Social Media

OBSESSED WITH MARBLE

|
marblessed1
Mä oon ihan rakastunut marmorikuviointiin. Haluun mun tulevaisuuden kotiin ehdottomasti marmoripintaset keittiötasot, aah... Mulla on jo entuudestaan marmorikuvioiset iPhonekuoret jotka on mun ihan lempparit ja kaipailin vähän samaa kuosia mun Macbookille, joka jostain syystä on aina melkeen likanen ja kaikki likaset sormenjäljet vaan loistaa. 

Kun sain mahdollisuuden saada mun läppärille matchaavat kuoret norjalaiselta Marblessediltä niin tottakai mä suostuin! En ollut aikasemmin kuullut Marblessed-verkkokaupasta, josta saa pelkästään marmorikuvioisia kuoria ja tarroja (nykyään tosin taitaa saada seeprakuvioisiakin!). 

Sain siis ison tarran tohon Macbookille ja se oli niin älyttömän helppo asentaa siihen. Tämmönen rähmäkäpälä, jolta aina epäonnistuu kirjojen päällystäminen onnistu jo hei toisella kerralla saamaan ton paikoilleen ilman ilmakuplia! Eikö ookkin nätti...
marblessed2
Tuolta saa siis tilattua kaikenkokoisille Macbookeille ja eri malleille noita tarrakuoria. Oon niin rakastunut näihin. Normi Macbookin kansi näyttää nyt kyllä omasta mielestäni tylsältä verrattuna noihin. Mitä mieltä te ootte näistä tarrakuorista ja ylipäätänsä marmorikuviosta? - J 
8 kommenttia on "OBSESSED WITH MARBLE"
  1. marmorikuvio on kyllä älyttömän ihana! Ja samoin noi kuoret <3

    VastaaPoista
  2. Näyttää tosi kivalta ja täällä on toinen joka rakastaa marmoria :)

    http://matildanieminenmusic.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, hyvä että joku muukin on rakastunut marmoriin! :>

      Poista
  3. Täällä kans marmorifani ;) Mulla oli toi sama kuori yhdessä vaiheessa Macbookissa ja nyt puolestaan puhelinta on koristanut jo useamman kuukauden ajan marmorikuosi :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Marmoria voisi mun puolesta olla kaikkialla :P

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9