Social Media

BLOGI-ILTA @ VILA KOSKIKESKUS

|
P9020044
Hellou! Pääsin eilen viettämään bloggaajailtaa Tampereella Koskikeskuksen Vilassa. Meitä oli koossa blogiporukka ja päästiin tutustumaan Vilan syysmallistoon ja muihin vaatteisiin. Mua jännitti aluksi ihan kauheesti, kun en tuntenut entuudestaan ketään. Toki oon seuraillut muutamien tyttöjen blogeja! Mun jännitys osottui kuitenkin ihan turhaksi ja meillä oli tosi kiva ilta ja tutustuin tosi ihaniin ihmisiin!
P9020035
Marianne ja minä myyjän stailaamana. Aluksi, kun näin ton ison karvatakin olin vähän ''öö apua?!''-fiiliksellä, mutta, kun vetäsin takin noiden vaatteiden päälle niin se näytti yllättävän kivalta! Ostin asussa olleet nahkapöksyt. Ne taisivat ollakkin kaikista suosituin tuote bloggaajien kesken. Ne on ihan älyttömän mukavat ja harvemmin mä löydän edes sopivia housuja mun pituuden (oikeastaan lyhyyden) vuoksi.
P9020039 P9020021
Eniten mua kiinnosti Vilassa harmaat sävyt. Mulle vaan tuli joku harmaaviba, haha! Tykkäsin kanssa tosi paljon, kun myynnissä oli tosi paljon neutraaleja sävyjä, koska mä en oikeestaan välitä kirkkaista väreistä enää vaatetuksessa. Toki on poikkeuksia!
P9020040
Tän illan kokosi yhteen ihana Jenica, kiitos ihan älyttömästi kutsusta ja illasta! Tämmönen oli ideana tosi kiva. Pääsi tutustumaan tyyppeihin joilla on heti jotain yhteistä sun kanssa: bloggaaminen. Heiluttiin siellä kaikki kamerat kädessä ja piti aina vähän väistellä ettei joudu jonkun kuvan taustalle.

Tässä postauksessa kaikki kuvat on otettu mun uudella Olympus Pen E-PL7:lla! Mä niin rakastan tota pientä ihanuutta. Postausta kamerasta tulossa pian! - J 
9 kommenttia on "BLOGI-ILTA @ VILA KOSKIKESKUS"
  1. oikeelta vasemmalle tuossa kuvassa kuka on eka oikeella ja toi punalaukkunen?voitko linkata blogit?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos ymmärsin oikein niin eka oikeella on Essi (@essixoxo) ja punalaukkuinen typy on Emma (@emmavilhelmiina_)! Ja en oo varma onko Essillä blogia, mutta Emman blogi: http://emmavilhelmiina.blogspot.fi :)

      Poista
    2. Hei löysinkin Essin blogin! http://shelikestolaugh.blogspot.fi/ :)

      Poista
  2. Öö apua en tiiä että lähtikö mun kommentti jo kerran! :D Mutta tosiaan ihanan näkönen ilta teillä ollut ja vitsit nyt varsinkin harmittaa etten päässykkää tulemaan :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo ainakaan näkynyt! :D voi harmi, kun et päässyt tulemaan :/ ois ollu niin kiva nähä! :)

      Poista
  3. voitko linkata ton jenican blogin?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toki! Se unohtuikin tuolta tekstistä :) http://jenicaaa.blogspot.fi/

      Poista
  4. Ihana Janina<3 Oli niiiiin kiva nähdä ja tutustua :)

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9