Social Media

THE (ALMOST) PERFECT FOUNDATION

|
IMG_8119
You heard me! Oon löytänyt aivan mahtavan meikkivoiteen. Kyseinen tuote eksyi ihan sattumalta mun ostoskoriini viime viikolla. Olin hakemassa vanhaa tuttua Lumenen CC-voidetta, kun mun kaveri Oona otti kätösiinsä jonkun Lumenen toisen meikkivoiteen. Ensimmäiseksi kiinnitin huomioni itse purkkiin, se oli mattapintainen (ja saatatte ehkä tietää, että mulla on pieni ''juttu'' mattapintaisiin juttuihin, oli se sitten laukku tai huulipuna). Ainut asia mikä mua kauhistutti oli tosi suppea värivalikoima. Värejä taisi olla kolme joten päädyin testaamaan vaaleinta sävyä, joka näytti yllättävän hyvältä. Hetken mielijohteesta tokaisin ''mä otan tän!''. Ja tämän meikkivoiteen nimi on Lumene Nude Perfection Fluid Foundation sävyssä 1 Classic Beige. Sävy on ihan täydellinen mun iholle!

Jokainen meistä tietää varmasti miten turhauttavaa on etsiä sitä just sopivaa meikkivoidetta ja sitten, kun sen löytää, haluaa jo kokeilla uutta. Näin kävi mulle Lumenen CC-voiteen kohdalla. Lontoosta ostin Lauren Curtisin hehkuttaman Lorealin True Match Foundationin sävyssä W4 ja apuna sävyn kanssa mulla oli Lorealin myyjä. Suomessa huomasin, että sävy oli ihan päin sanonko mitä, mutta kokeilin sitä silti kerran, mutta en vaan tykännyt kyseisestä tuotteesta. 
IMG_7880
True Matchin jälkeen taisin palata CC-voiteeseen. Kului ehkä yli puoli vuotta, kun löysin itseni M.A.C:in pisteeltä testailemassa meikkivoiteita wanhojen tansseja varten. Mukaan tarttui myyjän suosituksesta M.A.C Studio Fix Fluid Foundation sävyssä NW15. Testasin sitä ihan innoissani koko kasvoille ja järkytyin. Näytin Simpsonit-hahmolta. Hieman turhautti, että meni noin 40€ aivan hukkaan. Meikkivoide kuitenkin osittain matchaa silloin, kun olen käyttänyt itseruskettavaa. Tuote on kuitenkin jotenkin ''kuivaa'' omasta mielestäni. Se ei levity niin hyvin kuin muut käyttämäni meikkivoiteet. Meikkivoide kuluu myös kasvoilta ajan mittaan ja naamaan jää vain epämääräisiä laikkuja. 
IMG_8122
Millä mä sitten levitän mun meikkivoiteeni? Nykyään Beauty Blenderillä, koska koen, että sillä tulee kaikista luonnollisin ja tasaisin jälki. Silloin tällöin saatan käyttää Real Techniquesin Stippling Brushia tai Expert Face Brushia

Oon ollut tosi tyytyväinen tohon Lumenen meikkivoiteeseen (hyvä Suomi ja lakkamarjat!). Ainoa miinus on ehkä se, että tuote on tosi tosi vetistä, mutta hei, mikään ei ole täydellistä ;) 

Mitkä on teidän lempi meikkivoiteenne? Tai mikä on se tuote johon palaatte aina jokaisen tuotteen jälkeen? xx - J 
6 kommenttia on "THE (ALMOST) PERFECT FOUNDATION"
  1. oon käyttänyt nyt just tota lorealin true matchia vaaleimmassa mahdollisessa sävyssä, mutta joku siinä tökkii eikä vedä vertoja lumenen CC-voiteelle :)
    mitä mieltä muuten oot noista real techniquesin siveltimistä, ois aikeissa tilata ni suosittelesitko? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, no hyvä kuulla, että en oo ainut joka ei oo ihan ymmärtänyt sen hypetystä! :D

      Ja joo oon tykännyt tosi paljon! Tässä on itseasiassa linkki mun tekemään postaukseen kyseisistä siveltimistä: http://janinaurora.blogspot.fi/2015/01/realtechniquesbrushes.html?m=1 :)

      Oon tykännyt oikeestaan kaikista muista tilaamistani siveltimistä paitsi Buffing Brushista! Ehkä keksin sille vielä käyttöä :P

      Poista
  2. onks toi kovin peittävää?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ainakin mun iholle! Peittää sopivasti aknearvet ja punotuksen :) epäpuhtauksia joutuu hieman peittelemään lisää peiteaineella.

      Poista
  3. Ono toi meikkivoide minkä hintanen? Ja mistähän sellasen vois löytää itselle? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin omani Citymarketista, mutta luulen, että tota löytyy kaikista isommista kaupoista, kuten Stockmann, Sokos, Anttila, yms. Hintaa tolla oli 19.90€, mutta plussakortilla taisi saada pari euroa alennusta! :)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9