Social Media

UPDATING WITH YOU GUYS...

|
IMG_5674
1. Synttäripäivä 28.7. Ilmapalloja, ruusuja, aamupala sänkyyn, koiralta pusu ja äidiltä hali, äidin kanssa syömässä, tyttöjen kanssa drinkeillä Tornissa ja Amarillossa ja itse juhlien järkkäilyä. Niistä koostui mun 18-vuotissyntymäpäivä. Mulla oli ihan älyttömän ihana päivä! 2. Sain tietysti päättää mitä halusin aamiaiseksi ja valitsin croissantteja auratäytteellä, suklaafondueta ja mansikoita, herkkukahvia ja tuoremehua. 3. Seuraavana päivänä olikin vuorossa mun synttärikekkerit. Kutsuin mun lähimmät tyttökaverit ja vitsi miten hauskaa meillä oli! Jatkettiin iltaa Helsingin Kaivohuoneelle, jossa sattui soittamaan meidän kuvisope. Mulla oli ehdottomasti yks elämäni parhaista illoista! Kotiin saavuttiin vasta viiden aikaan taksilla ja syötiin perunasalaattia ja leipiä aamun sarastaessa. 4. Kämpissä synttäripäivänä shamppanjalla ja syömässä maailman paras hamppari! Suosittelen ;)
IMG_5675
5. Menossa kaverin rippijuhliin. Mekko saatu House of Brandonilta ja laukku saatu äidiltä synttärilahjaksi. 6. Selfieeeeee! Siis harvinaista herkkua, mutta otin yhden selfien ja se onnistui omasta mielestäni heti. Yleensä otan varmaan 100 samanlaista kuvaa. 7. Even kanssa Vapianossa saldeilla. Alunperinhän meidän plääninä oli mennä Skifferiin pizzoille, mutta ekana me mentiin väärään suuntaan ratikalla ja löydettiin itsemme Hakaniemestä... tokana sinne menevä vene lähti just sillon, kun tultiin laiturille... Sen jälkeen kuullaan, kun joku nainen puhuu ystävänsä kanssa puhelimessa ja puhuu jotain todella pitkistä jonoista ja keittiön sulkeutumisesta. No me luovutetaan ja lähdetään nokka kohti uusia pettymyksiä ja kävelemään kohti Cafe Ursulaa, jossa meille taas sanotaan, että sunnuntaisin ei tarjoilla ruokia A la Carte-listoilta. Noh, sitten mennään kuvailemaan hetkeksi Kaivariin ja päätetään, että mennään vaan Vapianoon. Sillon ei kauheesti naurattanut kävellä ympäri Helsinkiä hirveessä nälässä... Maistui kanaceasarsalaatti kylmän valkkarin kanssa aikas hiton hyvältä. 8. Kyseisen päivän asua! Luotin vaaleisiin sävyihin. 
IMG_5678
9. Selfietime again. 10. Mentiin äidin kanssa tsekkaamaan Hernesaarenranta. Otin kahvin ja sen jälkeen lähdettiin kohti Hernesaaren Birgittaa. Sinne oli kuitenkin niin kovat jonot, että mentiin hetkeksi vaan istuskelemaan rantaan ja kun jono hellitti päästiin mekin syömään! Oli kyllä maailman parhaat lohkoperunat... tulee ihan vesi kielelle, kun ajattelee. 11. Tsiisus... jännittävin kokemus ikinä. En muista mun ajosta varmaan mitään ja meni niin huonosti, että en ois itteäni läpi päässyt. Kun tultiin takaisin parkkikselle ja inssisetä alkoi luettelemaan mun virheitä meinas tulla itku, mutta sitten hän kaivoi ton lapun esiin ja päästi mut läpi! Kyllä tuntu muuten hyvältä, kun niin moni ei uskonut, että tää päivä tulis koittamaan. 12. Erskun kanssa menossa Marin synttäreille, jee! Skumppa tosin jäi avaamatta, mutta se säilyy ensi kertaan. 
IMG_5676
13. Reissattiin Tampereelle hyvästelemään mun isomummu ja päätettiin jäädä sukuloimaan vähän pidemmäksi aikaa. Menin yksikseni kiertelemään Tampereen keskustaa ja menin tuhlaamaan mun lahjakortin Macille, kiinnostaisko ostokset? 14. Pupu... 15. Mummun ja äidin kanssa syömässä 2h+k nimisessä ravintolassa. Nam, otettiin alkupaloiksi auraetanoita ja pääruoaksi söin vuohenjuustokanaa röstiperunoilla ja punaviinikastikkeella! Suosittelen käymään tuolla jos eksytte Tampereen suuntaan. 16. Särkänniemessä mun tädin kanssa. Ei oltu molemmat käyty muutamaan vuoteen Särkässä ja tuli kyllä parissa laitteessa pupu pöksyyn. Oli kyllä hauska päivä! Vähän kyllä harmitti takaraivossa uutisointi delfinaarion delfiinien huonoista oloista ja vielä enemmän harmitti eläintarhan eläimet... Ne oli ihan maansa myyneitä.

Tänään oli tosiaan aika alottaa ylppäriurakka pitkän englannin kuunteluilla ja mulla jäi niin hyvä fiilis monivalinnoista! Avot tosiaan meni hieman ohi, kun ne tuli yllättäen vain yhden kerran... kyllä. Yhden kerran. Oon koko päivän päivystänyt YTL:n ja YLE:n sivuja, että pääsisin näkemään monivalintojen oikeat vastaukset ja äsken sain tietää, että ainakin monivalinnoista pärähti 21/26! Avoista en tosiaan tiedä vielä oikeestaan mitään, mutta vitsi oon tyytyväinen mun saavutukseen. Varsinkin, kun oon aina ollut ihan surkea kuunteluissa ja prelissäkin taisin saada C:n kuunteluista. Innolla meen kohti kirjallisia! Se onkin aina ollut mun vahvuus. 

Mitäköhän muuta tässä on tapahtunut? Päälimmäisenä tulee varmaan mieleen se, että elokuun alussa päätin yli 10 vuoden jälkeen lopettaa luistelun ja keskittyä vaan abivuoteen ja töissäkäymiseen. Multa puuttui myös se motivaatio mikä kaikilla muilla joukkuelaisilla oli ja musta tuntu vaan pahalta etten pystyis antamaan kaikkea itestäni. Vielä en oo katunut mun päätöstäni enkä usko, että tuun katumaan vaikka saattaa tulla haikea fiilis, kun käy katsomassa kisoja. No mutta, kohti uusia tuulia! - J 
4 kommenttia on "UPDATING WITH YOU GUYS... "
  1. kivoja kuvia ja hei onnea ajokortista! :) vähän random kysymys, mutta tanssitko wanhat koroilla vai balleriinoilla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiitos! Eihän toi mitenkään random oo, tanssin ballerinoilla! Suosittelen :)

      Poista
  2. Mistä sait tietää kuuntelun tulokset? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. YTL:n ja YLE:n sivuilta niin kuin tekstissä mainitsin :P

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9