Social Media

BLOGIYSTÄVÄKIRJA

|
6SUOSIKKI...

...kaupunki?  - Kaikista kaupungeista mihin tähän asti oon matkustanut niin varmaan New York ja Lontoo. Oon kyllä tykännyt kaikista kaupungeista mihin oon aina reissanut! Pariisi oli hieman pettymys, mutta haluaisin kokea sen kuitenkin uudelleen. Ja pakko lisätä tähän vielä Tukholma ja meidän Tampere!

...lomakohde?  - Äh lomakohde... tällä hetkellä lähtisin lomalle ihan minne vaan. Pakko sanoa Thaimaa sen ruokien ja kulttuurin takia. Tekisin mitä vaan, että saisin kookos- tai cashewkanaa yhdestä ihanasta pikkupaikasta mikä löydettiin Patong Beachiltä. Valtavat annokset maksoivat naurettavat 3 euroa.

...biisi?  -- Mietin tässä hetki sitten, että tekisinkö uuden biisipostauksen, jossa esittelisin mun tän hetkisiä lemppareita? Pari lempparia on Zara Larssonin Never Forget You, R. Cityn Locked Away ja Antti Tuiskun versio Vicky Rostin Sata Salamaa-biisistä.
IMG_7517
...ravintola ja annos? - Mulla ei taida olla lempiravintolaa, mutta voin antaa muutaman esimerkin. Tampereella oleva Trattoria ja niiden kanacaesarsalaatti on maailman paras caesarsalaatti! Ja sitten aika monen suosima Amarillon Chicken Pocket, yam! Ja vielä yksi... Cafe Ursulan caesarsalaatti vuohenjuustoa.

...juoma? - Vesi jäillä ja limellä tai sitten perus Coca-Cola. Vapianon valkkarikin on ihan jees, heh...

...leffa?  - Fast & Furious leffat ehdottomasti ja Harry Potter ja viisasten kivi tai no oikeastaan kaikki Potterit on ihan huikeita. Ne voi katsoa aina uudelleen ja uudelleen...
IMG_8424...sarja? - Sori äiti, mutta Keeping Up With The Kardashians! Kakkossijan taitaa jakaa Once Upon a Time ja Pretty Little Liars. 

...kirja?  - Tosi noloa myöntää, mutta oon tosi laiska lukemaan kirjoja. Paras kirja minkä oon joskus lukenut taitaa olla Nälkäpelit englanniksi.

...asu? - Viihdyn niin hyvin koko mustassa ja suosin neutraaleita sävyjä. Välillä mun lempiasu saattaa olla collegepaita, farkut ja tennarit ja taas välillä rakastan tosi naisellista asua, jossa on vaikka nahkapökät, siisti paita ja mun uusi ihana karvatakki!

...meikkituote? - Voi apua mikä kysymys... Mulla ei varsinaisesti oo mitään ylivoimasta lempparia, mutta Lumenen Blueberry Wild Curl-ripsari... huh, mä vannon sen ripsarin nimeen. Testatkaa ihmeessä! Ette pety. Pitää ripset taivutettuina koko päivän.
P9040036
...hiustuote? - Mulla ei ole lemppari hiustuotetta. 

...sovellus?  - WhatsApp tai Instagram tai sitten Snapchat. 

...instagrammaaja? - @anastasiabeverlyhills, @amandakhamkaew, @kimkardashian ja @kyliejenner.

...aamurutiinisi? - Mä vihaan aamuja. Pitkät aamut on mun lemppareita, mutta kouluaamut tuottaa tuskaa. Paras aamurutiini taitaa olla meikkaaminen (?). 
IMG_7602
MUUTA...

Mitä vaatekaapistasi löytyy? - Mun vaatekaapista löytyy tosi neutraalin sävysiä vaatteita, unohtamatta muutamaa väripilkkua. Naisellista, rentoa ja mun tyylisiä vaatteita!

Mitä pakkaat mukaan matkalle?  - Kamera! Oon aina nähnyt painajaisia siitä, että mun iskä pyytää mua New Yorkkiin ja unohdan kameran kotiin. Kameran lisäksi melko vähän vaatteita, että voi shoppailla uusia.

Mitä teet kotona, kun kukaan ei näe? - Vaihdan päälle yökkärit tai lökärit, mutta tän näkee aika moni jos mulla on kavereita täällä tai äiti kotona. Ei mulla oo mitään mistä kukaan ei tietäisi. 

Viimeisin sisustusostoksesi?  - Oltiin mummun kanssa Stokkalla Tampereella ja ihastelin yhtiä timanttisia kehyksiä ja mummu osti sen mulle etukäteen nimpparilahjaksi. En tiedä lasketaanko sitä silleen mun ostokseksi, koska en sitä itse ostanut. 
lontoo1Viimeisin WhatsApp -viesti?  - Lähetin meidän tyttöchattiin viestin, jossa luki ''Toivottavasti''. 

Kotikaupunkisi paras paikka shoppailuun, syömiseen ja drinkeille? - Täällä missä asun ei ole mitään... shoppailulle paras paikka Cittarin meikkiosasto, syömiselle Kotipizza ja drinksuille varmaan Charlotta! :D

Mitä ostoslistallasi on tänä syksynä?  - Sain vihdoin ja viimein hommattua Air Maxit, karvatakin ja nahkapökät! Vielä ois tarkotuksena ostaa pari kivaa neuletta ja ehkä kaulahuivi ja nilkkurit. 

4 kommenttia on "BLOGIYSTÄVÄKIRJA"
  1. tää oli tosi kiva postaus :) ja tee ihmeessä musiikkipostaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla, että tykkäsit Iida :)

      Ja hyvä, että on kiinnostusta musapostaukselle! :P

      Poista
  2. Vähänkö ihana idea! Kiva saada parempi kuva susta. :)

    Picture Me

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva, että tuli parempi kuva :) kiitos!

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9