Social Media

RANDOM FACTS ABOUT ME PART 2

|
1. En oikeastaan tykkää suklaasta patukan tai levyn muodossa, mutta sulatettu suklaa on ihan maailman parasta! Mutta vain ja ainoastaan Fazerin Sininen. Ois ihan parasta päästä suklaatehtaaseen, jossa virtais vaan sulatettua suklaata, n-a-m! Dippailisin mansikoita, ananasta ja ihan mitä vaan sinne. 

2. Tykkään olla yksin. En tarkoita siis mitään, että haluan eristäytyä muista, mutta välillä yksin vietetty päivä vaikka kotona puuhastellen tai katsoen omaa lempisarjaa hyvän ruoan parissa on niin rentouttavaa välillä! Mutta rakastan myös isossa kaveriporukassa oleskelua!

3. Edellisessä oudot faktat-postauksessa kerroinkin, että mulla on yllättävän hyvä muisti tietyissä asioissa. Oon myös ihan älyttömän hyvä muistamaan reittejä. Ajotunneilla opekin ihmetteli, kun Klaukkalasta tuleva tyttö tiesi kaikki tiet missä ajettiin Espoossa ja Vantaalla... :D Inssissä tosin olin aivan hukassa, kun mut vietiin Haagaan, Maunulaan ja ties minne. Pääasia, että kortti on nyt lompakossa.

4. Mä rakastan suunnitella kaikkea. Suunnitella sisustusta, asuja ja erilaisia juhlia ja tapahtumia. Ollaan nyt kavereiden kanssa pohdittu, että lähdettäisiin ulkomaille ensi kesänä ylioppilasjuhlien jälkeen ja oon niin innoissani suunnittelemassa kaikkea!

5. Haluisin ehkä alottaa tekemään enemmän videoita Youtubeen. Meikkitutoriaaleja, TMI-tageja ja kaikkia haastejuttuja! Oon niin Youtube-koukussa ja seuraan varmaan 40 eri kanavaa ja tykkään katella erilaisia videoita ja parasta on, kun lempikanavalle ilmestyy uusi video.

6. Mä oon niin paha stalkkeri. Niin kuin oon jo joskus kertonutkin niin esimerkiksi Instagramissa saatan päätyä jonkun randomin tytön parhaan kaverin poikaystävän kaverin siskon kaverin profiiliin ja ihmettelen, että mites tänne tuli jouduttua. Mut sitten, kun tykkäät jonkun 145 viikkoa sitten lisätystä kuvasta... REALLY? Vajoon aina syvimpään häpeän nurkkaan...

7. Jotkut ihmiset sanoo, että vauvat tuoksuu ihanalle. Mun mielestä meiän koiran tassut tuoksuu ihanalle :D kunhan ne ei oo yltäpäätä mudassa...

8. Eka mitä huomaan ihmisessä on yleensä kulmakarvat. Kulmakarvat on mun mielestä niin tärkeät ja on ehkä suurin tekijä kasvojenpiirteissä.

9. Suostun tosi helposti kaikkiin ideoihin ja oon muutenkin aika huono sanomaan ei ja välillä sitten kaduttaa, kun ei kehtaa enää sanoa, että oon tullut toisiin ajatuksiin.

10. Otan screenshotteja kaikesta ja välillä selailen mun kameran rullaa ja mietin, että mihin tarkotukseen tää screenshot on ollut... sieltä löytyy hirveesti esimerkiksi jotain ostettavia meikkejä jne.

11. RAKASTAN parmesania. Siis jos teen vaikka pastaa niin laitan varmaan kaks kourallista parmesania. Se on vaan niin hyvää... Pystyn syömään sitä ilman mitään ja meidän jääkaapista löytyykin aina parmesania.

12. Mä olen melko ujo. Mmhmm, kyllä. Jos on tuntemattomassa porukassa mulla on niin kiusallinen olo, kun en voi puhua kenellekkään tai liittyä keskusteluun. Oon alkanut haastamaan itteäni aina välillä.

13. I'm obsessed with Kardashians. Niiden realitysarja on mun ihan lemppari. Seuraan niitä kaikkia somessa ja jopa niiden fanien tekemiä fanisivustoja. Äiti pudistelee päätään, mutta hei, mun mummukin tietää kaiken Kylie Jennerin huulista ja sen poikaystävästä Tygasta. Mistä lie periytynyt mulle? Terkut mummulle!

Tykkäsitte viimeks tästä postauksesta ja, kun tätä oli niin kiva tehdä niin päätin tehdä kakkososan. Mulla on ollut jotenkin vaikeeta tulla kirjottelemaan tänne ja asiat vaikeni vielä enemmän tänään, kun päätin ryhtyä tuumasta toimeen ja kuvata mun lempparijuttuja teille niin mun kamera ei enää käynnistynytkään... 5 vuotta se Canon 1100d kesti. Mun äiti sattuu olemaan maailman paras ja kysy siihen hätään ''mitä haluat joululahjaksi?'' ja niimpä mua odottaa keskiviikkona Pirkkalan Verkkokaupassa uusi kamera ja se miksi juuri tilasin kameran Tampereelle selviää teille tällä viikolla ;-) See you very very soon...

Ja nyt! Mulla on muutamia postausideoita mielessä, mutta kertokaa ihmeessä mitä TE haluatte nähdä ja onko siellä jäljellä enää ketään? - J
6 kommenttia on "RANDOM FACTS ABOUT ME PART 2"
  1. Minkä kameran tilasit?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Perus bloggaajakameran! Teen postauksen siitä niin pian kun pystyn ;)

      Poista
  2. Ois kiva jos tekisit jotain postausta siitä ketä seuraat youtubessa :) uusia seurattavia kanavia on aina kiva löytää! Ja myös sun omat videot kiinnostaa, oon ennenkin tykänny paljon sun videoista:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ompa hyvä idea! Mulla on niin monta noita
      seurattavia ja ne on niiiin hyviä, että ne voisin jakaakin! ;)

      Mulla on itseasiassa yks video valmiina jo julkasua vaille
      valmis. Ajattelin julkasta sen todennäköisesti tällä viikolla!

      Poista
  3. Haha ihana mummu:D mut mäki niiin koukussa Kardashianeihin!

    VastaaPoista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9