Social Media

SURKEIDEN OTOKSIEN SARJA

|
lol7
Hellurei kaikki! Oon törmännyt aika monissa blogeissa näihin epäonnistuneisiin asukuviin. Oon pitänyt sitä tosi hauskana postausideana, koska voin vannoa, että jokaisen bloggaajan kameran rullasta löytyy näitä kuvia. Päätin siis tulla jakamaan näitä teidänkin nähtäville. Toivottavasti nää saa myös teidät nauramaan! 

Suurin ongelma kuvia ottaessa on mun mielestä tuuli. Onnistun aina siis aina ottamaan kuvat siihen aikaan, kun alkaa tuulla. Huivit lentää ja hiukset myös ja jaksan hetken yrittää ottaa kuvia tuulessa, mutta luovutan kyllä tosi pian. Toinen ongelma on hiusten räplääminen, että ne on varmasti siististi eikä ihan miljoonassa eri suunnassa. Tässä onnistun haromaan mun hiuksia vielä silmät kiinni oikein nauttien. 
lol6
Ootteko yrittänyt koskaan pitää koiraa sylissä, ottaa samaan aikaan kasa vaahteranlehtiä käteen jotta ne voisi heittää hienosti kuvassa ilmaan ja heilauttaa hiuksia siinä samalla? Niin... mäkin luulin etten ollut, mutta tässä on todiste ja vielä kaksoisleuan kera.

Seuraavassa kuvassa ongelmana on jo aiemmin mainittu tuuli, mutta siihen on lisätty nauraminen. Erityisesti kavereiden kanssa kuvaamisesta ei tuu yhtään mitään, koska mua alkaa naurattamaan tai kameran takana oleva kaveri yrittää saada mut nauramaan ja onnistuu siinä aina.
lol2
Tässä kuvassa todennäköisesti yritin neuvoa kuvaajaa tai kysyin missä asennossa voisin olla. 
lol9
Hiusten haromisen lisäksi on tämä takkien, huivien ja paitojen nykiminen, jotta vaatteet näyttää mahdollisimman hyvältä. Viimeinen kuva kruunaa varmaan koko tän surkeiden otoksien sarja. En ilmeisesti ollut ihan tyytyväinen tohon kuvaamiseen lehtien takaa tai tohon Aurinkoon, joka paistoi mun kasvoille. Mua naurattaa tää kuva ihan älyttömästi! Näytän vaan niin tyytymättömältä, haha! 

Kertokaa ihmeessä mitä piditte postauksesta ja tehkää omiin blogeihinne tämmönen postaus ja jos ootte jo tehnyt niin linkatkaa mulle niin meen katsomaan! - J
8 kommenttia on "SURKEIDEN OTOKSIEN SARJA"
  1. Todella hyvä postausidea! On hyvä että osaa nauraa myös itselleen ja hyväksyy just sen et aina kaikki ei mee nappiin! Todella inhimillinen postaus :) me like!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti ja ihana kuulla, että tykkäsit! Kiitos <3

      Poista
  2. Tällaisia postauksia on aivan mahtava lukea ja selata!

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Tällaiset postaukset on niin mahtavia:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi ihanaa kuulla, että näin moni tykänny, kun eka vähän arvailin kehtaanko julkaista tätä! :D

      Kiitos suuresti! :)

      Poista
  4. Hei, tää mun kysymys poikkee tästä postauksesta, mutta huomasin, että sulla on korvassa tragus ja mulla olis muutama kysymys siitä! Sattuko sulla sen ottaminen ja kuinka kauan sen paraneminen suurin piirtein kesti? Ja millaista on nukkua sen kanssa? Entä suositteletko sellaisen ottamista, kun mulla on se pyörinyt mielessä jo hetken aikaa, mutta en oo saanut aikaseksi vielä ottaa. :) Kiitos jo etukäteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!

      Mä kävin ottamassa läheisessä kampaamossa ja otin sen sillä ampumismenetelmällä! Koru oli vähän haastava saada läpi, mutta onnistui loppujen lopuksi ja sattui mun mielestä jopa vähemmän kuin normikorvisten ottaminen :) mutta toki ihmisillä eri tuntemuksia ja neulalla lävistäminen erilaista!

      Se alkuaika oli vähän inhottavaa, koska luonnollisestikkin se alue turpoaa korun laiton jälkeen ja se koru kävi vähän ahtaaksi, mutta se parani nopeesti eikä ollut missään vaiheessa kipeä! Nukkuminen sujuu ihan normaalisti eikä oo tullut mitään ongelmia korun kanssa eli suosittelen kyllä ottamaan! :)

      Toivottavasti tästä oli apua!

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9