaan näkee mun juttuja jne. eli mun snaptunnusta en tuu teille jakamaan. 
4
1. Jo ennen luistelun lopetusta mua kiinnosti salitreenaaminen ja sitten luistelun lopetettua tarvitsin jonkun liikuntaharrastuksen ja ostin salikortin. Tykkään ihan sikana treenata salilla yksin kuulokkeet täysillä. Yks lauantaipäivä päätin lähteä salille ja shokkina tuli, että koko sali oli tyhjä lukuunottamatta muutamaa treenaajaa. 2. Ah...tässä jaksossa meen joka maanantai 11.15 kouluun. Ei vois olla parempaa alotusta viikolle! Päällä uusi ihana karvatakki. Ja katsokaa mitkä värit tuolla takana on! Syksy on niin kaunista aikaa. 
2
3. Miksu taitaa näkyä mun Mystoreissa enemmän kuin mun oma pärstä, mutta eipä se mua haittaa! Lähdin tosiaan käymään vessassa kesken sarjan ja tulin takaisin niin Miksu oli mun puolesta katsonut juonenkäänteet. 4. Yks perjantai päätettiin Alinan kanssa mennä kuntoilemaan baari-illan sijasta Jättärille. 400 porrasta jaksettiin kävellä ylösalas kolmeen kertaan. Saatiin huipulla seuraksi ihana vanhempi rouva, joka kertoi käyvänsä huipulla kaksi kertaa päivässä, että pysyy kunnossa! Jäätiin rupattelemaan hänen kanssaan melko pitkäksi aikaa. Oli ihana kuunnella hänen tarinoitaan. 
3
5. Kuntoilun jälkeen mentiin kotiin syömään ja laittautumaan ja lähdettiin leffaan! Mentiin perinteisen komedian sijaan katsomaan tositapahtumiin perustuva Everest, joka oli ihan älyttömän hyvä. Pari kyyneltä tuli vuodatettua lopussa... 6. Välipalaa koulun jälkeen ennen jättäritreeniä! Maitorahkaa, vadelmia, cashewpähkinöitä ja hunajaa, nam! 
6
7. Menneen viikonlopun yksi kohokohdista oli varmasti Finlandia Trophy, jossa muokan sm-sennut esittivät lyhkärinsä ensi kertaa. Eniten sytytti kyllä MIU jälleen kerran ja yllätyin Revolutionsien ohjelmasta, ihan mahtava lyhkäri! 8. Aika nätti maisema kotiin tullessa Hulluilta Päiviltä. 
5
9. No hyi h...... auton ikkunat jäässä ja mittari pakkasen puolella. Miten ois tähän väliin joku lomamatka vaikka Thaimaahan tai Balille? 10. Viikon yrittämisen jälkeen sain lääkäriajan Klaukkalan Terveysasemalle! Pääsin jonottamaan ilman ajanvarausta labraan. Olinkin unohtanut kuinka inhottavia verikokeet on. Varsinkin kun neljä koetta otettiin samasta kädestä. (note to self: syö ensi kerralla aamupalaa ennen verikokeita!)
7
11. Myytiin meidän vanha TV Huuto.netissä ja eka ostaja ei ilmestynyt paikalle, mutta sovittiin uusi hakuaika seuraavalle päivälle ja telkkari lähti vihdoin uuteen kotiin! Uutta telkkaria odotellessa... eihän toi meidän TV ollutkaan kun 10 vuotta vanha. 12. Meiän vanhaa käppänää erehdytään useasti luulemaan pennuksi. 8 vuotta tolla söpöliinillä on jo ikää pienestä koostaan huolimatta. Voi miten paljon jotain voikaan rakastaa...
8
13. Lisää kuvia Miksusta! Naurettiin iskän kanssa Miksulle, kun hän aina niin kovin nolostuu ja suuttuu jos laitetaan sille vaatteita tai heijastinliiviä päälle. Nyt päälle laitettiin aika hauska paita. Ilme kertoo aika paljon ''onko pakko?'' 14.  Paratiisihotelli, yas! Olispa jo tiistai, että pääsisin näkemään kuka mies sinne nyt tulee! Parasta, kun noi kilpailijat alkaa juonittelemaan ja pelailemaan. 

- J 
4 kommenttia on "IHAN VAAN TAVALLISTA ELÄMÄÄ "
  1. Tuli tosta sun pienestä note to selfistä mieleen että ennen verikokeita pitäis olla syömättä joku 10-12 tuntia :)

    VastaaPoista
  2. Tohon PH:seen liittyen pakko kertoa tähän 'jännittävä' tarina :D Mä olin menossa kyseisen ohjelman castingeihin 24.5 klo 11 ja edellisenä päivänä olin sopinu treffit tyttöjen kanssa, jotenkin se meni siihen että päädyttiin juhlimaan ja ku päästiin baariin vedin varmaan 4 shottia putkeen ja tahti oli loppuillan tota. Siellä sitten tutustuin kaverin työkaveriin ja päädyin samalla taksilla sen luo (taksikuski ei suostunu siis viemään kotiin, ku oli niin huono happi), mä sitten jokseenkin olin tajuissani sinne päästyä ja käskin tätä jätkää laittamaan mulle herätyksen, no heräsin sitten 10:55 siihen, että ei helvetti mun pitäis olla siellä jo. Ei mulla ollu meikkejä tai vaatteita mukana (olin kaatunu asfalttiin ja housutkin hajonnu sen taksimatkan aikana), sisko sitten haki mut ja heitti mut castingeihin (käski tätä ennen käymään suihkussa) ja mä olin vahingossa pessy tukkani skin conditionerilla, ja tukka oli ihan helvetin rasvanen... :DDD (ja tää jätkä kenen luona olin, tais sanoa mulle lähtiessä että 'kiva ku kävit mut kivempi kun lähit' :'D lopultakun pääsin sinne castingeihin perille 2h myöhässä, olin rasvatukka, rikkinäisissä vaatteissa ja koitin heittää huumorilla koko homman. Onni onnettomuudessa kuitenkin etten päässy siihen ohjelmaan mukaan vaa oon tän kyseisen illan 'kiva kun kävit mut kivempi kun lähet' miehen kanssa yhdessä. Everything happens for a reason. Hauska vaan muistella! ja koko homma tuli mieleen siitä kun näin yhden ohjelmassa olevista siellä. haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eikä mikä tarina! :D ihana kuulla, että päädyitte silti yhteen :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9